احمدی شریف.محمود
طراحی و آزمون مدل بازاریابی تعاملی برای حفظ و نگهداشت مشتری
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
انجم شعاع.زهرا
طراحی وتبیین خط مشی های سرمایه انسانی جهت نیل به توسعه پایدار اجتماعی (مورد مطالعه دانشگاه های علوم پزشکی قطب 8 کشور)
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
آ
آرمان.محمدحسین
ارزیابی و رتبه بندی مدل های کسب و کار متناسب بحران بر اساس تحلیل سلسله مراتبی فازی
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1404]
آزاد.ناصر
طراحی مدل سبک زندگی اسلامی و خرده فرهنگ ها
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1404]
آقاسی.سعید
شناسایی و اولویت بندی معیارهای بازاریابی محتوایی دیجیتال در صنعت مد
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1404]
آلبو نعیمی.ابراهیم
طراحی بسته سیاستی بازاریابی در مناطق آزاد تجاری
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ب
باقرزاده.محمدرضا
نقش کلیدی رسانه های اجتماعی در ایجاد اعتماد و شکل دادن به رفتار خریدمجدد مشتریان
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
پ
پناهی وانانی.ماندانا
ارائه چارچوب مفهومی نقش پایبندی اخلاقی فروشنده در رابطه فروشنده-مشتری در فروش کالاهای دست دوم
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ت
توسلی.میترا
طراحی مدل سبک زندگی اسلامی و خرده فرهنگ ها
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1404]
توماری. الناز
نگرش برند و قصد خرید برندهای داخلی و خارجی: نقش جهانوطنگرایی در بازارهای نوظهور
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ج
جعفری کلاریجانی.سید احمد
نقش کلیدی رسانه های اجتماعی در ایجاد اعتماد و شکل دادن به رفتار خریدمجدد مشتریان
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
جعفری.پژمان
ارائه چارچوب مفهومی نقش پایبندی اخلاقی فروشنده در رابطه فروشنده-مشتری در فروش کالاهای دست دوم
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1404]
جعفری.معصومه
نگرش برند و قصد خرید برندهای داخلی و خارجی: نقش جهانوطنگرایی در بازارهای نوظهور
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ح
حاجی آقا بزرگی.علی
طراحی و آزمون مدل بازاریابی تعاملی برای حفظ و نگهداشت مشتری
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
حسینی پور.سیدوحید
نقش کلیدی رسانه های اجتماعی در ایجاد اعتماد و شکل دادن به رفتار خریدمجدد مشتریان
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
حقیقی.محمد
طراحی بسته سیاستی بازاریابی در مناطق آزاد تجاری
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1404]
خ
خیابانی تنها.علی
ارزیابی راهبردهای مدیریت کسبوکار الکترونیکی بر اساس مدلسازی ساختاری تفسیری
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
خیری.بهرام
ارائه چارچوب مفهومی نقش پایبندی اخلاقی فروشنده در رابطه فروشنده-مشتری در فروش کالاهای دست دوم
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1404]
د
داد الله پور. محسن
طراحی مدل هوش معنوی مدیران مبتنی بر بازاریابی حسی جهت تحقق حکمرانی پایدار (مورد مطالعه دانشگاههای علوم پزشکی قطب ۸ کشور)
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1404]
داودی.سید محمد رضا
شناسایی و اولویت بندی معیارهای بازاریابی محتوایی دیجیتال در صنعت مد
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ر
رمضانی.یوسف
ارزیابی راهبردهای مدیریت کسبوکار الکترونیکی بر اساس مدلسازی ساختاری تفسیری
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
روستازاده شیخ یوسفی.مریم
شناسایی و اولویت بندی معیارهای بازاریابی محتوایی دیجیتال در صنعت مد
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ز
زرین نگار.ندا
ارزیابی راهبردهای مدیریت کسبوکار الکترونیکی بر اساس مدلسازی ساختاری تفسیری
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
سلاجقه.سنجر
طراحی مدل هوش معنوی مدیران مبتنی بر بازاریابی حسی جهت تحقق حکمرانی پایدار (مورد مطالعه دانشگاههای علوم پزشکی قطب ۸ کشور)
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1404]
سلاجقه.سنجر
طراحی وتبیین خط مشی های سرمایه انسانی جهت نیل به توسعه پایدار اجتماعی (مورد مطالعه دانشگاه های علوم پزشکی قطب 8 کشور)
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ش
شرفی.شهین
طراحی مدل هوش معنوی مدیران مبتنی بر بازاریابی حسی جهت تحقق حکمرانی پایدار (مورد مطالعه دانشگاههای علوم پزشکی قطب ۸ کشور)
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1404]
شکوه.زهرا
طراحی مدل هوش معنوی مدیران مبتنی بر بازاریابی حسی جهت تحقق حکمرانی پایدار (مورد مطالعه دانشگاههای علوم پزشکی قطب ۸ کشور)
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1404]
شهرابی.بهزاد
طراحی الگوی سوگیری شناختی مدیران بازاریابی صنعت بیمه از طریق دیجیتالیسازی
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
شیروانی.علیرضا
شناسایی و اولویت بندی معیارهای بازاریابی محتوایی دیجیتال در صنعت مد
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ع
عابدی.احسان
رتبهبندی و تعیین اهمیت پیشایندهای رفتار خرید مصرفکننده در صنعت نوشیدنی
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1404]
عالی داعی.فرشاد
شناسایی عوامل مؤثر بر صادرات غیرمستقیم پوشاک ایران با رویکرد آمیخته
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
عباسپور. احسان
طراحی بسته سیاستی بازاریابی در مناطق آزاد تجاری
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1404]
عسگری.فرید
طراحی الگوی سوگیری شناختی مدیران بازاریابی صنعت بیمه از طریق دیجیتالیسازی
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
علوی. سید فخرالدین
طراحی الگوی سوگیری شناختی مدیران بازاریابی صنعت بیمه از طریق دیجیتالیسازی
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
غ
غفاری.پیمان
طراحی و آزمون مدل بازاریابی تعاملی برای حفظ و نگهداشت مشتری
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ف
فاضلی مقدم. هادی
طراحی وتبیین خط مشی های سرمایه انسانی جهت نیل به توسعه پایدار اجتماعی (مورد مطالعه دانشگاه های علوم پزشکی قطب 8 کشور)
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ق
قوچانی.فرخ
نگرش برند و قصد خرید برندهای داخلی و خارجی: نقش جهانوطنگرایی در بازارهای نوظهور
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ک
کریمی.فرزاد
ارزیابی و رتبه بندی مدل های کسب و کار متناسب بحران بر اساس تحلیل سلسله مراتبی فازی
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1404]
کیانی.رضا
رتبهبندی و تعیین اهمیت پیشایندهای رفتار خرید مصرفکننده در صنعت نوشیدنی
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1404]
م
متانی.مهرداد
نقش کلیدی رسانه های اجتماعی در ایجاد اعتماد و شکل دادن به رفتار خریدمجدد مشتریان
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
محمدی حسنلوئی. محسن
ارزیابی و رتبه بندی مدل های کسب و کار متناسب بحران بر اساس تحلیل سلسله مراتبی فازی
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1404]
منظری توکلی.حمدالله
طراحی مدل هوش معنوی مدیران مبتنی بر بازاریابی حسی جهت تحقق حکمرانی پایدار (مورد مطالعه دانشگاههای علوم پزشکی قطب ۸ کشور)
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1404]
منظری توکلی.حمدالله
طراحی وتبیین خط مشی های سرمایه انسانی جهت نیل به توسعه پایدار اجتماعی (مورد مطالعه دانشگاه های علوم پزشکی قطب 8 کشور)
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1404]