ا

  • اسگندری.کریم نقش سلامت روانی مدیران در مسئولیت اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی [ المجلد 2, العدد 6 - شتاء السنة 1396]
  • افتخاری سینجانی.سیده شیما بررسی نقش مسئولیت‌های اجتماعی، کیفیت خدمات و هویت مشترک سازمان و مشتری بر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد) [ المجلد 2, العدد 5 - الصيف السنة 1396]

ب

  • بوداقی خواجه نوبر.حسین ارزیابی رابطه بین سرمایه اجتماعی و عملکرد صادرات با تاکید بر نقش میانجی همکاری و تعهد سازمانی (مطالعه موردی: شرکت اسنوا) [ المجلد 2, العدد 5 - الصيف السنة 1396]
  • بیک زاد.جعفر بررسی تأثیر استفاده از استراتژی بازاریابی سبز بر ترجیح مشتریان در خرید و وفاداری مصرف‌کننده به برند محصولات خانگی سبز [ المجلد 2, العدد 6 - شتاء السنة 1396]
  • بیک زاد.جعفر تأثیر تبلیغات دهان به دهان بر ترجیحات مشتری [ المجلد 2, العدد 5 - الصيف السنة 1396]

ت

  • تقی زاده.محمد ارزیابی تأثیر توانمندی بازاریابی بر عملکرد شرکت با توجه به نقش تعدیل‌کنندگی توان سازمانی: (مطالعه موردی شرکت مارال صنعت ارومیه) [ المجلد 2, العدد 6 - شتاء السنة 1396]

خ

  • خرمی.غلامرضا بررسی تأثیر برنامه‌ریزی منابع سازمانی، مدیریت زنجیره تأمین و مدیریت منابع انسانی بر عملکرد شرکت [ المجلد 2, العدد 5 - الصيف السنة 1396]

د

  • دلشاد.زهرا ارائه مدل پویایی سیستم‌ها برای ارزیابی عوامل مؤثر بر میزان سبز بودن مدیریت زنجیره تأمین [ المجلد 2, العدد 6 - شتاء السنة 1396]

ش

  • شعبان نژاد.فاطمه تأثیر CRM و ERP بر ارزش عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش میانجی سیستم‌ و فرآیند یکپارچه (مطالعه موردی: شرکت محورسازان ایران‌خودرو) [ المجلد 2, العدد 5 - الصيف السنة 1396]
  • شهری مجارشین.علی اکبر بررسی نقش مسئولیت‌های اجتماعی، کیفیت خدمات و هویت مشترک سازمان و مشتری بر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد) [ المجلد 2, العدد 5 - الصيف السنة 1396]

ض

  • ضیائی حاجی پیرلو.مصطفی دسته‌بندی توانمندسازهای چابکی تأمین‌کنندگان در صنعت قطعه‌سازی خودرو [ المجلد 2, العدد 5 - الصيف السنة 1396]

ف

  • فرخی.سیامک تأثیر تبلیغات دهان به دهان بر ترجیحات مشتری [ المجلد 2, العدد 5 - الصيف السنة 1396]
  • فضلی.امیر ارزیابی و رتبه‌بندی موانع و تنگناهای توسعه گمرک الکترونیک (مطالعه موردی: گمرکات استان آذربایجان غربی) [ المجلد 2, العدد 6 - شتاء السنة 1396]
  • فقهی فرهمند.ناصر مدیریت استراتژیک دانش در سازمان با رویکرد تکنولوژی اطلاعات [ المجلد 2, العدد 5 - الصيف السنة 1396]

ک

  • کاوسی کلجاهی.هما ارزیابی رابطه بین سرمایه اجتماعی و عملکرد صادرات با تاکید بر نقش میانجی همکاری و تعهد سازمانی (مطالعه موردی: شرکت اسنوا) [ المجلد 2, العدد 5 - الصيف السنة 1396]

م

  • محمودزاده.احد بررسی تأثیر برنامه‌ریزی منابع سازمانی، مدیریت زنجیره تأمین و مدیریت منابع انسانی بر عملکرد شرکت [ المجلد 2, العدد 5 - الصيف السنة 1396]
  • محمودی میمند.محمد تأثیر CRM و ERP بر ارزش عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش میانجی سیستم‌ و فرآیند یکپارچه (مطالعه موردی: شرکت محورسازان ایران‌خودرو) [ المجلد 2, العدد 5 - الصيف السنة 1396]
  • منفرد معصوم.نگار نقش سلامت روانی مدیران در مسئولیت اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی [ المجلد 2, العدد 6 - شتاء السنة 1396]

ن

  • نعامی.عبداله بررسی نقش مسئولیت‌های اجتماعی، کیفیت خدمات و هویت مشترک سازمان و مشتری بر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد) [ المجلد 2, العدد 5 - الصيف السنة 1396]

ی

  • یاوری.علی بررسی تأثیر استفاده از استراتژی بازاریابی سبز بر ترجیح مشتریان در خرید و وفاداری مصرف‌کننده به برند محصولات خانگی سبز [ المجلد 2, العدد 6 - شتاء السنة 1396]
  • یاوری.علی تأثیر تبلیغات دهان به دهان بر ترجیحات مشتری [ المجلد 2, العدد 5 - الصيف السنة 1396]