اسماعیلی فر.بهنام
بررسی رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و تعهد سازمانی در شرکت بیمه ایران
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1395]
اکبرزاده.معصومه
امکان سنجی استقرار و اجرای سیستم بودجهبندی عملیاتی با استفاده از مدل SHAH در اداره کل حمل و نقل و پایانههای استان تهران
[
دوره8,
شماره
29
- بهارسال
1395]
آ
آخوندی.فاطمه
بررسی عوامل مؤثر بر خرید کالاهای دارای برند خصوصی (مورد مطالعه: نام تجاری اتکا)
[
دوره8,
شماره
31
- پاییزسال
1395]
آشناه.نفیسه
تحلیل و تعیین سرانه عملکردی بیمه درمانی براساس روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC)(مطالعه موردی : بیمه شدگان خدمات درمانی استان یزد)
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1395]
خ
خلیل زاده شهانقی.حسن
بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت اجرای برنامه های استراتژیک دانشگاه ها و ارائه الگوی مناسب ( مورد مطالعه : دانشگاه های دولتی استان آذربایجان غربی )
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1395]
خواجه سروی.محمد
تحلیل و تعیین سرانه عملکردی بیمه درمانی براساس روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC)(مطالعه موردی : بیمه شدگان خدمات درمانی استان یزد)
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1395]
د
دهدشتی شاهرخ.زهره
تأثیر محیط فیزیکی و اجتماعی بر وفاداری مشتری با نقش میانجیگری رضایت مشتری
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1395]
دهقان بهابادی.محمدرضا
تحلیل و تعیین سرانه عملکردی بیمه درمانی براساس روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC)(مطالعه موردی : بیمه شدگان خدمات درمانی استان یزد)
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1395]
ز
زمردیان.غلامرضا
بررسی تاثیر یادگیری هدف مدار و کنترل فروش (رسمی و غیررسمی ) بر اثربخشی فروش در صنعت مواد غذایی
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1395]
س
سلاجقه.سنجر
بررسی تأثیر ابعاد مسئلهیابی بر میزان اجرای خطمشیها از دیدگاه کارکنان (مطالعه موردی: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1395]
ش
شادنوش.نصرت اله
ارائه مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر قصد رأی دادن شهروندان
[
دوره8,
شماره
31
- پاییزسال
1395]
شریعت.حسین
بررسی تأثیر ابعاد مسئلهیابی بر میزان اجرای خطمشیها از دیدگاه کارکنان (مطالعه موردی: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1395]
شفیعی.علی
بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر بازاریابی صنعت آلومینیوم در شرکت آلومینیوم ایران
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1395]
شکیب.مهدی
بررسی راهکارهای لازم جهت افزایش خلاقیت کارکنان با رویکرد کایزن (بهبود مستمر) مطالعه موردی پالایشگاه گاز پارسیان
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1395]
شوکت آبادی.داوود
ارزیابی و شناخت عوامل مؤثر بر هوش استراتژیک مدیران در رسانه ملّی
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1395]
شیخ پور. مهدیه
بررسی تأثیر ابعاد مسئلهیابی بر میزان اجرای خطمشیها از دیدگاه کارکنان (مطالعه موردی: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1395]
شیرازی.نیلوفر
بررسی رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و تعهد سازمانی در شرکت بیمه ایران
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1395]
ص
صالحی.علیرضا
ارزیابی عملکرد بهکارگیری سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران (مورد مطالعه: بانک سینا)
[
دوره8,
شماره
31
- پاییزسال
1395]
عدالتیان شهریاری.جمشید
بررسـی تاثیر فرهنگ سازمانی بارویکـرد نوآوری بر موفقیت استراتژی سازمان
[
دوره8,
شماره
29
- بهارسال
1395]
غ
غنجی.مستانه
تحلیل عوامل موثر بر موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط کارآفرین در بخش کشاورزی (مطالعه موردی؛ شهرستان فراهان، استان مرکزی)
[
دوره8,
شماره
29
- بهارسال
1395]
ف
فلاح.میرفیض
ارزیابی عملکرد بهکارگیری سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران (مورد مطالعه: بانک سینا)
[
دوره8,
شماره
31
- پاییزسال
1395]
ق
قاسمی.بهروز
بررسی عوامل مؤثر بر خرید کالاهای دارای برند خصوصی (مورد مطالعه: نام تجاری اتکا)
[
دوره8,
شماره
31
- پاییزسال
1395]
قاضی زاده.مصطفی
بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح نام تجاری (مورد مطالعه: مشتریان هتلهای آزادی و استقلال تهران)
[
دوره8,
شماره
31
- پاییزسال
1395]
ک
کردلویی.حمید رضا
بررسی اثرات پویای استرس مالی بر عملکرد صنعت بانکداری ایران
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1395]
کردلویی.حمیدرضا
تعیین شاخص استرس مالی در بازار های بانکداری، ارز و بیمه
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1395]
کریمی زند.مهدی
بررسی رابطه بین کیفیت وبسایت و قصد خرید مجدد مشتریان موردمطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا
[
دوره8,
شماره
31
- پاییزسال
1395]
کسکه.شهاب
ارزیابی و شناخت عوامل مؤثر بر هوش استراتژیک مدیران در رسانه ملّی
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1395]
گ
گل زاده.محمدجواد
بررسـی تاثیر فرهنگ سازمانی بارویکـرد نوآوری بر موفقیت استراتژی سازمان
[
دوره8,
شماره
29
- بهارسال
1395]
م
محمدی.علی
تأثیر محیط فیزیکی و اجتماعی بر وفاداری مشتری با نقش میانجیگری رضایت مشتری
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1395]
معین الدین.محمود
تحلیل و تعیین سرانه عملکردی بیمه درمانی براساس روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC)(مطالعه موردی : بیمه شدگان خدمات درمانی استان یزد)
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1395]
مناجاتی پور.امیر
بررسی رابطه بین هوش رقابتی با عملکرد بازاریابی در بانک اقتصاد نوین
[
دوره8,
شماره
29
- بهارسال
1395]
میرابی.وحیدرضا
بررسی عوامل موثر بر خرید تفننی در فروشگاههای زنجیره ای رفاه شهر تهران
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1395]
میرابی.وحیدرضا
بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر بازاریابی صنعت آلومینیوم در شرکت آلومینیوم ایران
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1395]
ن
نژادایرانی.فرهاد
بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت اجرای برنامه های استراتژیک دانشگاه ها و ارائه الگوی مناسب ( مورد مطالعه : دانشگاه های دولتی استان آذربایجان غربی )
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1395]
نقدی.بهمن
نقش مدیریت کیفیت و مسائل زیست محیطی در کسب مزیت رقابتی مؤسسات هتل داری مناطق شمالی کشور
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1395]
ی
یزدانی.ناصر
بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح نام تجاری (مورد مطالعه: مشتریان هتلهای آزادی و استقلال تهران)
[
دوره8,
شماره
31
- پاییزسال
1395]