ا

  • احمدی زاد.آرمان مدل سنجش فرآیند مدیریت دانش بازاریابی : رویکرد آمیخته [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]
  • اخوان قالیباف.مهدیه بررسی تأثیر خودکارآمدی و نگرش کارکنان بر رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی آنان [ دوره9, شماره 33 - بهار سال 1396]
  • اسماعیلی شاد.بهرنگ نقش میانجی سرمایه اجتماعی در رابطه سرمایه روان‌شناختی و کارآفرینی سازمانی [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]
  • امیرکبیری.علیرضا عوامل موثر بر پذیرش مالیات الکترونیکی توسط مودیان مالیاتی [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1396]
  • ایزانلو.زینب نقش میانجی سرمایه اجتماعی در رابطه سرمایه روان‌شناختی و کارآفرینی سازمانی [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]