ا

  • ایران زاده.سلیمان تخلف برند و پیامدهای آن در صنعت بانکداری ایران [ المجلد 2, العدد 2 , 2 - الصيف السنة 1403]

ب

  • بهبودی.امید تاثیر تایید کننده‌های مشهور برندهای بین‌المللی بر عشق به برند از طریق تعاملات آنلاین برند: بررسی نقش نگرش به برند (مشتریان برند مک در ایران) [ المجلد 2, العدد 2 , 2 - الصيف السنة 1403]
  • بهنام فيض آبادي.فاطمه تاثیر تایید کننده‌های مشهور برندهای بین‌المللی بر عشق به برند از طریق تعاملات آنلاین برند: بررسی نقش نگرش به برند (مشتریان برند مک در ایران) [ المجلد 2, العدد 2 , 2 - الصيف السنة 1403]

پ

  • پابرجای زنجانی.مجید تاثیر توصیه مسافران بر تبلیغات دهان به دهان و قصد استفاده مجدد با نقش میانجی ایمنی و ارزش ادراک شده و نقش تعدیلگر تحصیلات. [ المجلد 2, العدد 2 , 2 - الصيف السنة 1403]
  • پوراحتشام.محمد مسئولیت پذیری اجتماعی، عملکرد مالی، پایداری مالی و شمول مالی در بانک‌ها [ المجلد 2, العدد 1 , 1 - ربيع السنة 1403]

ح

  • حق شناس کاشانی.فریده شناسایی پیشایندها و پسایندهای عوامل پیش‌بین فرصت‌های کارآفرینانه در شرکت‌های بین‌المللی [ المجلد 2, العدد 1 , 1 - ربيع السنة 1403]
  • حیدریه.سید عبدالله تاثیر رسانه¬های اجتماعی به کمک هوش مصنوعی بر مشارکت مشتری در صنعت خودروسازی [ المجلد 2, العدد 1 , 1 - ربيع السنة 1403]

ر

  • راه چمنی.احمد تاثیر توصیه مسافران بر تبلیغات دهان به دهان و قصد استفاده مجدد با نقش میانجی ایمنی و ارزش ادراک شده و نقش تعدیلگر تحصیلات. [ المجلد 2, العدد 2 , 2 - الصيف السنة 1403]
  • رضائی.رسول رمزگشایی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری پایدار بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی کیفیت رابطه درک شده و تعدیلگر سرمایه ارتباطی [ المجلد 2, العدد 1 , 1 - ربيع السنة 1403]

ز

  • زیاری.رضا طراحی مدل عوامل اثرگذار در عدم جذب تسهیلات مالی تعاونی ها از منظر هوش مصنوعی [ المجلد 2, العدد 1 , 1 - ربيع السنة 1403]

س

  • سمیعی.روح اله واکاوی نقش واسطه‌ای رضایت شغلی در رابطه فرهنگ یادگیری سازمانی با قصد ترک شغل و رفتار درون نقشی [ المجلد 2, العدد 2 , 2 - الصيف السنة 1403]

ش

  • شهبازی.غلامرضا تخلف برند و پیامدهای آن در صنعت بانکداری ایران [ المجلد 2, العدد 2 , 2 - الصيف السنة 1403]

ط

  • طیبی.سینا رمزگشایی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری پایدار بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی کیفیت رابطه درک شده و تعدیلگر سرمایه ارتباطی [ المجلد 2, العدد 1 , 1 - ربيع السنة 1403]

ع

  • عسگر نژاد.باقر تخلف برند و پیامدهای آن در صنعت بانکداری ایران [ المجلد 2, العدد 2 , 2 - الصيف السنة 1403]

ق

  • قهرمان زاده. نسترن تاثیر رسانه¬های اجتماعی به کمک هوش مصنوعی بر مشارکت مشتری در صنعت خودروسازی [ المجلد 2, العدد 1 , 1 - ربيع السنة 1403]

ک

  • کیانی. رضا بررسی پیشایندها و پیامدهای عشق به برند با رویکرد تقابل فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و تجربه زیسته مشتریان (مورد مطالعه: شرکت عالیفرد، گروه صنعتی سن ایچ) [ المجلد 2, العدد 2 , 2 - الصيف السنة 1403]

ل

  • لازار.فرینوش بررسی پیشایندها و پیامدهای عشق به برند با رویکرد تقابل فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و تجربه زیسته مشتریان (مورد مطالعه: شرکت عالیفرد، گروه صنعتی سن ایچ) [ المجلد 2, العدد 2 , 2 - الصيف السنة 1403]

م

  • مرادی.محسن تاثیر تایید کننده‌های مشهور برندهای بین‌المللی بر عشق به برند از طریق تعاملات آنلاین برند: بررسی نقش نگرش به برند (مشتریان برند مک در ایران) [ المجلد 2, العدد 2 , 2 - الصيف السنة 1403]
  • مقیمی.زهرا طراحی مدل عوامل اثرگذار در عدم جذب تسهیلات مالی تعاونی ها از منظر هوش مصنوعی [ المجلد 2, العدد 1 , 1 - ربيع السنة 1403]

ن

  • نیک سرشت.علیرضا مدل ساختاری تمایل به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک براساس ابعاد شخصیتی و مدیریت برند [ المجلد 2, العدد 2 , 2 - الصيف السنة 1403]

و

  • وکیل الرعایا.یونس شناسایی پیشایندها و پسایندهای عوامل پیش‌بین فرصت‌های کارآفرینانه در شرکت‌های بین‌المللی [ المجلد 2, العدد 1 , 1 - ربيع السنة 1403]

ی

  • یاری زنگنه. مرضیه مدل ساختاری تمایل به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک براساس ابعاد شخصیتی و مدیریت برند [ المجلد 2, العدد 2 , 2 - الصيف السنة 1403]