ا

  • اسدی.عباس بررسی عوامل استقبال شهروندان تهرانی از سریال قهوۀ تلخ [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • اسدیان.مونا گفتمان انتقادی توسعه اجتماعی در سینمای ایران(با تکیه بر مفاهیم عدالت اجتماعی، معلولیت و توانمندسازی ) [ دوره4, شماره 13 - بهار سال 1393]
  • اسماعیلی.رضا رابطه بین فرهنگ سازمانی با بکار گیری روابط عمومی الکترونیک در سازمانهای فرهنگی شهر اصفهان [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1391]
  • اقاجانی.حسین تحلیل مردم شناختی ضرب المثل‌های شهر کرمان با تکیه بر نماد و نشانه‌ها [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • اقاجانی.نوشین بررسی نقش اموزشی تلوزیون در اصلاح رفتار ترافیکی شهروندان تهرانی [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1391]
  • اقاجانی.نوشین بررسی چگونگی جریان اطلاعات ادبی در شبکه‌ی اجتماعی آنلاین فیس‌بوک [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • اقاجانی.نوشین بررسی نقش وسایل ارتباط جمعی (نشریات، رادیو و تلویزیون) در اشاعه فرهنگ ورزش همگانی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1390]
  • اقاجانی.نوشین بررسی پیامدهای تکنولوژی های نوین ارتباطی و تأثیر آن بر روابط انسانی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • امیر مظاهری.امیر مسعود نقش تبلیغات تلویزیونی در توسعه بانکداری الکترونیکی بانک تجارت [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1391]
  • امیر مظاهری.امیر مسعود عوامل و شرایط مـﺆثر در تحول وسایل ارتباطی در سال های 2010 و 2011 [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1390]

آ

  • آشوبی.فاطمه بررسی محتوای رسانه با تاکید بر مصرف بهینه آب ( بررسی تطبیقی اخبار خبرگزاری‌های ایرنا، ایسنا و فارس در سه ماهه اول سال 1393 ) [ دوره4, شماره 13 - بهار سال 1393]

ب

  • باالد.سید سجاد نقش تبلیغات تلویزیونی در توسعه بانکداری الکترونیکی بانک تجارت [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1391]
  • ببران.صدیقه بررسی چگونگی جریان اطلاعات ادبی در شبکه‌ی اجتماعی آنلاین فیس‌بوک [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • ببران.صدیقه بررسی نقش شبکهٔ تلویزیونی استانی کُردستان در بازتاب هویت بومی کُردها [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1392]
  • ببران.صدیقه مطالعه سواد رسانه ای شهروندان تبریز [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1390]
  • ببران.صدیقه نقش شبکه استانی باران بر ترویج فرهنگ بومی مردم گیلان [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1392]
  • ببران.صدیقه بررسی تاثیر اینترنت بر شکل گیری و رشد هویت بازاندیشانه [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • ببران.صدیقه بررسی میزان رعایت معیار ها و اصول اخلاق رسانه ای حرفه ای در برنامه 90 از دیدگاه روزنامه نگاران ورزشی و متخصصان ورزش ورسانه [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1391]
  • ببران.صدیقه بررسی نقش برنامه های معارفی سیما در باورهای دینی مردم [ دوره4, شماره 13 - بهار سال 1393]
  • ببران.صدیقه بررسی نقش و کارکرد مطبوعات زرتشتی ایران در همگرایی ملی [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1391]
  • ببران.صدیقه بررسی نقش و تأثیرات استفاده از تلفن همراه بر دختران دانش‌آموز دبیرستانی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1390]
  • ببران.صدیقه بررسی تطبیقی شاخص‌های اثربخشی مدیریت در مؤسسه فرهنگی – مطبوعاتی اطلاعات [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1391]
  • بستان منش.غلامرضا نقش تبلیغات رسانه‌ا‌ی در الگوی مصرف مراجعه‌کنندگان فروشگاه‌های شهروند در تهران [ دوره4, شماره 14 - تابستان سال 1393]
  • بهرامی.علیرضا بررسی جایگاه دیپلماسی خبر در نحوه انعکاس اخبار بین الملل کشورهای جنوب شرق آسیا (چین، کره شمالی و کره جنوبی) در خبرگزاری‌های کشور (ایسنا، ایلنا و ایرنا) [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1392]

ج

  • جانمحمدی.علی تحلیل فرایند انعکاس اخبار مدیریت پسماند در روزنامه همشهری [ دوره4, شماره 14 - تابستان سال 1393]
  • جعفری.علی بازتاب هویت ملی و هویت قومی در مطبوعات محلی [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1391]
  • جوادیه.زهره بررسی نقش ارتباطات سازمانی بر شکل‌گیری و جذب سرمایه اجتماعی کارکنان [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1390]

ح

  • حیدری.اکبر بازتاب هویت ملی و هویت قومی در مطبوعات محلی [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1391]

خ

  • خانباشی.محمد نقش تبلیغات رسانه‌ا‌ی در الگوی مصرف مراجعه‌کنندگان فروشگاه‌های شهروند در تهران [ دوره4, شماره 14 - تابستان سال 1393]
  • خسروی بابادی.علی اکبر بررسی میزان و چگونگی پوشش اخبار آموزشی در تلویزیون ایران )مطالعه موردی: اخبار 21 شبکه یک ، 30/22 شبکه دو و 13 شبکه خبر سازمان صداو سیما ) [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1392]

د

  • دادگران.سید محمد ارتباطات در شاهنامه «بررسی چگونگی بکارگیری نمادهای ارتباطی در داستان سیاوش» [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1390]
  • دادگران.سید محمد موانع و مشکلات روزنامه نگاری در فضای سایبر [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1391]
  • دادگران.سید محمد بررسی تطبیقی بازتاب بیانیه لوزان در روزنامه ‌های شرق و جوان [ دوره4, شماره 13 - بهار سال 1393]
  • دادگران.سید محمد بررسی تطبیقی دروازه بانی تولید اخبار در «شبکه خبر» و «باشگاه خبرنگاران جوان» از نگاه دبیران سرویس و خبرنگاران [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1392]
  • دادگران.سید محمد بررسی نقش سایت سازمان هوا شناسی کشور در ارائه اطلاعات متناسب با نیاز کاربران(مطالعه موردی دانشجویان مراجعه کننده به سازمان هواشناسی کشور در نیمه دوم سال 90) [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1392]
  • دادگران.سید محمد تحلیل محتوی تبلیغات تجاری رادیو جوان با تاکید بر ارزش های فرهنگی و اجتماعی در زمستان 1389 [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1391]
  • دادگران.سید محمد بهره مندی، رضایت و اعتماد دانشجویان علوم ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی از محتوای اخبار30/20 شبکه دوم سیما و نقش آن بر نگرش آنها [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1392]
  • دادگران.سید محمد رویکرد نشانه‌شناختی به تحلیل ارتباطات درون فردی در فیلم «زندگیِ دوگانة ورونیک» [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1391]
  • دادگران.سیدمحمد بررسی میزان رضایت مندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی بانک ملی ایران شعب تهران ) [ دوره4, شماره 14 - تابستان سال 1393]
  • دادگران.محمد بازتاب پیام‌های مربوط به هفته زن در سه روزنامه رسمی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • دادگران.محمد بررسی تاثیر اینترنت بر شکل گیری و رشد هویت بازاندیشانه [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • درزیان رستمی.حسن بررسی تطبیقی مطالب انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روزنامه کیهان و اعتماد [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1391]
  • درزیان رستمی.حسن نقش تکنولوژی های نوین در هویت فرهنگی جوانان [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1392]
  • درستانی.مریم نقش رهبران فکری در شکل‌گیری الگوهای رایج افکار عمومی در میان مردم تهران [ دوره4, شماره 13 - بهار سال 1393]
  • دولت پور.الهام بررسی نقش اموزشی تلوزیون در اصلاح رفتار ترافیکی شهروندان تهرانی [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1391]

ر

  • رجبیه فرد.منا تحلیل جامعه شناختی تئاتر و جایگاه ان در میان رسانه های جمعی ایران [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1392]
  • رسولی.محمد رضا بررسی نقش رسانه‌های جمعی در شکل‌گیری سرمایه اجتماعی در بین شهروندان یزد [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1390]
  • رسولی.محمد رضا بررسی پیامدهای تکنولوژی های نوین ارتباطی و تأثیر آن بر روابط انسانی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • رسولی.محمد رضا سریال های تلوزیونی:الگو ها و ارزش ها(بررسی تطبیقی سریال افسانه افسونگر از شبکه فارسی 1و سریال جراحت از شبکه 3 سیما [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1392]
  • رسولی.محمد رضا آسیب شناسی تبلیغات تجاری ایران [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1390]
  • رسولی.محمد رضا نقش رسانه ها در نهادینه کردن فرهنگ مدیریت مصرف برق [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1391]
  • رسولی.محمد رضا بررسی میزان تاثیر صفحات نیازمندی های مطبوعات بر جلب اعتماد مخاطبان [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1391]
  • رسولی.محمد رضا بررسی رابطه انعکاس رسانه ای فوتبال با محبوبیت ان در بین هواداران تیم استقلال و پرسپولیس [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1391]
  • رفعتی.امیر نقش شبکه استانی باران بر ترویج فرهنگ بومی مردم گیلان [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1392]
  • رونقی.مهناز عوامل اجتماعی موثربر اخلاق حرفه ای(مورد مطالعه:شرکت طراحی مهندسی وتامین قطعات ایران خودرو(ساپکو)) [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1392]

ز

  • زیبا کلام.صادق بررسی کارکرد رسانه نوشتاری در ایجاد و گسترش پوپولیسم در ایران سال 1387 (مطالعه موردی روزنامه‌های اعتماد ملی و کیهان) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1390]

س

  • ساروخانی.باقر اینترنت و هویت ملی در میان کاربران [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1391]
  • سلطانی فر.محمد بررسی نقش سایت سازمان هوا شناسی کشور در ارائه اطلاعات متناسب با نیاز کاربران(مطالعه موردی دانشجویان مراجعه کننده به سازمان هواشناسی کشور در نیمه دوم سال 90) [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1392]
  • سلطانی فر.محمد بررسی کارکرد رسانه نوشتاری در ایجاد و گسترش پوپولیسم در ایران سال 1387 (مطالعه موردی روزنامه‌های اعتماد ملی و کیهان) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1390]
  • سلیمی.مریم عوامل و شرایط مـﺆثر در تحول وسایل ارتباطی در سال های 2010 و 2011 [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1390]

ش

  • شریفی.فرزانه گفتمان انتقادی توسعه اجتماعی در سینمای ایران(با تکیه بر مفاهیم عدالت اجتماعی، معلولیت و توانمندسازی ) [ دوره4, شماره 13 - بهار سال 1393]
  • شفیعی نیا.عباس پیامدهای شبکه های اجتماعی مجازی (مطالعه موردی هویت ملی و هویت قومی کردها) [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1392]
  • شمس.سارا تحلیل مفاهیم کلیدی گفتار وزیرامورخارجه ایران در خصوص موضوع هسته ای [ دوره4, شماره 14 - تابستان سال 1393]
  • شیری.طهمورث اثر رشته تحصیلی بر خودباوری فرهنگی دانشجویان [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1390]

ص

  • صالحیان.علیرضا بررسی ساختار و محتوی مطالب روزنامه های کثیر الانتشار ایران ،کیهان،اعتماد و شرق در شش ماهه دوم سال 1390 در ارتباط با پلیس [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1391]
  • صفایی.داود تحلیل محتوی اخبار اجتماعی روزنامه های ایران و افتاب یزد از دیدگاه رعایت اصول حرفه ای در خبر نویسی [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1391]
  • صنیعی.ماندانا تحلیل فرایند انعکاس اخبار مدیریت پسماند در روزنامه همشهری [ دوره4, شماره 14 - تابستان سال 1393]

ع

  • عزیزی.مریم بررسی میزان و چگونگی پوشش اخبار آموزشی در تلویزیون ایران )مطالعه موردی: اخبار 21 شبکه یک ، 30/22 شبکه دو و 13 شبکه خبر سازمان صداو سیما ) [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1392]
  • عقیلی.سید وحید تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر ارتباطات بین فردی کاربران [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • عقیلی.سید وحید تبیین نقش هویت ملی در توسعۀ ارتباطات [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1391]
  • عقیلی.سید وحید ( [ دوره4, شماره 13 - بهار سال 1393]
  • عقیلی.سید وحید تأثیرات ارتباطات کامپیوتری بر روابط میان‌فردی [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1392]
  • عقیلی.سید وحید بررسی دیدگاههای اساتید علوم اجتماعی نسبت به نقش رسانه‌های دیداری (تلویزیون، ماهواره و اینترنت) در فرآیند جهانی شدن با تأکید بر سیاست‌های فرهنگی ایران [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1390]
  • عقیلی.سید وحید بازتاب مسائل مربوط به تصادف های رانندگی در مطبوعات سراسری(تحلیل محتویروزنامه های ایران-همشهری-جام جم-شرق در سه ماه تابستان89) [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1391]
  • عقیلی.سیدوحید بازنمایی خانواده در فیلمهای پوران درخشنده و تهمینه میلانی مطالعه موردی چهار فیلم ( پرنده کوچک خوشبختی، هیس، دیگه چه خبرا !، آتش بس 1 ) [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1392]
  • علی شریفی.مهدی بررسی میزان رضایت مندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی بانک ملی ایران شعب تهران ) [ دوره4, شماره 14 - تابستان سال 1393]

غ

  • غفوری.فریبا بررسی نقش شبکهٔ تلویزیونی استانی کُردستان در بازتاب هویت بومی کُردها [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1392]

ف

  • فتحی.اسماعیل بررسی تناسب فرهنگی و گفتمانی از طریق مقایسه گفتمان فرهنگی در فیلم‌های عامه‌پسند و نخبه‌گرا [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • فتحی.اسماعیل تصویر زن در فیلم های نخبه گرا و عامه پسند دهه هفتاد سینمای ایران [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1390]
  • فرقانی.محمد مهدی نقش رادیو و تلوزیون در تقویت سرمایه اجتماعی در بین جوانان شهر تهران [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1391]

ک

  • کاظمی.عباس بررسی تناسب فرهنگی و گفتمانی از طریق مقایسه گفتمان فرهنگی در فیلم‌های عامه‌پسند و نخبه‌گرا [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • کریمی.بهزاد نقش رادیو و تلوزیون در تقویت سرمایه اجتماعی در بین جوانان شهر تهران [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1391]
  • کیا.علی اصغر بررسی عوامل استقبال شهروندان تهرانی از سریال قهوۀ تلخ [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1390]

گ

  • گرانمایه پور.علی بررسی نقش اموزشی رسانه ملی در اصلاح الگوی مصرف اب در بین شهروندان تهرانی [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1392]
  • گرانمایه پور.علی مطالعه پیرامون شیوه ها و سبکهای نوین تاثیر تبلیغات تجاری تلویزیون بر رفتار مصرفی زنان شمال و جنوب تهران [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • گرانمایه پور.علی بررسی تطیبقی مصرف رسانه ای و بیگانگی فرهنگی‌- اجتماعی درمیان دنشجویان دانشکده روانشناسی وعلوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز [ دوره4, شماره 13 - بهار سال 1393]
  • گرانمایه پور.علی نگاهی به نقش خبری رسانه ملی در گرایش کارشناسان ارتباطات به اخبار و گزارش‌های رسانه‌های خارجی در انتخابات دهم ریاست‌جمهوری [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1390]
  • گلی اسرمی.مریم بازنمایی خانواده در فیلمهای پوران درخشنده و تهمینه میلانی مطالعه موردی چهار فیلم ( پرنده کوچک خوشبختی، هیس، دیگه چه خبرا !، آتش بس 1 ) [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1392]

م

  • مجیدی قهرودی.نسیم میزان جذابیت سریال های شبکه خانگی ـ قهوه تلخ [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1390]
  • مجیدی قهرودی.نسیم بررسی عوامل موثر بر تفاوت های ارتباطی زنان و مردان در روابط میان فردی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1390]
  • مجیدی قهرودی.نسیم بررسی نقش تلوزیون در گسترش فرهنگ اهدای عضو از دیدگاه خانواده های اهدا کننده [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1392]
  • مجیدی قهرودی.نسیم بررسی میزان استفاده از پادکست و وودکستینگ در تبلیغات اینتر نتی(تجاری-بازرگانی)از دیدگاه مدیران شرکت های تبلیغاتی [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1391]
  • مجیدی قهرودی.نسیم بررسی نقش برنامه 90 در شکل دهی افکار عمومی نسبت به ناهنجاری‌های فوتبال از نگاه مربیان و بازیکنان لیگ [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1392]
  • مجیدی.نسیم بررسی جایگاه دیپلماسی خبر در نحوه انعکاس اخبار بین الملل کشورهای جنوب شرق آسیا (چین، کره شمالی و کره جنوبی) در خبرگزاری‌های کشور (ایسنا، ایلنا و ایرنا) [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1392]
  • محسن زاده.محمد جواد نقش ارتباطات گرافیکی در جذب مخاطبان روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهارستان [ دوره4, شماره 14 - تابستان سال 1393]
  • محمدی پور.مینا ( [ دوره4, شماره 13 - بهار سال 1393]
  • مظفری.افسانه گفتمان انتقادی توسعه اجتماعی در سینمای ایران(با تکیه بر مفاهیم عدالت اجتماعی، معلولیت و توانمندسازی ) [ دوره4, شماره 13 - بهار سال 1393]
  • میر فخرایی.تژا استعاره ابزاری برای ترسیم انگاره دشمن [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1390]
  • میر فخرایی.تژا بازنمایی ارزش ها و هنجارهای اجتماعی در فیلم های پر فروش دهه هشتاد سینمای ایران [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1391]
  • میر فخرایی.تژا تصویر زن در فیلم های نخبه گرا و عامه پسند دهه هفتاد سینمای ایران [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1390]
  • میر فخرایی.تژا چگونگی بازنمایی جنبش های مردمی کشور های اسلامی در اخبار شبکه خبر [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1391]
  • میر فخرایی.تژا بررسی تناسب فرهنگی و گفتمانی از طریق مقایسه گفتمان فرهنگی در فیلم‌های عامه‌پسند و نخبه‌گرا [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • میرفخرایی.تژا تحلیل مفاهیم کلیدی گفتار وزیرامورخارجه ایران در خصوص موضوع هسته ای [ دوره4, شماره 14 - تابستان سال 1393]

ن

  • نصراللهی.اکبر بررسی محتوای رسانه با تاکید بر مصرف بهینه آب ( بررسی تطبیقی اخبار خبرگزاری‌های ایرنا، ایسنا و فارس در سه ماهه اول سال 1393 ) [ دوره4, شماره 13 - بهار سال 1393]
  • نصراللهی.اکبر بررسی میزان و چگونگی پوشش اخبار آموزشی در تلویزیون ایران )مطالعه موردی: اخبار 21 شبکه یک ، 30/22 شبکه دو و 13 شبکه خبر سازمان صداو سیما ) [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1392]

ی

  • یوسفی.مریم بررسی نقش تلوزیون بر تغییر رفتار نوجوانان از دیدگاه دانشجویان ارشد ارتباطات [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1391]