اسگندری.کریم
نقش سلامت روانی مدیران در مسئولیت اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی
[
المجلد 2,
العدد
6
- شتاءالسنة
1396]
افتخاری سینجانی.سیده شیما
بررسی نقش مسئولیتهای اجتماعی، کیفیت خدمات و هویت مشترک سازمان و مشتری بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد)
[
المجلد 2,
العدد
5
- الصيفالسنة
1396]
ب
بوداقی خواجه نوبر.حسین
ارزیابی رابطه بین سرمایه اجتماعی و عملکرد صادرات با تاکید بر نقش میانجی همکاری و تعهد سازمانی (مطالعه موردی: شرکت اسنوا)
[
المجلد 2,
العدد
5
- الصيفالسنة
1396]
بیک زاد.جعفر
بررسی تأثیر استفاده از استراتژی بازاریابی سبز بر ترجیح مشتریان در خرید و وفاداری مصرفکننده به برند محصولات خانگی سبز
[
المجلد 2,
العدد
6
- شتاءالسنة
1396]
بیک زاد.جعفر
تأثیر تبلیغات دهان به دهان بر ترجیحات مشتری
[
المجلد 2,
العدد
5
- الصيفالسنة
1396]
ت
تقی زاده.محمد
ارزیابی تأثیر توانمندی بازاریابی بر عملکرد شرکت با توجه به نقش تعدیلکنندگی توان سازمانی: (مطالعه موردی شرکت مارال صنعت ارومیه)
[
المجلد 2,
العدد
6
- شتاءالسنة
1396]
خ
خرمی.غلامرضا
بررسی تأثیر برنامهریزی منابع سازمانی، مدیریت زنجیره تأمین و مدیریت منابع انسانی بر عملکرد شرکت
[
المجلد 2,
العدد
5
- الصيفالسنة
1396]
د
دلشاد.زهرا
ارائه مدل پویایی سیستمها برای ارزیابی عوامل مؤثر بر میزان سبز بودن مدیریت زنجیره تأمین
[
المجلد 2,
العدد
6
- شتاءالسنة
1396]
ش
شعبان نژاد.فاطمه
تأثیر CRM و ERP بر ارزش عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش میانجی سیستم و فرآیند یکپارچه (مطالعه موردی: شرکت محورسازان ایرانخودرو)
[
المجلد 2,
العدد
5
- الصيفالسنة
1396]
شهری مجارشین.علی اکبر
بررسی نقش مسئولیتهای اجتماعی، کیفیت خدمات و هویت مشترک سازمان و مشتری بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد)
[
المجلد 2,
العدد
5
- الصيفالسنة
1396]
ض
ضیائی حاجی پیرلو.مصطفی
دستهبندی توانمندسازهای چابکی تأمینکنندگان در صنعت قطعهسازی خودرو
[
المجلد 2,
العدد
5
- الصيفالسنة
1396]
ف
فرخی.سیامک
تأثیر تبلیغات دهان به دهان بر ترجیحات مشتری
[
المجلد 2,
العدد
5
- الصيفالسنة
1396]
فضلی.امیر
ارزیابی و رتبهبندی موانع و تنگناهای توسعه گمرک الکترونیک (مطالعه موردی: گمرکات استان آذربایجان غربی)
[
المجلد 2,
العدد
6
- شتاءالسنة
1396]
فقهی فرهمند.ناصر
مدیریت استراتژیک دانش در سازمان با رویکرد تکنولوژی اطلاعات
[
المجلد 2,
العدد
5
- الصيفالسنة
1396]
ک
کاوسی کلجاهی.هما
ارزیابی رابطه بین سرمایه اجتماعی و عملکرد صادرات با تاکید بر نقش میانجی همکاری و تعهد سازمانی (مطالعه موردی: شرکت اسنوا)
[
المجلد 2,
العدد
5
- الصيفالسنة
1396]
م
محمودزاده.احد
بررسی تأثیر برنامهریزی منابع سازمانی، مدیریت زنجیره تأمین و مدیریت منابع انسانی بر عملکرد شرکت
[
المجلد 2,
العدد
5
- الصيفالسنة
1396]
محمودی میمند.محمد
تأثیر CRM و ERP بر ارزش عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش میانجی سیستم و فرآیند یکپارچه (مطالعه موردی: شرکت محورسازان ایرانخودرو)
[
المجلد 2,
العدد
5
- الصيفالسنة
1396]
منفرد معصوم.نگار
نقش سلامت روانی مدیران در مسئولیت اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی
[
المجلد 2,
العدد
6
- شتاءالسنة
1396]
ن
نعامی.عبداله
بررسی نقش مسئولیتهای اجتماعی، کیفیت خدمات و هویت مشترک سازمان و مشتری بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد)
[
المجلد 2,
العدد
5
- الصيفالسنة
1396]
ی
یاوری.علی
بررسی تأثیر استفاده از استراتژی بازاریابی سبز بر ترجیح مشتریان در خرید و وفاداری مصرفکننده به برند محصولات خانگی سبز
[
المجلد 2,
العدد
6
- شتاءالسنة
1396]
یاوری.علی
تأثیر تبلیغات دهان به دهان بر ترجیحات مشتری
[
المجلد 2,
العدد
5
- الصيفالسنة
1396]