ا

  • اجری پور.ایمان مدل برنامه‌ریزی آرمانی تولید محصولات در کارخانه‌ی تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی (دی ام تی) [ المجلد 10, العدد 31 - ربيع السنة 2015]
  • اکبری.محمد انتخاب تأمین کننده با استفاده از روش تلفیقی فرایند تحلیل سلسله مراتبی و تحلیل روابط خاکستری [ المجلد 10, العدد 34 - شتاء السنة 2016]
  • ایمانی مقدم.محمدرضا استفاده از روش تصمیم گیری چند هدفه فازی برای ارائه مدل ارزیابی ریسک پروژه (حفاری چاه نفت آذر) [ المجلد 10, العدد 31 - ربيع السنة 2015]

ت

  • تقی زاده.هوشنگ ارائه مدل فازی جهت ارزیابی میزان بکارگیری تفکر ناب از دیدگاه تولید کننده (مطالعه موردی: شرکتهای تولید کننده کفش در تبریز) [ المجلد 10, العدد 33 - الخريف السنة 2015]

ج

  • جعفری اسکندری.میثم توسعه مسأله فروشنده دوره گرد برای محصولات برگشتی با استفاده از الگوریتم خفاش (مطالعه موردی شرکت وزنه) [ المجلد 10, العدد 33 - الخريف السنة 2015]
  • جهانبازی.محسن ارائه مدل تلفیقی مدیریت عملکرد استراتژیک با استفاده از کارت امتیازی متوازن، AHP و QFD فازی [ المجلد 10, العدد 32 - الصيف السنة 2015]

ح

  • حاجبی.شاهو مکان‌یابی شهرک‌های صنعتی با استفاده از تکنیک‌های تصمیم‌گیری چند معیاره (مطالعه موردی: شهرک صنعتی شهرستان دیواندره در استان کردستان) [ المجلد 10, العدد 34 - شتاء السنة 2016]

خ

  • خلیل‌زاده.محمد شناسایی رابطه علی و معلولی و رتبه‌بندی موانع تحقق اهداف پروژه‌های سرمایه‌گذاری مشارکتی عمومی- خصوصی (مطالعه موردی: مدل مشارکتی سازمان‌های توسعه‌ای صنعتی در ایران) [ المجلد 10, العدد 33 - الخريف السنة 2015]
  • خواجوی.شکراله تأثیر سطح نقدینگی بر ریسک درماندگی مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ المجلد 10, العدد 34 - شتاء السنة 2016]

د

  • داداش پور.هاشم نقش خوشه های صنعتی بر رقابت پذیری منطقه ای (نمونه موردی: خوشه ی تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان) [ المجلد 10, العدد 31 - ربيع السنة 2015]
  • دهناد.هیدی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر اجرای لجستیک معکوس در صنعت خودروسازی ایران با رویکرد تحلیل شبکه‌ای فازی [ المجلد 10, العدد 32 - الصيف السنة 2015]

ر

  • رجبانی.ندا بررسی رابطه بین منافع بکارگیری برنامه‌ریزی منابع سازمانی و بهبود قابلیت‌های ناشی از مدیریت زنجیره تأمین [ المجلد 10, العدد 33 - الخريف السنة 2015]
  • رحیم پور.محمد مکان‌یابی شهرک‌های صنعتی با استفاده از تکنیک‌های تصمیم‌گیری چند معیاره (مطالعه موردی: شهرک صنعتی شهرستان دیواندره در استان کردستان) [ المجلد 10, العدد 34 - شتاء السنة 2016]

ز

  • زارعی نژاد.محسن برونسپاری لجستیک معکوس: ارزیابی عوامل تصمیم استراتژیک با ارائه رویکرد ترکیبی SWOT و AHP خاکستری [ المجلد 10, العدد 33 - الخريف السنة 2015]
  • زندحسامی.حسام استخراج ابعاد کلیدی تسهیم دانش [ المجلد 10, العدد 34 - شتاء السنة 2016]

س

  • سلطان آباد.هیرش بررسی رابطه تشریک مساعی کارفرمایان و کارکنان با رعایت اصول ایمنی و بهداشت کار در تعاونی های صنعتی استان کردستان [ المجلد 10, العدد 34 - شتاء السنة 2016]

ش

  • شهنوازی.عباس مکان یابی فروشگاه زنجیره ای درکلان شهررشت باترکیبANP وGIS [ المجلد 10, العدد 33 - الخريف السنة 2015]

ص

  • صدیق امیری.محمد بررسی حسابداری اسلامی (با تاکید بر اهداف، ویژگیها، استفاده کنندگان و اطلاعات اجتماعی و مذهبی محور) [ المجلد 10, العدد 32 - الصيف السنة 2015]

ف

  • فضلی.لیلا مسأله انتخاب تأمین کنندگان در حالت منبع یابی چندگانه تحت محیط عدم قطعیت: مدل ها و رویکردهای حل [ المجلد 10, العدد 31 - ربيع السنة 2015]

ک

  • کریمی.عیار اولویت بندی موانع پیاده سازی سیستم مکانیزه مدیریت نگهداری و تعمیرات در سازمان (مطالعه موردی: شرکت نفت فلات قاره) [ المجلد 10, العدد 32 - الصيف السنة 2015]

م

  • محمدی.قربانعلی بررسی تأثیر نقش استراتژی سیستم‌های اطلاعاتی بر عملکرد زنجیره تأمین و عملکرد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب [ المجلد 10, العدد 32 - الصيف السنة 2015]
  • مستاجران.عبدالرسول کاربرد روش‌های بازنمونه‌گیری در نمودارهای کنترل جمع تجمعی چند‌متغیره [ المجلد 10, العدد 31 - ربيع السنة 2015]
  • میرابی.وحید رضا مکان یابی فروشگاه زنجیره ای درکلان شهررشت باترکیبANP وGIS [ المجلد 10, العدد 33 - الخريف السنة 2015]
  • میرزایی نصیرآباد.جواد مطالعه تطبیقی نحوه اجرای مهندسی ارزش در پروژه بیمارستان بین المللی تبریز و پروژه های تحت نظارت وزارت بهداشت و درمان [ المجلد 10, العدد 32 - الصيف السنة 2015]

ن

  • نادی.محمد علی مدل اخلاق حرفه ای معطوف به بهبود روابط کار در بین کارکنان شرکت فولاد مبارکه اصفهان [ المجلد 10, العدد 31 - ربيع السنة 2015]

ی

  • یوسفی نژاد عطاری.مهدی تلفیق تحلیل عاملی و تکنیک رویکرد ترکیبی(AHP-TOPSIS)جهت رتبه‌بندی معیارها و ارزیابی عوامل مؤثر بر برند [ المجلد 10, العدد 33 - الخريف السنة 2015]