ا

  • اشکانی.مهدی تدوین استراتژی‌های بازاریابی بر اساس ارزش دوره عمر و ارجاع مشتری (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت) [ المجلد 23, العدد 64 - ربيع السنة 1396]
  • اعرابی.فاطمه السادات الگوی تعاملی استراتژی های ارتباطات سازمانی و استراتژی های منابع انسانی با عملکرد (مورد مطالعه: واحدهای پژوهشی دارای مجوز از وزارت علوم و تحقیقات و فناوری) [ المجلد 23, العدد 64 - ربيع السنة 1396]

آ

  • آذر.عادل مدیریت راهبردی پرتفولیوی کسب وکارها شکل گیری دوسوتوانی در سطح شرکتهای هلدینگ [ المجلد 23, العدد 65 - الصيف السنة 1396]
  • آرمان.مانی بررسی انتقال فناوری به عنوان انگیزه ورود به اتحاد راهبردی فناورانه بین المللی در صنعت نفت [ المجلد 23, العدد 67 - شتاء السنة 1396]
  • آزادبخت.الیزا نقش مدیریت دانش مشتری در خلق مزیت رقابتی در سازمان‌های کوچک و متوسط (مورد مطالعه: شرکت‌های مستقر در شهرک صنعتی شهرستان خرم آباد) [ المجلد 23, العدد 66 - الخريف السنة 1396]
  • آقاجانی.حسنعلی تعیین راهبردها و عدد تاب‌آوری زنجیره تأمین ایران ‌خودرو [ المجلد 23, العدد 66 - الخريف السنة 1396]

ب

  • بازرگانی.حسین طراحی نقشه استراتژی با استفاده از مفهوم خانه استراتژی و کپراس فازی در یک شرکت دانش بنیان [ المجلد 23, العدد 65 - الصيف السنة 1396]
  • بوداقی.حسین بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌مند بر رضایت‌مندی مشتریان و وفاداری مشتریان بانک انصار [ المجلد 23, العدد 66 - الخريف السنة 1396]
  • بودلایی.حسن طراحی مدل رویکرد قابلیت های سازمانی مبتنی بر تئوری نقاط مرجع استراتژیک [ المجلد 23, العدد 65 - الصيف السنة 1396]

ت

  • تختائی شهی.مریم مدیریت راهبردی مالی با شناسایی فاکتورهای لازم جهت استقرار نظام بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد در دانشگاه آزاد اسلامی کشور [ المجلد 23, العدد 64 - ربيع السنة 1396]
  • توکلی.احمد بررسی تأثیر کیفیت خدمات درک شده بر وفاداری مشتری به واسطه ی تصویر ذهنی شرکت و رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر هزینه ها ی جابجایی (مورد مطالعه: شعب بانک سینا در مشهد) [ المجلد 23, العدد 65 - الصيف السنة 1396]

ج

  • جبارزاده کرباسی.بهرام اثر هوشمندی کاری بر کنترل و اقدامات راهبردی در صنعت بیمه [ المجلد 23, العدد 67 - شتاء السنة 1396]
  • جوانمرد.حبیب اله شناسایی الگوی عوامل مرتبط با انتخاب استراتژی مدیریت دانش (مورد مطالعه: سه سازمان صنعتی) [ المجلد 23, العدد 65 - الصيف السنة 1396]

ح

  • حقیقی.محمد تدوین استراتژی‌های بازاریابی بر اساس ارزش دوره عمر و ارجاع مشتری (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت) [ المجلد 23, العدد 64 - ربيع السنة 1396]
  • حمیدی زاده.محمدرضا طراحی و تبیین شاخص‌های الگوی برتری در سرآمدی مدیریت دانش استراتژیک [ المجلد 23, العدد 64 - ربيع السنة 1396]

خ

  • خانی.ناصر نقش مدیریت دانش مشتری در خلق مزیت رقابتی در سازمان‌های کوچک و متوسط (مورد مطالعه: شرکت‌های مستقر در شهرک صنعتی شهرستان خرم آباد) [ المجلد 23, العدد 66 - الخريف السنة 1396]
  • خداداد حسینی.سید حمید مدیریت راهبردی پرتفولیوی کسب وکارها شکل گیری دوسوتوانی در سطح شرکتهای هلدینگ [ المجلد 23, العدد 65 - الصيف السنة 1396]
  • خسروی لقب.زهره بررسی انتقال فناوری به عنوان انگیزه ورود به اتحاد راهبردی فناورانه بین المللی در صنعت نفت [ المجلد 23, العدد 67 - شتاء السنة 1396]

د

  • دانایی.ابوالفضل بررسی تأثیر استراتژی رسانه‌های اجتماعی بر استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و عملکرد سازمانی فروشگاه‌های زنجیره‌ای [ المجلد 23, العدد 66 - الخريف السنة 1396]
  • درزیان عزیزی.عبدالهادی تبیین مدل چند سطحی تفکر راهبردی [ المجلد 23, العدد 66 - الخريف السنة 1396]

ر

  • رحمان سرشت.حسین اثر هوشمندی کاری بر کنترل و اقدامات راهبردی در صنعت بیمه [ المجلد 23, العدد 67 - شتاء السنة 1396]
  • رحیمی.ابراهیم بررسی تأثیر رهبری اخلاقی بر رفتارهای داوطلبانه کارکنان اداره جهاد کشاورزی استان اصفهان [ المجلد 23, العدد 67 - شتاء السنة 1396]
  • رحیمی.فرج اله تبیین مدل چند سطحی تفکر راهبردی [ المجلد 23, العدد 66 - الخريف السنة 1396]
  • رضایی.اعظم تبیین مدل چند سطحی تفکر راهبردی [ المجلد 23, العدد 66 - الخريف السنة 1396]
  • روانستان.کاظم تعیین راهبردها و عدد تاب‌آوری زنجیره تأمین ایران ‌خودرو [ المجلد 23, العدد 66 - الخريف السنة 1396]

س

  • سالار زهی.حبیب الله سالار زهی بررسی انتقال فناوری به عنوان انگیزه ورود به اتحاد راهبردی فناورانه بین المللی در صنعت نفت [ المجلد 23, العدد 67 - شتاء السنة 1396]
  • سلطانی.ایرج طراحی و تبیین شاخص‌های الگوی برتری در سرآمدی مدیریت دانش استراتژیک [ المجلد 23, العدد 64 - ربيع السنة 1396]

ش

  • شریف زاده.فتاح تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر رضایت ارباب رجوع شهرداری تهران با میانجی گری اعتماد عمومی [ المجلد 23, العدد 67 - شتاء السنة 1396]
  • شکاری.غلام‌عباس شناسایی و تحلیل عوامل کلیدی مؤثر بر تفکر استراتژیک به عنوان یک شایستگی محوری در سازمان [ المجلد 23, العدد 65 - الصيف السنة 1396]
  • شکوهیار.سجاد شناسایی و تبیین عوامل زمینه ای مؤثر بر تفکر راهبردی در صنعت پتروشیمی [ المجلد 23, العدد 67 - شتاء السنة 1396]

ص

  • صحت.سعید بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر رشد کسب و کار از طریق برندسازی [ المجلد 23, العدد 66 - الخريف السنة 1396]

ط

  • طالاری.محمد مدیریت راهبردی پرتفولیوی کسب وکارها شکل گیری دوسوتوانی در سطح شرکتهای هلدینگ [ المجلد 23, العدد 65 - الصيف السنة 1396]

ع

  • عباسی رستمی.نجیبه بررسی تأثیر رهبری اخلاقی بر رفتارهای داوطلبانه کارکنان اداره جهاد کشاورزی استان اصفهان [ المجلد 23, العدد 67 - شتاء السنة 1396]
  • عباسی.امیرحسین تدوین استراتژی‌های بازاریابی بر اساس ارزش دوره عمر و ارجاع مشتری (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت) [ المجلد 23, العدد 64 - ربيع السنة 1396]
  • عبدالهی.محمد علی بررسی نقش تعدیل‌گر اخلاق حرفه‌ای در رابطه بین سرمایه روان‌شناختی و هویت‌سازمانی [ المجلد 23, العدد 64 - ربيع السنة 1396]
  • عبدلی.مریم بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌مند بر رضایت‌مندی مشتریان و وفاداری مشتریان بانک انصار [ المجلد 23, العدد 66 - الخريف السنة 1396]
  • علی احمدی.علیرضا ترسیم و تحلیل الگوی اسلامی ایرانی نظام علم و فناوری ایران بر اساس اسناد بالادستی با روش شناسی SODA [ المجلد 23, العدد 67 - شتاء السنة 1396]

ف

  • فتح آبادی.حسین شناسایی و تبیین عوامل زمینه ای مؤثر بر تفکر راهبردی در صنعت پتروشیمی [ المجلد 23, العدد 67 - شتاء السنة 1396]
  • فتحی.محمد رضا طراحی نقشه استراتژی با استفاده از مفهوم خانه استراتژی و کپراس فازی در یک شرکت دانش بنیان [ المجلد 23, العدد 65 - الصيف السنة 1396]
  • فرهنگی.علی اکبر الگوی تعاملی استراتژی های ارتباطات سازمانی و استراتژی های منابع انسانی با عملکرد (مورد مطالعه: واحدهای پژوهشی دارای مجوز از وزارت علوم و تحقیقات و فناوری) [ المجلد 23, العدد 64 - ربيع السنة 1396]
  • فشارکی.محمد بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر رشد کسب و کار از طریق برندسازی [ المجلد 23, العدد 66 - الخريف السنة 1396]

ق

  • قربانی پاجی.عقیل تأثیر راهبردهای توسعه منابع انسانی بر اثربخشی سازمانی با نقش میانجی اعتماد متقابل و رضایت شغلی کارکنان در سازمان ورزش و جوانان استان مازندران [ المجلد 23, العدد 65 - الصيف السنة 1396]
  • قربانی.محمود بررسی نقش تعدیل‌گر اخلاق حرفه‌ای در رابطه بین سرمایه روان‌شناختی و هویت‌سازمانی [ المجلد 23, العدد 64 - ربيع السنة 1396]
  • قلی زاده.مریم طراحی و تبیین شاخص‌های الگوی برتری در سرآمدی مدیریت دانش استراتژیک [ المجلد 23, العدد 64 - ربيع السنة 1396]

ک

  • کاشانی.رکسانا شناسایی و تحلیل عوامل کلیدی مؤثر بر تفکر استراتژیک به عنوان یک شایستگی محوری در سازمان [ المجلد 23, العدد 65 - الصيف السنة 1396]
  • کاویانی.حسن شناسایی و تبیین عوامل زمینه ای مؤثر بر تفکر راهبردی در صنعت پتروشیمی [ المجلد 23, العدد 67 - شتاء السنة 1396]
  • کردناییج.اسداله مدیریت راهبردی پرتفولیوی کسب وکارها شکل گیری دوسوتوانی در سطح شرکتهای هلدینگ [ المجلد 23, العدد 65 - الصيف السنة 1396]
  • کفاش پور.آذر بررسی تأثیر کیفیت خدمات درک شده بر وفاداری مشتری به واسطه ی تصویر ذهنی شرکت و رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر هزینه ها ی جابجایی (مورد مطالعه: شعب بانک سینا در مشهد) [ المجلد 23, العدد 65 - الصيف السنة 1396]
  • کوشکی جهرمی.علی رضا طراحی مدل رویکرد قابلیت های سازمانی مبتنی بر تئوری نقاط مرجع استراتژیک [ المجلد 23, العدد 65 - الصيف السنة 1396]

گ

  • گورکی.احسان برآورد نیروی انسانی اداری مورد نیاز بر اساس روش زمان سنجی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز [ المجلد 23, العدد 64 - ربيع السنة 1396]

م

  • محمدی‏ پور.رحمت ‏ا له مدیریت راهبردی مالی با شناسایی فاکتورهای لازم جهت استقرار نظام بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد در دانشگاه آزاد اسلامی کشور [ المجلد 23, العدد 64 - ربيع السنة 1396]
  • محمدی.مهران اولویت‌بندی استراتژی‌های سازمانی [ المجلد 23, العدد 66 - الخريف السنة 1396]
  • مروتی شریف آباد.علی اولویت‌بندی استراتژی‌های سازمانی [ المجلد 23, العدد 66 - الخريف السنة 1396]
  • مصلح.عبدالمجید بررسی انتقال فناوری به عنوان انگیزه ورود به اتحاد راهبردی فناورانه بین المللی در صنعت نفت [ المجلد 23, العدد 67 - شتاء السنة 1396]
  • معصومی.رحیم برآورد نیروی انسانی اداری مورد نیاز بر اساس روش زمان سنجی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز [ المجلد 23, العدد 64 - ربيع السنة 1396]
  • معین.مسلم بررسی تأثیر استراتژی رسانه‌های اجتماعی بر استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و عملکرد سازمانی فروشگاه‌های زنجیره‌ای [ المجلد 23, العدد 66 - الخريف السنة 1396]
  • موسوی.سید محسن بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر رشد کسب و کار از طریق برندسازی [ المجلد 23, العدد 66 - الخريف السنة 1396]
  • موسی خانی.مرتضی آسیب‌شناسی انتخاب و پایداری اعضای هیات‌علمی در دانشگاه ‌آزاد اسلامی با رویکرد راهبردی [ المجلد 23, العدد 64 - ربيع السنة 1396]
  • میرزایی.محسن شناسایی الگوی عوامل مرتبط با انتخاب استراتژی مدیریت دانش (مورد مطالعه: سه سازمان صنعتی) [ المجلد 23, العدد 65 - الصيف السنة 1396]

ن

  • نادری بنی.محمود بررسی تأثیر رهبری اخلاقی بر رفتارهای داوطلبانه کارکنان اداره جهاد کشاورزی استان اصفهان [ المجلد 23, العدد 67 - شتاء السنة 1396]
  • نجف بیگی.رضا آسیب‌شناسی انتخاب و پایداری اعضای هیات‌علمی در دانشگاه ‌آزاد اسلامی با رویکرد راهبردی [ المجلد 23, العدد 64 - ربيع السنة 1396]
  • نظری.محسن نقش شبکه‌سازی در حل مسائل راهبردی خوشه‌های کسب‌‏وکار طلا و توسعه اقتصاد منطقه‌ای [ المجلد 23, العدد 67 - شتاء السنة 1396]
  • نگهداری.سعیده برآورد نیروی انسانی اداری مورد نیاز بر اساس روش زمان سنجی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز [ المجلد 23, العدد 64 - ربيع السنة 1396]
  • نیکو.حسین بررسی تأثیر کیفیت خدمات درک شده بر وفاداری مشتری به واسطه ی تصویر ذهنی شرکت و رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر هزینه ها ی جابجایی (مورد مطالعه: شعب بانک سینا در مشهد) [ المجلد 23, العدد 65 - الصيف السنة 1396]

ه

  • هزاوه حصار مسکن.بابک تدوین استراتژی‌های بازاریابی بر اساس ارزش دوره عمر و ارجاع مشتری (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت) [ المجلد 23, العدد 64 - ربيع السنة 1396]
  • همت فر.محمود مدیریت راهبردی مالی با شناسایی فاکتورهای لازم جهت استقرار نظام بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد در دانشگاه آزاد اسلامی کشور [ المجلد 23, العدد 64 - ربيع السنة 1396]

و

  • وحیدی.امین ترسیم و تحلیل الگوی اسلامی ایرانی نظام علم و فناوری ایران بر اساس اسناد بالادستی با روش شناسی SODA [ المجلد 23, العدد 67 - شتاء السنة 1396]
  • وظیفه دوست.حسین بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌مند بر رضایت‌مندی مشتریان و وفاداری مشتریان بانک انصار [ المجلد 23, العدد 66 - الخريف السنة 1396]
  • ولیان.بهنام طراحی مدل رویکرد قابلیت های سازمانی مبتنی بر تئوری نقاط مرجع استراتژیک [ المجلد 23, العدد 65 - الصيف السنة 1396]
  • ویشلقی.مهدیه تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر رضایت ارباب رجوع شهرداری تهران با میانجی گری اعتماد عمومی [ المجلد 23, العدد 67 - شتاء السنة 1396]

ی

  • یحیی زاده فر.محمود تعیین راهبردها و عدد تاب‌آوری زنجیره تأمین ایران ‌خودرو [ المجلد 23, العدد 66 - الخريف السنة 1396]
  • یعقوبی.نورمحمد بررسی انتقال فناوری به عنوان انگیزه ورود به اتحاد راهبردی فناورانه بین المللی در صنعت نفت [ المجلد 23, العدد 67 - شتاء السنة 1396]