ا

  • ابراهیم‌زاده دستجردی.رضا مدل سنجش نیازهای فرهنگی دانشجویان [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • احقر.قدسی طراحی چهارچوب درس دین و زندگی مبتنی بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر اساس مولفه‌های برنامه‌درسی زایس در دوره دوم متوسطه [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • احقر.قدسی تحلیل محتوای کتاب درسی پیام‌های آسمان دوره متوسطه اول از منظر توجه به شایستگی‌های پایه اخلاقی برنامه‌درسی ملی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • احمدبیگی.فاطمه ارزشیابی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) بر راهبردهای حل مساله در دانش‌آموزان دختر دوره دوم ابتدایی از دیدگاه معلمان و مدیران [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • احمدی.فاطمه ارائه چهارچوبی برای ارتقای سواد اخلاقی دانش آموزان دوره دوم متوسطه [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • اخلاقی حامد.لیلا رابطه گرانباری نقش و فرسودگی شغلی با نقش میانجی سرمایه روانشناختی در معلمان [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • اسماعیلی شاد.بهرنگ رابطه سرمایه روانشناختی و اضطراب امتحان با نقش میانجی اعتماد به نفس در دانش آموزان [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • اسماعیلی شاد.بهرنگ رابطه فرهنگ مدرسه و احساس تعلق به مدرسه با نقش میانجی موفقیت تحصیلی در دانش‌آموزان [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • اسماعیلی شاد.بهرنگ رابطه گرانباری نقش و فرسودگی شغلی با نقش میانجی سرمایه روانشناختی در معلمان [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • اعتباریان خوراسگانی.اکبر شناسایی مولفه‌های امنیت سازمانی در دانشگاه آزاد اسلامی به منظور ارائه مدلی جهت ارتقای آن [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • اعتباریان.اکبر طراحی الگویی جهت تلطیف روابط قدرت در سازمان‌های دولتی ایران [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • اعتماداهری.علاالدین اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی مطالعات اجتماعی با محوریت مولفه های آموزش شهروندی و آموزش صلح یونسکو [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • افروز.غلامعلی آماده‌سازی و استانداردسازی مقیاس شناختی هدایت تحصیلی برای مشاوران شهر تهران [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • اکبری.احمد شناسایی شاخص‌های بهره‌وری مدیران ادارات آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • اکبری.احمد شناسایی و اولویت بندی ابعاد و مؤلفه های آموزش و پرورش استاندارد [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • اکبری.احمد شناسایی مولفه های جامع منابع انسانی بر اساس استاندارد ISO34000 [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • اکبری.احمد برآورد مدل اعتبارسنجی در راستای ارتقای کیفیت گروه‌های آموزشی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • اکبری.شادمان طراحی الگویی جهت تلطیف روابط قدرت در سازمان‌های دولتی ایران [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • امیرنژاد.قنبر بررسی نقش مدیریت دانش بر بهره‌وری کارکنان (مطالعه موردی) [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • امینی سابق.زین‌العابدین مدل‌سازی معادلات ساختاری مسئولیت اجتماعی اسلامی با تکیه بر مدیریت دولتی نوین از نوع حکمرانی خوب [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • انگورج تقوی.سیاوش طراحی چهارچوب درس دین و زندگی مبتنی بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر اساس مولفه‌های برنامه‌درسی زایس در دوره دوم متوسطه [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • اورک.ناهید طراحی مدلی جهت توسعه معنویت در سازمان آموزشی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • اورک.ناهید بررسی رویکرد مدل‌یابی معادلات ساختاری در تبیین روابط بین سبک‌های رهبری، یادگیری سازمانی، عملکرد سازمانی و فراموشی سازمانی [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • ایمانی.محمدنقی طراحی مدلی جهت توسعه معنویت در سازمان آموزشی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • ایمانی.محمدنقی طراحی الگو برای پرورش هویت چندفرهنگی دانش‌آموزان ابتدایی شهر تهران بر اساس رویکرد نظریه‌پردازی داده بنیاد [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • ایمانی.محمدنقی بررسی رویکرد مدل‌یابی معادلات ساختاری در تبیین روابط بین سبک‌های رهبری، یادگیری سازمانی، عملکرد سازمانی و فراموشی سازمانی [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]

آ

  • آذریان.رضا تاثیر آموزش سرزندگی تحصیلی بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزه پیشرفت دانش آموزان [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • آی.عفت اثربخشی طرحواره درمانی بر زورگویی سایبری و فرسودگی تحصیلی دانشجویان [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]

ب

  • باباپور.مریم نقش آموزش صلح در مسئولیت پذیری و مهارت خودبازداری دانش آموزان [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • باقرزاده.محمدرضا طراحی و ارزیابی مدل آموزش سبز با تکیه بر توسعه پایدار با استفاده از تکنیک دیمتل- دالالا [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • باقری.مهدی تبیین الگوی شایستگی مدیران بر پایه رفتار کارآفرینانه و اعتماد سازمانی مدیران آموزشی [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • بستانی.حبیب الله طراحی و تبیین مدل رهبری توزیعی درنظام آموزش عالی ( مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد) [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • بطیاری.اعظم طراحی مدل ارزیابی عملکرد گروه‌های آموزشی دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی مشهد [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • بنیسی.پریناز پیش‌بینی حافظه سازمانی بر اساس سکوت سازمانی و اخلاق حرفه‌ای در مدیران مدارس شهر تهران [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • بنیسی.پریناز تدوین الگوی هویت دانش‌آموزان به منظور طراحی محتوای کتب درسی [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • بیان فر.فاطمه تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان مبتنی بر مدل پینتریچ بر تأخیر در رضایتمندی تحصیلی و خودناتوان سازی تحصیلی دانش آموزان دارای اهمال کاری تحصیلی [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]

پ

  • پورشافعی.هادی بررسی مولفه‌های موثر بر رشد حرفه‌ای معلمان [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • پورشافعی.هادی شناسایی و اولویت بندی ابعاد و مؤلفه های آموزش و پرورش استاندارد [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]

ت

  • ترشیزی فاروجی.هادی طراحی و تبیین مدل رهبری توزیعی درنظام آموزش عالی ( مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد) [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]

ج

  • جاجرمی.محمود تاثیر آموزش سرزندگی تحصیلی بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزه پیشرفت دانش آموزان [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • جناآبادی.حسین اثربخشی طرحواره درمانی بر زورگویی سایبری و فرسودگی تحصیلی دانشجویان [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • جواهری.مریم تاثیر حاکمیت فناوری اطلاعات بر سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمانی با نقش میانجی خرد سازمانی (مطالعه موردی: دانشگاه خواجه نصیر) [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • جوکار.علی تدوین الگوی هویت دانش‌آموزان به منظور طراحی محتوای کتب درسی [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • جهانگیرفرد.مجید شناسایی مولفه‌ها و شاخص‌های رهبری کوانتومی در دانشگاه‌های دولتی [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]

چ

  • چرابین.مسلم شناسایی شاخص‌های بهره‌وری مدیران ادارات آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • چرابین.مسلم شناسایی و اولویت بندی ابعاد و مؤلفه های آموزش و پرورش استاندارد [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • چرایین.مسلم شناسایی مولفه های جامع منابع انسانی بر اساس استاندارد ISO34000 [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • چناری.علیرضا ارائه مدل فرایند تربیت رهبری خدمتگزار بر اساس رویکرد نظریه‌پردازی داده بنیاد [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]

ح

  • حبیبی‌تبار.حسین مدل‌سازی معادلات ساختاری مسئولیت اجتماعی اسلامی با تکیه بر مدیریت دولتی نوین از نوع حکمرانی خوب [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • حسن‌زاده کفشگرکلایی.فاطمه ارائه سناریوهای توسعه حرفه‌ای مدیران مدارس در استان مازندران [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • حسین پور.محمد عوامل موثر بر ارزیابی عملکرد و یادگیری سازمانی از دیدگاه کارکنان و نقش آنها در توسعه مدیریت منابع انسانی [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • حسین زاده.علی طراحی و تبیین مدل رهبری توزیعی درنظام آموزش عالی ( مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد) [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • حسینی خواه.علی کاربست پایدیا در برنامه های درسی؛ سنتز پژوهی مطالعات انجام شده [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • حیدریان.جواد ارائه مدل فرایند تربیت رهبری خدمتگزار بر اساس رویکرد نظریه‌پردازی داده بنیاد [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • حیدریان.جواد برآورد مدل اعتبارسنجی در راستای ارتقای کیفیت گروه‌های آموزشی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]

خ

  • خسروی بابادی.علی اکبر الگوی مدیریت سازمان‌های آموزشی مردم‌نهاد (حوزه مدرسه سازی) [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • خضری.فریدون اعتباریابی الگوی مطلوب برنامه درسی مهارت‌های زندگی برای دانش‌آموزان مقطع متوسطه مراکز استعدادهای درخشان [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • خوب چهره.محمد شناسایی و اولویت بندی ابعاد و مؤلفه های آموزش و پرورش استاندارد [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • خورشیدی.عباس الگوی مدیریت سازمان‌های آموزشی مردم‌نهاد (حوزه مدرسه سازی) [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1398]

د

  • دانایی.شیرین شناسایی مولفه های جامع منابع انسانی بر اساس استاندارد ISO34000 [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • داودی.رسول مدل مناسب نظام تربیت معلم ایران بر اساس مبانی نظری و متن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • دوایی.مهدی آماده‌سازی و استانداردسازی مقیاس شناختی هدایت تحصیلی برای مشاوران شهر تهران [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]

ر

  • رادفر.میثم اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر خودکارآمدی و خوش‌بینی تحصیلی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • رحمانی.جهانبخش تبیین مفهوم برنامه درسی دگرگون‌شونده به منظور نقادی نظام برنامه درسی آموزش و پرورش ایران [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • رحمانی.محمود تبیین الگوی شایستگی مدیران بر پایه رفتار کارآفرینانه و اعتماد سازمانی مدیران آموزشی [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • ردایی.هادی مدل‌سازی معادلات ساختاری مسئولیت اجتماعی اسلامی با تکیه بر مدیریت دولتی نوین از نوع حکمرانی خوب [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • رشیدپور.علی مدل سنجش نیازهای فرهنگی دانشجویان [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • رضایی.محمدهاشم واکاوی نقش نظریه انتقادی در برنامه‌درسی و ترسیم الگویی از یک معلم تحول‌آفرین [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • رفیعی.نفیسه ارائه مدلی برای محتواهای آموزش کارآفرینی رشته‌های علوم انسانی در آموزش عالی [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • رفیعی.نفیسه اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر خودکارآمدی و خوش‌بینی تحصیلی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]

ز

  • زنده‌دل.احمد برآورد مدل اعتبارسنجی در راستای ارتقای کیفیت گروه‌های آموزشی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • زیرک.مهدی طراحی و تبیین مدل رهبری توزیعی درنظام آموزش عالی ( مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد) [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]

س

  • ساده.حسان مدل‌سازی معادلات ساختاری مسئولیت اجتماعی اسلامی با تکیه بر مدیریت دولتی نوین از نوع حکمرانی خوب [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • سلاجقه.سنجر رابطه بین معیارهای ارزش‌گذاری و سطح بلوغ مدیریت دانش [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • سلامت اهوازی.مریم عوامل موثر بر ارزیابی عملکرد و یادگیری سازمانی از دیدگاه کارکنان و نقش آنها در توسعه مدیریت منابع انسانی [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • سلیمانپور عمران.محبوبه رابطه فرهنگ مدرسه و احساس تعلق به مدرسه با نقش میانجی موفقیت تحصیلی در دانش‌آموزان [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • سلیمانپور عمران.محبوبه رابطه سرمایه روانشناختی و اضطراب امتحان با نقش میانجی اعتماد به نفس در دانش آموزان [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • سلیمی.جمال کاربست پایدیا در برنامه های درسی؛ سنتز پژوهی مطالعات انجام شده [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • سیف‌نراقی.مریم طراحی چهارچوب درس دین و زندگی مبتنی بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر اساس مولفه‌های برنامه‌درسی زایس در دوره دوم متوسطه [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]

ش

  • شاه طالبی.بدری شناسایی مولفه‌های دانشگاه آینده و ارائه الگوی مناسب برای دانشگاه‌ها با استفاده از روش آمیخته [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • شاه‌طالبی حسین‌آبادی.بدری بررسی مولفه‌های موثر بر رشد حرفه‌ای معلمان [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • شاه‌طالبی حسین‌آبادی.بدری شناسایی مولفه‌های امنیت سازمانی در دانشگاه آزاد اسلامی به منظور ارائه مدلی جهت ارتقای آن [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • شاهنوشی.مجتبی طراحی الگویی جهت تلطیف روابط قدرت در سازمان‌های دولتی ایران [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • شاهی.سکینه عوامل موثر بر ارزیابی عملکرد و یادگیری سازمانی از دیدگاه کارکنان و نقش آنها در توسعه مدیریت منابع انسانی [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • شریفی دروازه.مینو واکاوی نقش نظریه انتقادی در برنامه‌درسی و ترسیم الگویی از یک معلم تحول‌آفرین [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • شریفی.علی‌اصغر طراحی الگو برای پرورش هویت چندفرهنگی دانش‌آموزان ابتدایی شهر تهران بر اساس رویکرد نظریه‌پردازی داده بنیاد [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • شریفی.علی‌اصغر طراحی مدلی جهت توسعه معنویت در سازمان آموزشی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • شریفی.علی‌اصغر بررسی مولفه‌های موثر بر عدالت آموزشی در دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهر تهران [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • شعله‌کار.شیما تاثیر حاکمیت فناوری اطلاعات بر سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمانی با نقش میانجی خرد سازمانی (مطالعه موردی: دانشگاه خواجه نصیر) [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • شوقی.بهزاد تاثیر حاکمیت فناوری اطلاعات بر سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمانی با نقش میانجی خرد سازمانی (مطالعه موردی: دانشگاه خواجه نصیر) [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • شهمیر.سامیه کاربست پایدیا در برنامه های درسی؛ سنتز پژوهی مطالعات انجام شده [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • شیخی.ایوب رابطه بین معیارهای ارزش‌گذاری و سطح بلوغ مدیریت دانش [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]

ط

  • طاهری.فاطمه بررسی مولفه‌های حمایت اجتماعی ادراک‌شده و سکوت سازمانی به منظور ارائه مدل در دانشگاه‌های استان مازندران [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • طبری.مجتبی طراحی و ارزیابی مدل آموزش سبز با تکیه بر توسعه پایدار با استفاده از تکنیک دیمتل- دالالا [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1398]

ع

  • عباس هاشمی.تیناب شناسایی مولفه‌ها و شاخص‌های رهبری کوانتومی در دانشگاه‌های دولتی [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • عباس هاشمی.تیناب طراحی الگو برای پرورش هویت چندفرهنگی دانش‌آموزان ابتدایی شهر تهران بر اساس رویکرد نظریه‌پردازی داده بنیاد [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • عبداللهی.فردین اعتباریابی الگوی مطلوب برنامه درسی مهارت‌های زندگی برای دانش‌آموزان مقطع متوسطه مراکز استعدادهای درخشان [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • عبدالهی.نرمین رابطه فرهنگ مدرسه و احساس تعلق به مدرسه با نقش میانجی موفقیت تحصیلی در دانش‌آموزان [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • عدالت‌جو.علی تحلیل محتوای کتاب درسی پیام‌های آسمان دوره متوسطه اول از منظر توجه به شایستگی‌های پایه اخلاقی برنامه‌درسی ملی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • عدالت‌جو.علی رابطه علی سبک‌های یادگیری و خودناتوان‌سازی تحصیلی با نقش میانجی مهارت‌های فراشناخت و کمال‌گرایی دانش‌آموزان [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • عراقیه.علیرضا الگوی مدیریت سازمان‌های آموزشی مردم‌نهاد (حوزه مدرسه سازی) [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • عصاره.علیرضا تحلیل محتوای کتاب درسی پیام‌های آسمان دوره متوسطه اول از منظر توجه به شایستگی‌های پایه اخلاقی برنامه‌درسی ملی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • عصایی.سیده معصومه نقش آموزش صلح در مسئولیت پذیری و مهارت خودبازداری دانش آموزان [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • علی اسماعیلی.عبدالله ارائه سناریوهای توسعه حرفه‌ای مدیران مدارس در استان مازندران [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • علیپور.الهه ارائه مدل بازگشت سرمایه در آموزش عالی [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]

غ

  • غفاری.خلیل نقش آموزش صلح در مسئولیت پذیری و مهارت خودبازداری دانش آموزان [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • غلامی نوقاب.محمدحسین بررسی مولفه‌های موثر بر رشد حرفه‌ای معلمان [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]

ف

  • فرزان.فروغ رابطه بین معیارهای ارزش‌گذاری و سطح بلوغ مدیریت دانش [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • فلاح.وحید بررسی مولفه‌های حمایت اجتماعی ادراک‌شده و سکوت سازمانی به منظور ارائه مدل در دانشگاه‌های استان مازندران [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • فلاح.وحید ارائه سناریوهای توسعه حرفه‌ای مدیران مدارس در استان مازندران [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • فولادی.احمد تبیین مفهوم برنامه درسی دگرگون‌شونده به منظور نقادی نظام برنامه درسی آموزش و پرورش ایران [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • فولادی.اسما طراحی و تبیین برنامه آموزش سرزندگی تحصیلی برای دانش‌آموزان دوره اول دبیرستان [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]

ق

  • قادری.مصطفی اعتباریابی الگوی مطلوب برنامه درسی مهارت‌های زندگی برای دانش‌آموزان مقطع متوسطه مراکز استعدادهای درخشان [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • قاسمی زرگر.نفیسه ارائه چهارچوبی برای ارتقای سواد اخلاقی دانش آموزان دوره دوم متوسطه [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • قجاوند.غلامرضا مدل سنجش نیازهای فرهنگی دانشجویان [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • قربانی.علیرضا بررسی نقش مدیریت دانش بر بهره‌وری کارکنان (مطالعه موردی) [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • قرونه.داود شناسایی مولفه های جامع منابع انسانی بر اساس استاندارد ISO34000 [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • قلی‌زاده.آذر مدل سنجش نیازهای فرهنگی دانشجویان [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • قنبری.محمد ارائه مدل فرایند تربیت رهبری خدمتگزار بر اساس رویکرد نظریه‌پردازی داده بنیاد [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]

ک

  • کاظم پور.اسماعیل نقش آموزش صلح در مسئولیت پذیری و مهارت خودبازداری دانش آموزان [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • کاظمی.سعدالله تاثیر روش تدریس زیبایی‌شناسی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • کامکاری.کامبیز آماده‌سازی و استانداردسازی مقیاس شناختی هدایت تحصیلی برای مشاوران شهر تهران [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • کتابچی.منیره بررسی نقش تعدیل‌کنننده فضیلت سازمانی در رابطه بین اخلاق کار اسلامی و درگیری شغلی کارکنان [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • کرمی پور.محمد رضا مدل مناسب نظام تربیت معلم ایران بر اساس مبانی نظری و متن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • کرمی.فریبا تبیین شرایط زمینه‌ای در راستای توسعه کارآفرینی اجتماعی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ایران [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • کشتی‌آرای.نرگس ارائه مدلی برای محتواهای آموزش کارآفرینی رشته‌های علوم انسانی در آموزش عالی [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • کشتی‌آرای.نرگس تبیین مفهوم برنامه درسی دگرگون‌شونده به منظور نقادی نظام برنامه درسی آموزش و پرورش ایران [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • کمالی.نقی مدل مناسب نظام تربیت معلم ایران بر اساس مبانی نظری و متن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • کیان.مرجان کاربست پایدیا در برنامه های درسی؛ سنتز پژوهی مطالعات انجام شده [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]

گ

  • گلشنی.مریم اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی مطالعات اجتماعی با محوریت مولفه های آموزش شهروندی و آموزش صلح یونسکو [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1398]

م

  • محبوب.سیدعلی الگوی مدیریت سازمان‌های آموزشی مردم‌نهاد (حوزه مدرسه سازی) [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • محمدزاده اول.رضا بررسی مولفه‌های موثر بر عدالت آموزشی در دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهر تهران [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • محمدی‌پور.محمد رابطه علی سبک‌های یادگیری و خودناتوان‌سازی تحصیلی با نقش میانجی مهارت‌های فراشناخت و کمال‌گرایی دانش‌آموزان [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • محمودی.فرشته ارائه الگوی اجرای دوره‌های آموزش بدو ورود در راستای پیشگیری از افت تحصیلی دانشجویان دانشکده دندانپزشکی واحد علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تهران [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • مرادی.سعید الگوی مدیریت سازمان‌های آموزشی مردم‌نهاد (حوزه مدرسه سازی) [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • مره یی.منصور مدل مناسب نظام تربیت معلم ایران بر اساس مبانی نظری و متن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • معقول.علی برآورد مدل اعتبارسنجی در راستای ارتقای کیفیت گروه‌های آموزشی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • معماری.راحله ارزشیابی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) بر راهبردهای حل مساله در دانش‌آموزان دختر دوره دوم ابتدایی از دیدگاه معلمان و مدیران [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • مقدم.حسین شناسایی شاخص‌های بهره‌وری مدیران ادارات آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • مقصودی.مصطفی رابطه فرهنگ مدرسه و احساس تعلق به مدرسه با نقش میانجی موفقیت تحصیلی در دانش‌آموزان [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • مکی آل آقا.بدیع الزمان اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی مطالعات اجتماعی با محوریت مولفه های آموزش شهروندی و آموزش صلح یونسکو [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • موسوی.محبوبه اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر خودکارآمدی و خوش‌بینی تحصیلی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • مهدی زاده.علی ارائه الگوی اجرای دوره‌های آموزش بدو ورود در راستای پیشگیری از افت تحصیلی دانشجویان دانشکده دندانپزشکی واحد علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تهران [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • مهدیان.حسین رابطه علی سبک‌های یادگیری و خودناتوان‌سازی تحصیلی با نقش میانجی مهارت‌های فراشناخت و کمال‌گرایی دانش‌آموزان [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • مهدیان.حسین تاثیر آموزش سرزندگی تحصیلی بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزه پیشرفت دانش آموزان [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • مهدی‌نژاد.ولی اثربخشی طرحواره درمانی بر زورگویی سایبری و فرسودگی تحصیلی دانشجویان [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • مهرارا.اسدالله طراحی و ارزیابی مدل آموزش سبز با تکیه بر توسعه پایدار با استفاده از تکنیک دیمتل- دالالا [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1398]

ن

  • نادرزاده گوارشگی.مریم طراحی مدل ارزیابی عملکرد گروه‌های آموزشی دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی مشهد [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • نادری.عزت‌اله طراحی چهارچوب درس دین و زندگی مبتنی بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر اساس مولفه‌های برنامه‌درسی زایس در دوره دوم متوسطه [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • نادری.فرح اثربخشی مهارت‌های ارتباطی بر استرس، تاب‌آوری و خودکارآمدی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر مشهد [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • نادعلی‌پورپلکی.حسن تبیین شرایط زمینه‌ای در راستای توسعه کارآفرینی اجتماعی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ایران [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • نادی.محمدعلی شناسایی مولفه‌های دانشگاه آینده و ارائه الگوی مناسب برای دانشگاه‌ها با استفاده از روش آمیخته [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • نادی.محمدعلی تبیین شرایط زمینه‌ای در راستای توسعه کارآفرینی اجتماعی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ایران [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • ناطقی.فائزه واکاوی نقش نظریه انتقادی در برنامه‌درسی و ترسیم الگویی از یک معلم تحول‌آفرین [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • ناظم.فتاح بررسی رویکرد مدل‌یابی معادلات ساختاری در تبیین روابط بین سبک‌های رهبری، یادگیری سازمانی، عملکرد سازمانی و فراموشی سازمانی [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • نظری.ابراهیم شناسایی مولفه‌های امنیت سازمانی در دانشگاه آزاد اسلامی به منظور ارائه مدلی جهت ارتقای آن [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • نقدی.معصومه شناسایی مولفه‌های دانشگاه آینده و ارائه الگوی مناسب برای دانشگاه‌ها با استفاده از روش آمیخته [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • نوددهی.حسن شناسایی شاخص‌های بهره‌وری مدیران ادارات آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی [ دوره13, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • نوری.نویداله آماده‌سازی و استانداردسازی مقیاس شناختی هدایت تحصیلی برای مشاوران شهر تهران [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • نیاستی.رضا بررسی مولفه‌های حمایت اجتماعی ادراک‌شده و سکوت سازمانی به منظور ارائه مدل در دانشگاه‌های استان مازندران [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]

ه

  • هاشمی.سیداحمد تبیین الگوی شایستگی مدیران بر پایه رفتار کارآفرینانه و اعتماد سازمانی مدیران آموزشی [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • هنرمند دربادام.منا اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر خودکارآمدی و خوش‌بینی تحصیلی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1398]

ی

  • یادگاری.فردوس بررسی مولفه‌های موثر بر عدالت آموزشی در دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهر تهران [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • یارمحمدیان.محمدحسین ارائه مدلی برای محتواهای آموزش کارآفرینی رشته‌های علوم انسانی در آموزش عالی [ دوره13, شماره 3 - پاییز سال 1398]