رابطه سازه های بازاریابی رابطه مند با وفاداری مشتریان بانک دولتی الف
محورهای موضوعی : مطالعات رفتاری در مدیریت
کلید واژه: ارتباطات, وفاداری, اعتماد, تعهد, بازاریابی رابطه مند, مدیریت تعارض و بانک دولتی الف,
چکیده مقاله :
تعداد دانلود : 12
نوع مقاله: پژوهشی
کلید واژه: ارتباطات, وفاداری, اعتماد, تعهد, بازاریابی رابطه مند, مدیریت تعارض و بانک دولتی الف,
چکیده مقاله :
حقوق این وبسایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1403-1400