آزادی ریکنده.حمید
ارائه مدل حکمرانی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران (نمونه موردی: بانک توسعه تعاون)
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ب
بابانژاد.فرهاد
طراحی الگوی تاثیرگذاری دانش مراجعه کنندگان بر بهبود عملکرد سازمان های دولتی با استفاده از روش داده بنیاد (نمونه موردی: سازمان تامین اجتماعی استان مازندران)
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
بخشی فتسمی.نیر
پیش¬بینی و ارزیابی توسعه نوآوری در صنعت خدمات پس از فروش خودرو با رویکرد استنتاج فازی عصبی – تطبیقی
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ت
ترابی.تقی
پیش¬بینی و ارزیابی توسعه نوآوری در صنعت خدمات پس از فروش خودرو با رویکرد استنتاج فازی عصبی – تطبیقی
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
چ
چراغعلی.محمد حسن
بررسی پویاییهای اکوسیستم تجاریسازی پژوهشهای موسسات تحقیقات کشاورزی
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
حسنی.فرنود
طراحی مدل سپهر رسانهای موثر بر قصد خرید مشتریان با توجه به ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: بانک سامان)
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
حسینی دانا.حمیدرضا
طراحی مدل سپهر رسانهای موثر بر قصد خرید مشتریان با توجه به ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: بانک سامان)
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
خمسه.عیاس
پیش¬بینی و ارزیابی توسعه نوآوری در صنعت خدمات پس از فروش خودرو با رویکرد استنتاج فازی عصبی – تطبیقی
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
خورشیدی.عباس
ارائه الگوی آموزش مدیریت دانش در شرکت¬های خدمات پس از فروش خودرویی بر اساس روش آمیخته (مطالعه موردی شرکت ایساکو)
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
رادفر.محمدرضا
تأثير قابليت هاي هوش مصنوعي و جهت گیری کارآفرینی بر عملكرد بازار شركت هاي دانش بنيان با نقش ميانجي مزیت رقابتی
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
رشادت جو.حمیده
ارائه الگوی کوچینگ فراغت سازمانی مبتنی بر تفکر کارآفرینانه
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
س
سردار.سهیلا
موفقیت یا شکست استارت آپ های ایرانی حوزهی فناوری اطلاعات
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
سلطانی.سعیده
ارائه الگوی آموزش مدیریت دانش در شرکت¬های خدمات پس از فروش خودرویی بر اساس روش آمیخته (مطالعه موردی شرکت ایساکو)
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
سلطانیفر.محمد
طراحی مدل سپهر رسانهای موثر بر قصد خرید مشتریان با توجه به ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: بانک سامان)
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ط
طبری.مجتبی
طراحی الگوی تاثیرگذاری دانش مراجعه کنندگان بر بهبود عملکرد سازمان های دولتی با استفاده از روش داده بنیاد (نمونه موردی: سازمان تامین اجتماعی استان مازندران)
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
علیقلی.منصوره
تأثير قابليت هاي هوش مصنوعي و جهت گیری کارآفرینی بر عملكرد بازار شركت هاي دانش بنيان با نقش ميانجي مزیت رقابتی
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ف
فرجو. لیلا
طراحی مدل هویت زنان کارآفرین ایران
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
فرهادی کوتنایی.علیرضا
ارائه مدل حکمرانی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران (نمونه موردی: بانک توسعه تعاون)
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ق
قدمی.محسن
طراحی مدل سپهر رسانهای موثر بر قصد خرید مشتریان با توجه به ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: بانک سامان)
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ک
کرامتی فرد.محمد ساجد
موفقیت یا شکست استارت آپ های ایرانی حوزهی فناوری اطلاعات
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
کردستانی.فرشته
ارائه الگوی آموزش مدیریت دانش در شرکت¬های خدمات پس از فروش خودرویی بر اساس روش آمیخته (مطالعه موردی شرکت ایساکو)
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
م
مومنی.ماندان
طراحی مدل هویت زنان کارآفرین ایران
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
مهرارا.اسدالله
ارائه مدل حکمرانی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران (نمونه موردی: بانک توسعه تعاون)
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
میرابی.وحیدرضا
طراحی مدل هویت زنان کارآفرین ایران
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
و
واردی.شایسته
طراحی الگوی تاثیرگذاری دانش مراجعه کنندگان بر بهبود عملکرد سازمان های دولتی با استفاده از روش داده بنیاد (نمونه موردی: سازمان تامین اجتماعی استان مازندران)
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
واردی.شایسته
ارائه مدل حکمرانی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران (نمونه موردی: بانک توسعه تعاون)
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
وظیفه دوست.حسین
طراحی مدل هویت زنان کارآفرین ایران
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
وظیفه دوست.حسین
ارائه الگوی کوچینگ فراغت سازمانی مبتنی بر تفکر کارآفرینانه
[
دوره5,
شماره
2
- تابستانسال
1404]