ا

  • ابطحی.عطاالله طراحی مدل سپهر رسانه‌ای موثر بر قصد خرید مشتریان با توجه به ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: بانک سامان) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • افراز. علی ارائه الگوی کوچینگ فراغت سازمانی مبتنی بر تفکر کارآفرینانه [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • افشار کاظمی.محمد علی پیشبینی موجودی انبار مبتنی بر هوش مصنوعی [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]

آ

  • آذر.عادل پیشبینی موجودی انبار مبتنی بر هوش مصنوعی [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • آزادی ریکنده.حمید ارائه مدل حکمرانی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران (نمونه موردی: بانک‌ توسعه تعاون) [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]

ب

  • بابانژاد.فرهاد طراحی الگوی تاثیرگذاری دانش مراجعه کنندگان بر بهبود عملکرد سازمان های دولتی با استفاده از روش داده بنیاد (نمونه موردی: سازمان تامین اجتماعی استان مازندران) [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • بخشی فتسمی.نیر پیش¬بینی و ارزیابی توسعه نوآوری در صنعت خدمات پس از فروش خودرو با رویکرد استنتاج فازی عصبی – تطبیقی [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]

ت

  • ترابی.تقی پیش¬بینی و ارزیابی توسعه نوآوری در صنعت خدمات پس از فروش خودرو با رویکرد استنتاج فازی عصبی – تطبیقی [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]

چ

  • چراغعلی.محمد حسن بررسی پویایی‌های اکوسیستم تجاری‌سازی پژوهش‌های موسسات تحقیقات کشاورزی [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • چراغعلی.ودیعه بررسی پویایی‌های اکوسیستم تجاری‌سازی پژوهش‌های موسسات تحقیقات کشاورزی [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]

ح

  • حسنی.فرنود طراحی مدل سپهر رسانه‌ای موثر بر قصد خرید مشتریان با توجه به ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: بانک سامان) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • حسینی دانا.حمیدرضا طراحی مدل سپهر رسانه‌ای موثر بر قصد خرید مشتریان با توجه به ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: بانک سامان) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]

خ

  • خمسه.عباس بررسی پویایی‌های اکوسیستم تجاری‌سازی پژوهش‌های موسسات تحقیقات کشاورزی [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • خمسه.عیاس پیش¬بینی و ارزیابی توسعه نوآوری در صنعت خدمات پس از فروش خودرو با رویکرد استنتاج فازی عصبی – تطبیقی [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • خورشیدی.عباس ارائه الگوی آموزش مدیریت دانش در شرکت¬های خدمات پس از فروش خودرویی بر اساس روش آمیخته (مطالعه موردی شرکت ایساکو) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]

ر

  • رادفر.رضا بررسی پویایی‌های اکوسیستم تجاری‌سازی پژوهش‌های موسسات تحقیقات کشاورزی [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • رادفر.رضا پیشبینی موجودی انبار مبتنی بر هوش مصنوعی [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • رادفر.محمدرضا تأثير قابليت هاي هوش مصنوعي و جهت گیری کارآفرینی بر عملكرد بازار شركت هاي دانش بنيان با نقش ميانجي مزیت رقابتی [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • رشادت جو.حمیده ارائه الگوی کوچینگ فراغت سازمانی مبتنی بر تفکر کارآفرینانه [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]

س

  • سردار.سهیلا موفقیت یا شکست استارت آپ های ایرانی حوزه‌ی فناوری اطلاعات [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • سلطانی.سعیده ارائه الگوی آموزش مدیریت دانش در شرکت¬های خدمات پس از فروش خودرویی بر اساس روش آمیخته (مطالعه موردی شرکت ایساکو) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • سلطانیفر.محمد طراحی مدل سپهر رسانه‌ای موثر بر قصد خرید مشتریان با توجه به ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: بانک سامان) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]

ط

  • طبری.مجتبی طراحی الگوی تاثیرگذاری دانش مراجعه کنندگان بر بهبود عملکرد سازمان های دولتی با استفاده از روش داده بنیاد (نمونه موردی: سازمان تامین اجتماعی استان مازندران) [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • طلوعی اشلقی.عباس پیشبینی موجودی انبار مبتنی بر هوش مصنوعی [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]

ع

  • علیقلی.منصوره تأثير قابليت هاي هوش مصنوعي و جهت گیری کارآفرینی بر عملكرد بازار شركت هاي دانش بنيان با نقش ميانجي مزیت رقابتی [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]

ف

  • فرجو. لیلا طراحی مدل هویت زنان کارآفرین ایران [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • فرهادی کوتنایی.علیرضا ارائه مدل حکمرانی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران (نمونه موردی: بانک‌ توسعه تعاون) [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]

ق

  • قدمی.محسن طراحی مدل سپهر رسانه‌ای موثر بر قصد خرید مشتریان با توجه به ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: بانک سامان) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]

ک

  • کرامتی فرد.محمد ساجد موفقیت یا شکست استارت آپ های ایرانی حوزه‌ی فناوری اطلاعات [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • کردستانی.فرشته ارائه الگوی آموزش مدیریت دانش در شرکت¬های خدمات پس از فروش خودرویی بر اساس روش آمیخته (مطالعه موردی شرکت ایساکو) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]

م

  • مومنی.ماندان طراحی مدل هویت زنان کارآفرین ایران [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • مهرارا.اسدالله ارائه مدل حکمرانی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران (نمونه موردی: بانک‌ توسعه تعاون) [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • میرابی.وحیدرضا طراحی مدل هویت زنان کارآفرین ایران [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]

و

  • واردی.شایسته طراحی الگوی تاثیرگذاری دانش مراجعه کنندگان بر بهبود عملکرد سازمان های دولتی با استفاده از روش داده بنیاد (نمونه موردی: سازمان تامین اجتماعی استان مازندران) [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • واردی.شایسته ارائه مدل حکمرانی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران (نمونه موردی: بانک‌ توسعه تعاون) [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • وظیفه دوست.حسین طراحی مدل هویت زنان کارآفرین ایران [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • وظیفه دوست.حسین ارائه الگوی کوچینگ فراغت سازمانی مبتنی بر تفکر کارآفرینانه [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1404]