خ

  • خیری.بهرام بررسی میزان کیفیت خدمات خودروهای دوگانه سوز بر اساس مدل رضایت ـ وفاداری [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1388]
  • خیری.بهرام نقش استقرار مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در موفقیت­های درونی و بیرونی سازمان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1388]

ق

  • قاسمی.بهروز تحلیل استراتژیک محیط برونی صنعت نفت [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1388]

م

  • میرابی.وحیدرضا تحلیل نقش مؤلفه‌های کانال‌های توزیع در ارتقای وفاداری مشتریان [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1388]