بریم نژاد.لیلی
موانع توسعه مهارت کارآفرینی در دانشجویان پرستاری و مامایی: یک مطالعه توصیفی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
بیات ترک.امیر
طراحی مدل مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاهی با تاکید بر مولفه های گرایش کارآفرینانه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی- واحد تهران مرکزی)
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
پ
پور قاسمی.شهرزاد
بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
پورتیمور.علی اصغر
کشف و تحلیل انواع خصومت مشتریان در صنعت خودروسازی ایران
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ت
تنهایی.الهیار
مدلسازی کاهش مقاومت مدیران سازمانهای دولتی در اجرای برنامه های تحول اداری
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
توسلی نوقابی.جواد
طراحی مدل مفهومی کارافرینی دانشگاهی با رویکرد تلفیقی
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ث
ثمری.داود
شناسایی مؤلفه های تشکیل دهنده مدل استراتژیهای کارآفرینانه تأمین مالی شرکتهای دانشبنیان در ایران
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ح
حسینی نیا.غلامحسین
شناسایی مؤلفه های تشکیل دهنده مدل استراتژیهای کارآفرینانه تأمین مالی شرکتهای دانشبنیان در ایران
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
حسینی نیا.غلامحسین
ارائه مدل توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مبتنی بر رویکرد کار آفرینی اجتماعی: پژوهشی آمیخته
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
حسینی.سید رسول
بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
حسینی.محمد علی
طراحی مدل مفهومی کارافرینی دانشگاهی با رویکرد تلفیقی
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
حقیقی نسب.منیژه
اولویت بندی مولفه های کارآفرینی سازمانی در صنعت حفاری به روشANP
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
زمانی مقدم.افسانه
اولویت بندی مولفه های کارآفرینی سازمانی در صنعت حفاری به روشANP
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
زمانی مقدم.افسانه
ارائه مدل کسب و کار انرژیهای تجدیدپذیر با رویکرد کارآفرینی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
س
سهرابی.طهمورث
طراحی مدل مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاهی با تاکید بر مولفه های گرایش کارآفرینانه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی- واحد تهران مرکزی)
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
سهیلی نجف آبادی.سحر
طراحی مدل مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاهی با تاکید بر مولفه های گرایش کارآفرینانه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی- واحد تهران مرکزی)
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ش
شهابی.رویا
مروری بر کارآفرینی در اکوسیستم اینترنت اشیاء
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
شیرمحمدزاده.محسن
ارائه مدل توسعهی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ص
صادقی ده چشمه.مهرداد
بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
صادقی.تورج
بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
طهماسبی زاده.سیروس
اولویت بندی مولفه های کارآفرینی سازمانی در صنعت حفاری به روشANP
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ع
عبادی بابا جان.علی
ارائه مدل توسعهی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
عباس علیزاده.علی
برساخت و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
علیزاده مشکانی.فتانه
بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
علیقلی.منصوره
ارائه مدل توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مبتنی بر رویکرد کار آفرینی اجتماعی: پژوهشی آمیخته
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
عهدی هوجقان.محمدحسین
ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻋﻮاﻣﻞ تسهیل کننده و بازدارنده تربیت کارآفرینی هنرجویان به منظور ارائه مدل مناسب.
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
غ
غیاث آبادی فراهانی.مریم
بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت نوآوری و عملکرد اقتصادی در صنعت هتلداری شهر قم
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ف
فرحمند.صغری
بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ق
قائدامینی هارونی.عباس
بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
قائدامینی هارونی.عباس
بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
قلی پور.آرین
مدلسازی کاهش مقاومت مدیران سازمانهای دولتی در اجرای برنامه های تحول اداری
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
م
مجیبی.تورج
مدلسازی کاهش مقاومت مدیران سازمانهای دولتی در اجرای برنامه های تحول اداری
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
محمدی باجگیران.احسان
بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
مردانی حموله.مرجان
موانع توسعه مهارت کارآفرینی در دانشجویان پرستاری و مامایی: یک مطالعه توصیفی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
مقدس شرق.عمار
بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ن
نژاد محمد نامقی.احسانه
مروری بر کارآفرینی در اکوسیستم اینترنت اشیاء
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
نصراله نیا.محمد
برساخت و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
نعامی.عبداله
برساخت و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ه
هادی سیچانی.سمانه
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بروی رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجیگری رضایت شغلی با تعدیگری سایز شرکت در صنعت مواد غذایی استان اصفهان
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
هوشمندی نیا.شهرزاد
ارائه مدل کسب و کار انرژیهای تجدیدپذیر با رویکرد کارآفرینی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ی
یاری.زهرا
شناسایی مؤلفه های تشکیل دهنده مدل استراتژیهای کارآفرینانه تأمین مالی شرکتهای دانشبنیان در ایران
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]