ا

  • احمدی شریف.محمود طراحی و آزمون مدل بازاریابی تعاملی برای حفظ و نگهداشت مشتری [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • انجم شعاع.زهرا طراحی وتبیین خط مشی های سرمایه انسانی جهت نیل به توسعه پایدار اجتماعی (مورد مطالعه دانشگاه های علوم پزشکی قطب 8 کشور) [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1404]

آ

  • آرمان.محمدحسین ارزیابی و رتبه بندی مدل های کسب و کار متناسب بحران بر اساس تحلیل سلسله مراتبی فازی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • آزاد.ناصر طراحی مدل سبک زندگی اسلامی و خرده فرهنگ ها [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • آقاسی.سعید شناسایی و اولویت بندی معیارهای بازاریابی محتوایی دیجیتال در صنعت مد [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • آلبو نعیمی.ابراهیم طراحی بسته سیاستی بازاریابی در مناطق آزاد تجاری [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]

ب

  • باقرزاده.محمدرضا نقش کلیدی رسانه های اجتماعی در ایجاد اعتماد و شکل دادن به رفتار خریدمجدد مشتریان [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1404]

پ

  • پناهی وانانی.ماندانا ارائه چارچوب مفهومی نقش پایبندی اخلاقی فروشنده در رابطه فروشنده-مشتری در فروش کالاهای دست دوم [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]

ت

  • توسلی.میترا طراحی مدل سبک زندگی اسلامی و خرده فرهنگ ها [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • توماری. الناز نگرش برند و قصد خرید برندهای داخلی و خارجی: نقش جهان‌وطن‌گرایی در بازارهای نوظهور [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1404]

ج

  • جعفری کلاریجانی.سید احمد نقش کلیدی رسانه های اجتماعی در ایجاد اعتماد و شکل دادن به رفتار خریدمجدد مشتریان [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • جعفری.پژمان ارائه چارچوب مفهومی نقش پایبندی اخلاقی فروشنده در رابطه فروشنده-مشتری در فروش کالاهای دست دوم [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • جعفری.معصومه نگرش برند و قصد خرید برندهای داخلی و خارجی: نقش جهان‌وطن‌گرایی در بازارهای نوظهور [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1404]

ح

  • حاجی آقا بزرگی.علی طراحی و آزمون مدل بازاریابی تعاملی برای حفظ و نگهداشت مشتری [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • حسینی پور.سیدوحید نقش کلیدی رسانه های اجتماعی در ایجاد اعتماد و شکل دادن به رفتار خریدمجدد مشتریان [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • حقیقی.محمد طراحی بسته سیاستی بازاریابی در مناطق آزاد تجاری [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]

خ

  • خیابانی تنها.علی ارزیابی راهبردهای مدیریت کسب‌وکار الکترونیکی بر اساس مدلسازی ساختاری تفسیری [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • خیری.بهرام ارائه چارچوب مفهومی نقش پایبندی اخلاقی فروشنده در رابطه فروشنده-مشتری در فروش کالاهای دست دوم [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]

د

  • داد الله پور. محسن طراحی مدل هوش معنوی مدیران مبتنی بر بازاریابی حسی جهت تحقق حکمرانی پایدار (مورد مطالعه دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب ۸ کشور) [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • داودی.سید محمد رضا شناسایی و اولویت بندی معیارهای بازاریابی محتوایی دیجیتال در صنعت مد [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]

ر

  • رمضانی.یوسف ارزیابی راهبردهای مدیریت کسب‌وکار الکترونیکی بر اساس مدلسازی ساختاری تفسیری [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • روستازاده شیخ یوسفی.مریم شناسایی و اولویت بندی معیارهای بازاریابی محتوایی دیجیتال در صنعت مد [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]

ز

  • زرین نگار.ندا ارزیابی راهبردهای مدیریت کسب‌وکار الکترونیکی بر اساس مدلسازی ساختاری تفسیری [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • زمانی.علی مدل کسب وکار بانکداری دیجیتال مبتنی بر بازاریابی الکترونیک [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1404]

س

  • سعیدی.پرویز مدل کسب وکار بانکداری دیجیتال مبتنی بر بازاریابی الکترونیک [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • سلاجقه.سنجر طراحی مدل هوش معنوی مدیران مبتنی بر بازاریابی حسی جهت تحقق حکمرانی پایدار (مورد مطالعه دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب ۸ کشور) [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • سلاجقه.سنجر طراحی وتبیین خط مشی های سرمایه انسانی جهت نیل به توسعه پایدار اجتماعی (مورد مطالعه دانشگاه های علوم پزشکی قطب 8 کشور) [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1404]

ش

  • شرفی.شهین طراحی مدل هوش معنوی مدیران مبتنی بر بازاریابی حسی جهت تحقق حکمرانی پایدار (مورد مطالعه دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب ۸ کشور) [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • شکوه.زهرا طراحی مدل هوش معنوی مدیران مبتنی بر بازاریابی حسی جهت تحقق حکمرانی پایدار (مورد مطالعه دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب ۸ کشور) [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • شهرابی.بهزاد طراحی الگوی سوگیری شناختی مدیران بازاریابی صنعت بیمه از طریق دیجیتالی‌سازی [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • شیروانی.علیرضا شناسایی و اولویت بندی معیارهای بازاریابی محتوایی دیجیتال در صنعت مد [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]

ع

  • عابدی.احسان رتبه‌بندی و تعیین اهمیت پیشایندهای رفتار خرید مصرف‌کننده در صنعت نوشیدنی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • عالی داعی.فرشاد شناسایی عوامل مؤثر بر صادرات غیرمستقیم پوشاک ایران با رویکرد آمیخته [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • عباسپور. احسان طراحی بسته سیاستی بازاریابی در مناطق آزاد تجاری [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • عسگری.فرید طراحی الگوی سوگیری شناختی مدیران بازاریابی صنعت بیمه از طریق دیجیتالی‌سازی [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • علوی. سید فخرالدین طراحی الگوی سوگیری شناختی مدیران بازاریابی صنعت بیمه از طریق دیجیتالی‌سازی [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1404]

غ

  • غفاری.پیمان طراحی و آزمون مدل بازاریابی تعاملی برای حفظ و نگهداشت مشتری [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1404]

ف

  • فاضلی مقدم. هادی طراحی وتبیین خط مشی های سرمایه انسانی جهت نیل به توسعه پایدار اجتماعی (مورد مطالعه دانشگاه های علوم پزشکی قطب 8 کشور) [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1404]

ق

  • قوچانی.فرخ نگرش برند و قصد خرید برندهای داخلی و خارجی: نقش جهان‌وطن‌گرایی در بازارهای نوظهور [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1404]

ک

  • کریمی.فرزاد ارزیابی و رتبه بندی مدل های کسب و کار متناسب بحران بر اساس تحلیل سلسله مراتبی فازی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • کیانی.رضا رتبه‌بندی و تعیین اهمیت پیشایندهای رفتار خرید مصرف‌کننده در صنعت نوشیدنی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]

م

  • متانی.مهرداد نقش کلیدی رسانه های اجتماعی در ایجاد اعتماد و شکل دادن به رفتار خریدمجدد مشتریان [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • محمدی حسنلوئی. محسن ارزیابی و رتبه بندی مدل های کسب و کار متناسب بحران بر اساس تحلیل سلسله مراتبی فازی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • معصومی.الهه مدل کسب وکار بانکداری دیجیتال مبتنی بر بازاریابی الکترونیک [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • معصومی.پریناز برندسازی نوستالژیک مقصد گردشگری: یک مطالعه کیفی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • منظری توکلی.حمدالله طراحی مدل هوش معنوی مدیران مبتنی بر بازاریابی حسی جهت تحقق حکمرانی پایدار (مورد مطالعه دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب ۸ کشور) [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • منظری توکلی.حمدالله طراحی وتبیین خط مشی های سرمایه انسانی جهت نیل به توسعه پایدار اجتماعی (مورد مطالعه دانشگاه های علوم پزشکی قطب 8 کشور) [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • میرابی.وحیدرضا برندسازی نوستالژیک مقصد گردشگری: یک مطالعه کیفی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]

ن

  • نجفی.محسن ارزیابی راهبردهای مدیریت کسب‌وکار الکترونیکی بر اساس مدلسازی ساختاری تفسیری [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • نعامی.عبداله طراحی مدل سبک زندگی اسلامی و خرده فرهنگ ها [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]

و

  • ودادی.احمد برندسازی نوستالژیک مقصد گردشگری: یک مطالعه کیفی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • وظیفه دوست.حسین شناسایی عوامل مؤثر بر صادرات غیرمستقیم پوشاک ایران با رویکرد آمیخته [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1404]

ه

  • هاشمی تیله نوئی.مصطفی شناسایی عوامل مؤثر بر صادرات غیرمستقیم پوشاک ایران با رویکرد آمیخته [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • هاشمی.سید محمود رتبه‌بندی و تعیین اهمیت پیشایندهای رفتار خرید مصرف‌کننده در صنعت نوشیدنی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]

ی

  • یزدانی.حمیدرضا رتبه‌بندی و تعیین اهمیت پیشایندهای رفتار خرید مصرف‌کننده در صنعت نوشیدنی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • یوسف زاده.مسعود نقش کلیدی رسانه های اجتماعی در ایجاد اعتماد و شکل دادن به رفتار خریدمجدد مشتریان [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1404]