ارزیابی تأثیر توانمندی بازاریابی بر عملکرد شرکت با توجه به نقش تعدیلکنندگی توان سازمانی: (مطالعه موردی شرکت مارال صنعت ارومیه)
الموضوعات : دو فصلنامه مدیریت زنجیره ارزش
1 - کارشناس ارشد مدیریت اجرایی، واحد خوی، دانشگاه آزاد اسلامی، خوی، ایران.
الکلمات المفتاحية: عملکرد شرکت, کلمات کلیدی: توانمندی بازاریابی, توان سازمانی,
ملخص المقالة :
هدف از این پژوهش ارزیابی تأثیر توانمندی بازاریابی بر عملکرد شرکت با توجه به نقش تعدیلکنندگی توان سازمانی میباشد. نمونه هدف در این مطالعه کارکنان شرکت مارال صنعت ارومیه،از بهار 1396 تا پاییز 1396 میباشد. برای ارزیابی پایایی و روایی در این پژوهش از شاخص های آلفایکرونباخوپایاییترکیبی استفاده شده است کهبرای اینپژوهشبالاتراز 8/0به دستآمد وهمچنینرواییهمگرابرایهمهمتغیرهابالاتراز 5/0 کهباتوجهبهمعیارهایارائهشده پایاییورواییپژوهشدرسطحاستانداردوقابل قبولیمیباشد. یافتههایحاصلازمطالعهبرازشمدل پیشنهادیبرایارزیابیتأثیر توانمندی بازاریابی بر عملکرد شرکت با توجه به نقش تعدیلکنندگی توان سازمانی راتاییدمیکند.علاوهبراین،نتایجنشانمیدهدکه توانمندی بازاریابیبهطورقابلتوجهیعملکرد شرکتراتحتتأثیرقرارمیدهند.
_||_