امینی.فاطمه
مروری جامع بر ادبیات و عوامل موثر بر تاخیر در گزارش حسابرسی و ارتباط آن با برخی مفاهیم مالی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
آ
آذزمیر.نیما
بررسی مهمترین عامل در تاب آوری سازمانی شبکه بانکداری در شرایط تحریم
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
آزاد.ناصر
مروری برتاثیر محتوای تبلیغات در شبکه های مجازی بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
آزاد.ناصر
روش بهینه پرداختِ بینالمللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
آزاد.ناصر
طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوریهای نوین بانکی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
آزاد.ناصر
تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
ب
بیات.مجتبی
روش بهینه پرداختِ بینالمللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
بیات.مجتبی
طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوریهای نوین بانکی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
پ
پورتیمور.علی اصغر
ارتباط استراتژی کسب و کار با قابلیتهای دانشی و فعالیتهای بازاریابی اقتصادی بانکی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
ح
حبیبی.علی
بررسی عوامل موثر بر نرخ بازده اقتصادی طرح احداث کارخانه تولید پودر شیرخشک با استفاده از نرمافزار Comfar
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
حدادی.هادی
آسیب شناسی چارچوب افشای اطلاعات در بازار سرمایه ایران
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
حسینی خرمی.سیده فاطمه
بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار خرید مشتری با توجه به نقش میانجی لذت درک شده و رضایت مشتری در صنعت توریسم در ایران
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
حیدری.حسن علی
شناسایی موانع و چالش های کارآفرینی الکترونیکی با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه:کسب و کارهای الکترونیکی نوپا در سطح شهر ایلام )
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
حیدری.حسینعلی
شناسایی موانع و چالش های کارآفرینی الکترونیکی با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه:کسب و کارهای الکترونیکی نوپا در سطح شهر ایلام )
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
خ
خان بابائی.پریما
مروری برتاثیر محتوای تبلیغات در شبکه های مجازی بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
خراسانی.عطیه
ارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
س
سراج.وجیهه
تأثیر جهتگیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
سرداری.احمد
روش بهینه پرداختِ بینالمللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
سرداری.احمد
طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوریهای نوین بانکی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
ش
شاه منصوری.سمیرا
مروری برنقش کارآفرینی اجتماعی بر توانمند سازی و اشتغال معلولین
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
شاه منصوری.سمیرا
بازی جنگ کسب و کار ( گونه شناسی، عناصر و فرآیند)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
شیرین.علیرضا
تأثیر جهتگیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
ص
صدوقی.میترا
تاثیر عوامل محیطی بر عملکرد مالی با نقش میانجی قابلیتهای بازاریابی پوشایی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
ط
طالبی زاری محله.سیف اله
توسعه الگوی استراتژیک تجارت الکترونیک بر بهبود فضای کسب و کار در شرکتهای دانش بنیان (مطالعهی موردی: شرکتهای دانش بنیان استان مازندران)
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
ع
عسگرپور.رسول
بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار خرید مشتری با توجه به نقش میانجی لذت درک شده و رضایت مشتری در صنعت توریسم در ایران
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
عسگری.انسیه
تاثیر عوامل محیطی بر عملکرد مالی با نقش میانجی قابلیتهای بازاریابی پوشایی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
عسگری.انسیه
بررسی درگیری تصمیم گیری خریدمشتری با تأملی بر پیشایندهای هم افزایی ارزش برند، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آنلاین
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
عسگری.انسیه
تحلیل نقش واسطه ای انتقال نفوذ اجتماعی در تأثیر مولفه های بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و بازاریابی ویروسی الکترونیکی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
علامی.محمدشعیب
تحلیل نقش واسطه ای انتقال نفوذ اجتماعی در تأثیر مولفه های بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و بازاریابی ویروسی الکترونیکی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
علیزاده مشکانی.فتانه
مروری برتاثیر محتوای تبلیغات در شبکه های مجازی بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
عینی.علی
بررسی درگیری تصمیم گیری خریدمشتری با تأملی بر پیشایندهای هم افزایی ارزش برند، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آنلاین
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
ف
فخرحسینی.سید فخرالدین
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی، اعتبار و مزیت رقابتی بر عملکرد مالی شرکتها پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
فخرحسینی.سید فخرالدین
بررسی تاثیر کارایی سرمایه فکری بر بهرهوری: شواهدی از بانک های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
فخرحسینی.سید فخرالدین
تاثیر حاکمیت شرکتی و پاداش مدیریتی بر سیاست های مالیاتی جسورانه: شواهدی از شرکت ها پذیرفته شده در اوراق بهادار تهران
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
فیض اللهی.صادق
شناسایی موانع و چالش های کارآفرینی الکترونیکی با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه:کسب و کارهای الکترونیکی نوپا در سطح شهر ایلام )
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
محمدی.صدیقه
آسیب شناسی چارچوب افشای اطلاعات در بازار سرمایه ایران
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
مستوفی فر.زهره
بررسی اثر گیمیفیکیشن بر تعامل و خرید مشتری در فروشگاههای اینترنتی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
مطیعی.محسن
تأثیر جهتگیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
منتظری سانیج.فاطمه
تأثیر جهتگیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
منتظری.نادیا
تاثیر عوامل محیطی بر عملکرد مالی با نقش میانجی قابلیتهای بازاریابی پوشایی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
موسوی فرد.مهتاب السادات
تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
ن
ناصری.الهه
ارتباط استراتژی کسب و کار با قابلیتهای دانشی و فعالیتهای بازاریابی اقتصادی بانکی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
نخعی.امیرحمزه
مروری برنقش کارآفرینی اجتماعی بر توانمند سازی و اشتغال معلولین
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
نژاد محمد نامقی.احسانه
مروری برنقش کارآفرینی اجتماعی بر توانمند سازی و اشتغال معلولین
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
نعامی.عبداله
روش بهینه پرداختِ بینالمللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
نعامی.عبداله
طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوریهای نوین بانکی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
و
وظیغه دوست.حسین
ارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]