ا

  • امینی.فاطمه مروری جامع بر ادبیات و عوامل موثر بر تاخیر در گزارش حسابرسی و ارتباط آن با برخی مفاهیم مالی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]

آ

  • آذزمیر.نیما بررسی مهمترین عامل در تاب آوری سازمانی شبکه بانکداری در شرایط تحریم [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • آزاد.ناصر طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوری‌های نوین بانکی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • آزاد.ناصر تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • آزاد.ناصر مروری برتاثیر محتوای‌ تبلیغات در شبکه های مجازی‌ بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • آزاد.ناصر روش بهینه پرداختِ بین‌المللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]

ب

  • بیات.مجتبی طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوری‌های نوین بانکی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • بیات.مجتبی روش بهینه پرداختِ بین‌المللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]

پ

  • پورتیمور.علی اصغر ارتباط استراتژی کسب و کار با قابلیتهای دانشی و فعالیتهای بازاریابی اقتصادی بانکی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]

ح

  • حبیبی.علی بررسی عوامل موثر بر نرخ بازده اقتصادی طرح احداث کارخانه تولید پودر شیرخشک با استفاده از نرم‌افزار Comfar [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • حدادی.هادی آسیب شناسی چارچوب افشای اطلاعات در بازار سرمایه ایران [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • حسینی خرمی.سیده فاطمه بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار خرید مشتری با توجه به نقش میانجی لذت درک شده و رضایت مشتری در صنعت توریسم در ایران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • حیدری.حسن علی شناسایی موانع و چالش های کارآفرینی الکترونیکی با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه:کسب و کارهای الکترونیکی نوپا در سطح شهر ایلام ) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • حیدری.حسینعلی شناسایی موانع و چالش های کارآفرینی الکترونیکی با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه:کسب و کارهای الکترونیکی نوپا در سطح شهر ایلام ) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]

خ

  • خان بابائی.پریما مروری برتاثیر محتوای‌ تبلیغات در شبکه های مجازی‌ بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • خراسانی.عطیه ارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]

س

  • سراج.وجیهه تأثیر جهت‌گیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • سرداری.احمد طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوری‌های نوین بانکی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • سرداری.احمد روش بهینه پرداختِ بین‌المللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]

ش

  • شاه منصوری.سمیرا بازی جنگ کسب و کار ( گونه شناسی، عناصر و فرآیند) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • شاه منصوری.سمیرا مروری برنقش کارآفرینی اجتماعی بر توانمند سازی و اشتغال معلولین [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • شهدکار.فاطمه تاثیر قابلیت‌های تجارت الکترونیک و کارآفرینی بین‌الملل دربهبود عملکرد صادراتی شرکت‌های دانش بنیان [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • شیرین.علیرضا تأثیر جهت‌گیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]

ص

  • صدوقی.میترا تاثیر عوامل محیطی بر عملکرد مالی با نقش میانجی قابلیت‏های بازاریابی پوشایی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]

ط

  • طالبی زاری محله.سیف اله توسعه الگوی استراتژیک تجارت الکترونیک بر بهبود فضای کسب و کار در شرکت‌های دانش بنیان (مطالعه‌ی موردی: شرکت‌های دانش بنیان استان مازندران) [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]

ع

  • عسگرپور.رسول بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار خرید مشتری با توجه به نقش میانجی لذت درک شده و رضایت مشتری در صنعت توریسم در ایران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • عسگری.انسیه تحلیل نقش واسطه ای انتقال نفوذ اجتماعی در تأثیر مولفه های بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و بازاریابی ویروسی الکترونیکی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • عسگری.انسیه بررسی درگیری تصمیم گیری خریدمشتری با تأملی بر پیشایندهای هم افزایی ارزش برند، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آنلاین [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • عسگری.انسیه تاثیر عوامل محیطی بر عملکرد مالی با نقش میانجی قابلیت‏های بازاریابی پوشایی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • علامی.محمدشعیب تحلیل نقش واسطه ای انتقال نفوذ اجتماعی در تأثیر مولفه های بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و بازاریابی ویروسی الکترونیکی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • علیزاده مشکانی.فتانه مروری برتاثیر محتوای‌ تبلیغات در شبکه های مجازی‌ بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • عینی.علی بررسی درگیری تصمیم گیری خریدمشتری با تأملی بر پیشایندهای هم افزایی ارزش برند، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آنلاین [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]

ف

  • فخرحسینی.سید فخرالدین بررسی تاثیر کارایی سرمایه فکری بر بهره‌وری: شواهدی از بانک‌ های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • فخرحسینی.سید فخرالدین بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی، اعتبار و مزیت رقابتی بر عملکرد مالی شرکت‌ها پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • فخرحسینی.سید فخرالدین تاثیر حاکمیت شرکتی و پاداش مدیریتی بر سیاست های مالیاتی جسورانه: شواهدی از شرکت ها پذیرفته شده در اوراق بهادار تهران [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • فیض اللهی.صادق شناسایی موانع و چالش های کارآفرینی الکترونیکی با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه:کسب و کارهای الکترونیکی نوپا در سطح شهر ایلام ) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]

ک

  • کشتی آرای.وحید تاثیر قابلیت‌های تجارت الکترونیک و کارآفرینی بین‌الملل دربهبود عملکرد صادراتی شرکت‌های دانش بنیان [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]

م

  • محمدی.صدیقه آسیب شناسی چارچوب افشای اطلاعات در بازار سرمایه ایران [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • مستوفی فر.زهره بررسی اثر گیمیفیکیشن بر تعامل و خرید مشتری در فروشگاه‌های اینترنتی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • مطیعی.محسن تأثیر جهت‌گیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • منتظری سانیج.فاطمه تأثیر جهت‌گیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • منتظری.نادیا تاثیر عوامل محیطی بر عملکرد مالی با نقش میانجی قابلیت‏های بازاریابی پوشایی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • موسوی فرد.مهتاب السادات تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]

ن

  • ناصری.الهه ارتباط استراتژی کسب و کار با قابلیتهای دانشی و فعالیتهای بازاریابی اقتصادی بانکی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • نخعی.امیرحمزه مروری برنقش کارآفرینی اجتماعی بر توانمند سازی و اشتغال معلولین [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • نژاد محمد نامقی.احسانه مروری برنقش کارآفرینی اجتماعی بر توانمند سازی و اشتغال معلولین [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • نعامی.عبداله طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوری‌های نوین بانکی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • نعامی.عبداله روش بهینه پرداختِ بین‌المللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]

و

  • وظیغه دوست.حسین ارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • وظیغه دوست.حسین تاثیر قابلیت‌های تجارت الکترونیک و کارآفرینی بین‌الملل دربهبود عملکرد صادراتی شرکت‌های دانش بنیان [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]