ا

  • احمدی زاد.آرمان تاثیرگذاری راهبرد فروش برمزیت رقابتی (موردمطالعه: شرکت‏های فعال درشهرک‏های صنعتی سنندج) [ دوره8, شماره 29 - بهار سال 1395]
  • اسماعیلی فر.بهنام بررسی رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و تعهد سازمانی در شرکت بیمه ایران [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1395]
  • اکبرزاده.معصومه امکان سنجی استقرار و اجرای سیستم بودجه‌بندی عملیاتی با استفاده از مدل SHAH در اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران [ دوره8, شماره 29 - بهار سال 1395]

آ

  • آخوندی.فاطمه بررسی عوامل مؤثر بر خرید کالاهای دارای برند خصوصی (مورد مطالعه: نام تجاری اتکا) [ دوره8, شماره 31 - پاییز سال 1395]
  • آشناه.نفیسه تحلیل و تعیین سرانه عملکردی بیمه درمانی براساس روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC)(مطالعه موردی : بیمه شدگان خدمات درمانی استان یزد) [ دوره8, شماره 30 - تابستان سال 1395]

خ

  • خلیل زاده شهانقی.حسن بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت اجرای برنامه های استراتژیک دانشگاه ها و ارائه الگوی مناسب ( مورد مطالعه : دانشگاه های دولتی استان آذربایجان غربی ) [ دوره8, شماره 30 - تابستان سال 1395]
  • خواجه سروی.محمد تحلیل و تعیین سرانه عملکردی بیمه درمانی براساس روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC)(مطالعه موردی : بیمه شدگان خدمات درمانی استان یزد) [ دوره8, شماره 30 - تابستان سال 1395]

د

  • دهدشتی شاهرخ.زهره تأثیر محیط فیزیکی و اجتماعی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی‌گری رضایت مشتری [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1395]
  • دهقان بهابادی.محمدرضا تحلیل و تعیین سرانه عملکردی بیمه درمانی براساس روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC)(مطالعه موردی : بیمه شدگان خدمات درمانی استان یزد) [ دوره8, شماره 30 - تابستان سال 1395]

ز

  • زمردیان.غلامرضا بررسی تاثیر یادگیری هدف مدار و کنترل فروش (رسمی و غیررسمی ) بر اثربخشی فروش در صنعت مواد غذایی [ دوره8, شماره 30 - تابستان سال 1395]

س

  • سلاجقه.سنجر بررسی تأثیر ابعاد مسئله‌یابی بر میزان اجرای خط‌مشی‌ها از دیدگاه کارکنان (مطالعه موردی: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1395]

ش

  • شادنوش.نصرت اله ارائه مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر قصد رأی دادن شهروندان [ دوره8, شماره 31 - پاییز سال 1395]
  • شریعت.حسین بررسی تأثیر ابعاد مسئله‌یابی بر میزان اجرای خط‌مشی‌ها از دیدگاه کارکنان (مطالعه موردی: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1395]
  • شفیعی.علی بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر بازاریابی صنعت آلومینیوم در شرکت آلومینیوم ایران [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1395]
  • شکیب.مهدی بررسی راهکارهای لازم جهت افزایش خلاقیت کارکنان با رویکرد کایزن (بهبود مستمر) مطالعه موردی پالایشگاه گاز پارسیان [ دوره8, شماره 30 - تابستان سال 1395]
  • شوکت آبادی.داوود ارزیابی و شناخت عوامل مؤثر بر هوش استراتژیک مدیران در رسانه ملّی [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1395]
  • شیخ پور. مهدیه بررسی تأثیر ابعاد مسئله‌یابی بر میزان اجرای خط‌مشی‌ها از دیدگاه کارکنان (مطالعه موردی: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1395]
  • شیرازی.نیلوفر بررسی رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و تعهد سازمانی در شرکت بیمه ایران [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1395]

ص

  • صالحی.علیرضا ارزیابی عملکرد به‌کارگیری سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران (مورد مطالعه: بانک سینا) [ دوره8, شماره 31 - پاییز سال 1395]

ع

  • عبدالشاه.محمد تدوین راهبرد بانک‌های نوظهور در صنعت بانکداری ایران: مطالعه موردی بانک پاسارگاد [ دوره8, شماره 31 - پاییز سال 1395]
  • عدالتیان شهریاری.جمشید بررسـی تاثیر فرهنگ سازمانی بارویکـرد نوآوری بر موفقیت استراتژی سازمان [ دوره8, شماره 29 - بهار سال 1395]

غ

  • غنجی.مستانه تحلیل عوامل موثر بر موفقیت کسب و کار‌های کوچک و متوسط کارآفرین در بخش کشاورزی (مطالعه موردی؛ شهرستان فراهان، استان مرکزی) [ دوره8, شماره 29 - بهار سال 1395]

ف

  • فلاح.میرفیض ارزیابی عملکرد به‌کارگیری سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران (مورد مطالعه: بانک سینا) [ دوره8, شماره 31 - پاییز سال 1395]

ق

  • قاسمی.بهروز بررسی عوامل مؤثر بر خرید کالاهای دارای برند خصوصی (مورد مطالعه: نام تجاری اتکا) [ دوره8, شماره 31 - پاییز سال 1395]
  • قاضی زاده.مصطفی بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح نام تجاری (مورد مطالعه: مشتریان هتل‌های آزادی و استقلال تهران) [ دوره8, شماره 31 - پاییز سال 1395]

ک

  • کردلویی.حمید رضا بررسی اثرات پویای استرس مالی بر عملکرد صنعت بانکداری ایران [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1395]
  • کردلویی.حمیدرضا تعیین شاخص استرس مالی در بازار های بانکداری، ارز و بیمه [ دوره8, شماره 30 - تابستان سال 1395]
  • کریمی زند.مهدی بررسی رابطه بین کیفیت وب‌سایت و قصد خرید مجدد مشتریان موردمطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا [ دوره8, شماره 31 - پاییز سال 1395]
  • کسکه.شهاب ارزیابی و شناخت عوامل مؤثر بر هوش استراتژیک مدیران در رسانه ملّی [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1395]

گ

  • گل زاده.محمدجواد بررسـی تاثیر فرهنگ سازمانی بارویکـرد نوآوری بر موفقیت استراتژی سازمان [ دوره8, شماره 29 - بهار سال 1395]

م

  • محمدی.علی تأثیر محیط فیزیکی و اجتماعی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی‌گری رضایت مشتری [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1395]
  • معین الدین.محمود تحلیل و تعیین سرانه عملکردی بیمه درمانی براساس روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC)(مطالعه موردی : بیمه شدگان خدمات درمانی استان یزد) [ دوره8, شماره 30 - تابستان سال 1395]
  • مناجاتی پور.امیر بررسی رابطه بین هوش رقابتی با عملکرد بازاریابی در بانک اقتصاد نوین [ دوره8, شماره 29 - بهار سال 1395]
  • میرابی.وحیدرضا بررسی عوامل موثر بر خرید تفننی در فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه شهر تهران [ دوره8, شماره 30 - تابستان سال 1395]
  • میرابی.وحیدرضا بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر بازاریابی صنعت آلومینیوم در شرکت آلومینیوم ایران [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1395]

ن

  • نژادایرانی.فرهاد بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت اجرای برنامه های استراتژیک دانشگاه ها و ارائه الگوی مناسب ( مورد مطالعه : دانشگاه های دولتی استان آذربایجان غربی ) [ دوره8, شماره 30 - تابستان سال 1395]
  • نقدی.بهمن نقش مدیریت کیفیت و مسائل زیست محیطی در کسب مزیت رقابتی مؤسسات هتل داری مناطق شمالی کشور [ دوره8, شماره 30 - تابستان سال 1395]

ی

  • یزدانی.ناصر بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح نام تجاری (مورد مطالعه: مشتریان هتل‌های آزادی و استقلال تهران) [ دوره8, شماره 31 - پاییز سال 1395]