ا

  • ابراهیمی.محمدحسن بررسی رابطه بازارگراییِ داخلیِ رهبری اخلاقی و فرسودگی شغلی بانقش میانجی گری استقلال شغلی بر تعهد سازمانی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]
  • اسماعیل پور.حسن تعیین ارتباط بین تصویر ذهنی از فروشگاه، رضایت مصرف کننده از خرده فروشی بر تبلیغات شفاهی مثبت(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های شهروند) [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]
  • اقبالی.اکرم بررسی تعدیل کنندگی نگرش نسبت به تبلیغات در روابط تصویر برند اصلی و وفاداری به برند بر توسعه برند [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]
  • اللهیار.قاسم بررسی روابط ساختاری میان مدیریت کیفیت جامع، مدیریت زنجیره تامین و عملکرد سازمانی (مطاله موردی: کارخانه مانیزان کرمانشاه) [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]
  • امیرحصاری.سارا طراحی مدل بازاریابی پزشکی با استفاده ازروش تحلیل مضمون [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]
  • انواری رستمی.علی اصغر رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل رابطه ای خاکستری و تاپسیس در فضای فازی شهودی [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]

آ

  • آزاد.ناصر شناسایی اجزای DNA برند در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی) [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1397]

ب

  • بابازاده.محمد تاثیر ارزش ویژه برند و اعتماد به برند های ورزشی بر تصمیم گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی در سطح اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1397]

ت

  • تاری وردی.ید اله تاثیر مدیریت سود فزاینده و مدیریت سود کاهنده بر کیفیت گزارشگری مالی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]
  • تاری.غفار بررسی دلایل مقاومت کارکنان در مقابل سیستم های مدیریت دانش (مطالعه موردی: گمرکات استان آذربایجان شرقی) [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1397]

ج

  • جلالی.سجاد رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل رابطه ای خاکستری و تاپسیس در فضای فازی شهودی [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]

ح

  • حافظ تقوا.پوریا تعیین ارتباط بین تصویر ذهنی از فروشگاه، رضایت مصرف کننده از خرده فروشی بر تبلیغات شفاهی مثبت(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های شهروند) [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]
  • حیدری.حسن علی اثر راهبرد و فرایندهای مدیریت دانش بر تعالی سازمانی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]
  • حیدری.حسینعلی اثر راهبرد و فرایندهای مدیریت دانش بر تعالی سازمانی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]

خ

  • خدایاری.خلیل اثر راهبرد و فرایندهای مدیریت دانش بر تعالی سازمانی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]
  • خدایی.علی بررسی دلایل مقاومت کارکنان در مقابل سیستم های مدیریت دانش (مطالعه موردی: گمرکات استان آذربایجان شرقی) [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1397]
  • خلیلی.جواد ارزیابی عملکرد شرکت‌های داروسازی پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل پوششی داده ها و داده کاوی [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1397]
  • خلیلی.جواد ارائه یک روش ترکیبی از ANP و VIKORدر زنجیره تامین سبز تحت محیط خاکستری جهت اولویت بندی مشتریان (مورد مطالعه: شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس) [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1397]
  • خواجه سروی.محمد بررسی رابطه بازارگراییِ داخلیِ رهبری اخلاقی و فرسودگی شغلی بانقش میانجی گری استقلال شغلی بر تعهد سازمانی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]

د

  • دانیالی ده حوض.محمود شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی سازمانی استانداری خوزستان [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1397]

ذ

  • ذاکری.محمد بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان خدمات الکترونیکی بیمه (مورد مطالعه: بیمه سرمد) [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1397]

ر

  • رادمنش.یاسین بررسی تعدیل کنندگی نگرش نسبت به تبلیغات در روابط تصویر برند اصلی و وفاداری به برند بر توسعه برند [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]
  • رجبی.آزاده بررسی تأثیر بکارگیری هماهنگی‏های سازمانی و استراتژیکی بر ارتقاء مزیت رقابتی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]
  • رستمی.علی رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل رابطه ای خاکستری و تاپسیس در فضای فازی شهودی [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]
  • رستمی.مریم تاثیر مدیریت سود فزاینده و مدیریت سود کاهنده بر کیفیت گزارشگری مالی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]
  • رنجبر.محمد حسین بررسی اثر نا اطمینانی نرخ ارز بر شاخص قیمت سهام و میزان سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار تهران (با استفاده از مدلهای GARCH و VAR) [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]

ش

  • شفیعی.هادی بررسی تاثیر تبلیغات رسانه تلویزیونی بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری متغییرهای رفتار شناختی [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1397]

ص

  • صادقی.منصوره بررسی ارتباط سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان با خرید نوشیدنی های گازدار (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای رفاه استان گیلان) [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1397]
  • صدیق بهزادی.شادان ارزیابی کارایی سود در زنجیره تامین سه مرحله ای با خروجی های برگشت داده شده با تکنیک تحلیل پوششی داده ها [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1397]
  • صفا.رضا بررسی تاثیر ریسک اعتباری بر نرخ نقدینگی و مدیریت سود بانک ها [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]
  • صفرنیا.حسن بررسی تاثیر تبلیغات رسانه تلویزیونی بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری متغییرهای رفتار شناختی [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1397]

ع

  • عبدالحسین زاده.اکبر عوامل موثر بر پذیرش تبلیغ اینترنتی در دیدگاه مدیران تولیدی های لوازم ورزشی در کسب و کارهای کوچک و متوسط دراستان آذربایجان شرقی [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1397]
  • عبدالحسین زاده.اکبر تاثیر ارزش ویژه برند و اعتماد به برند های ورزشی بر تصمیم گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی در سطح اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1397]
  • عساکره.ابراهیم شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی سازمانی استانداری خوزستان [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1397]
  • عشاقی.فرزانه بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان خدمات الکترونیکی بیمه (مورد مطالعه: بیمه سرمد) [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1397]
  • علایی.امیر ارائه رویکردی مبتنی بر تصمیم گیری چند معیاره فازی به منظور ارزیابی و رتبه بندی کارکنان [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]
  • علوی ششتمد.محمد ارزیابی کارایی سود در زنجیره تامین سه مرحله ای با خروجی های برگشت داده شده با تکنیک تحلیل پوششی داده ها [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1397]
  • علی نژاد.علیرضا ارزیابی عملکرد شرکت‌های داروسازی پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل پوششی داده ها و داده کاوی [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1397]
  • علی نژاد.علیرضا ارائه یک روش ترکیبی از ANP و VIKORدر زنجیره تامین سبز تحت محیط خاکستری جهت اولویت بندی مشتریان (مورد مطالعه: شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس) [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1397]
  • علیزاده.نریمان حسین تاثیر کیفیت وب سایت بر قدرت بازاریابی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]

ف

  • فاطمی فر.آزاده شناسایی اجزای DNA برند در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی) [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1397]
  • فرج پور.قاسم ارائه رویکردی مبتنی بر تصمیم گیری چند معیاره فازی به منظور ارزیابی و رتبه بندی کارکنان [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]
  • فلاح.میرفیض بررسی اثر نا اطمینانی نرخ ارز بر شاخص قیمت سهام و میزان سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار تهران (با استفاده از مدلهای GARCH و VAR) [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]
  • فیاض.علی تاثیر کیفیت وب سایت بر قدرت بازاریابی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]

ق

  • قاسمی.بهروز بررسی تأثیر بکارگیری هماهنگی‏های سازمانی و استراتژیکی بر ارتقاء مزیت رقابتی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]
  • قائم مقامی فراهانی.خدیجه شناسایی اجزای DNA برند در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی) [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1397]
  • قربانی.علی طراحی مدل بازاریابی پزشکی با استفاده ازروش تحلیل مضمون [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]
  • قمیان.محمد مهدی تاثیر کیفیت وب سایت بر قدرت بازاریابی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]

گ

  • گلی.فاطمه تاثیر دین در تحقق بازاریابی سبز [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]

م

  • مختاری.لعیا عوامل موثر بر پذیرش تبلیغ اینترنتی در دیدگاه مدیران تولیدی های لوازم ورزشی در کسب و کارهای کوچک و متوسط دراستان آذربایجان شرقی [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1397]
  • مختاری.لعیا تاثیر ارزش ویژه برند و اعتماد به برند های ورزشی بر تصمیم گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی در سطح اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1397]
  • مقیمی.ُسید مصطفی بررسی تاثیر مدیریت استعداد در به کارگیری و جذب نخبگان و اثرات آن بر کاهش مهاجرت نخبگان در کشور [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1397]
  • ملاحسینی.علی بررسی تاثیر تبلیغات رسانه تلویزیونی بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری متغییرهای رفتار شناختی [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1397]
  • مهرانی.هرمز بررسی ارتباط سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان با خرید نوشیدنی های گازدار (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای رفاه استان گیلان) [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1397]
  • مهرمنش.حسن بررسی روابط ساختاری میان مدیریت کیفیت جامع، مدیریت زنجیره تامین و عملکرد سازمانی (مطاله موردی: کارخانه مانیزان کرمانشاه) [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]

ن

  • ناظمی.احمدرضا رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل رابطه ای خاکستری و تاپسیس در فضای فازی شهودی [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]
  • نایب زاده.شهناز بررسی تعدیل کنندگی نگرش نسبت به تبلیغات در روابط تصویر برند اصلی و وفاداری به برند بر توسعه برند [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]
  • نجف زاده.محمد رحیم تاثیر ارزش ویژه برند و اعتماد به برند های ورزشی بر تصمیم گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی در سطح اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1397]
  • نجفی مقدم.علی بررسی تاثیر ریسک اعتباری بر نرخ نقدینگی و مدیریت سود بانک ها [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]
  • نشاطی.ابوالفضل عوامل موثر بر پذیرش تبلیغ اینترنتی در دیدگاه مدیران تولیدی های لوازم ورزشی در کسب و کارهای کوچک و متوسط دراستان آذربایجان شرقی [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1397]
  • نعیمی.عباس تاثیر مدیریت سود فزاینده و مدیریت سود کاهنده بر کیفیت گزارشگری مالی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]
  • نوری.رقیه شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیاده‌سازی موفق مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی‌های شخصی‌سازی و کدگذاری به روش تحلیل عاملی تاییدی [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1397]

و

  • واعظ.محسن ارزیابی کارایی سود در زنجیره تامین سه مرحله ای با خروجی های برگشت داده شده با تکنیک تحلیل پوششی داده ها [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1397]
  • وظیفه دوست.حسین شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی شرکت مخابرات (مطالعه‌ای بر مشتریان مخابرات شهرستان سبزوار) [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1397]
  • وقفی.سید حسام تاثیر کیفیت وب سایت بر قدرت بازاریابی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1397]

ه

  • هاشمی.سید ذبیح اله شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیاده‌سازی موفق مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی‌های شخصی‌سازی و کدگذاری به روش تحلیل عاملی تاییدی [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1397]
  • هلالی فرد.مجید شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی شرکت مخابرات (مطالعه‌ای بر مشتریان مخابرات شهرستان سبزوار) [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1397]

ی

  • یزدانی.ناصر تاثیر دین در تحقق بازاریابی سبز [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]