حاجی علی اکبری.فیروزه
تأثیر مؤلفههای کیفیت خدمات و ارزش درک شده مشتری از طریق اعتماد ایجاد شده به ارائهدهندگان خدمات در منازل (تحویل شخصی) بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی پیک های اسنپ)
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
حسن پور.یلدا
ارتباط بین سرمایهگذاری غیرعادی و عملکرد در مراحل مختلف چرخه عمر شرکتها (مطالعه موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
حسن مرادی.نرگس
بررسی تاثیر نقش آفرینی کتابخانه های عمومی بر توسعه اجتماعی
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]