ا

  • اسمعیلی.هدی نحوه عملکرد سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در شعب بانک تجارت استان تهران [ المجلد 5, العدد 20 - شتاء السنة 1392]

آ

  • آسمانی کلجاهی.حامد ارزیابی و انتخاب مناسب ترین سیستم های مدیریت انبارداری با استفاده از تکنیک تصمیم گیری چند معیاره (مطالعه موردی: مدیریت انبارهای مناطق عملیاتی شرکت انتقال گاز) [ المجلد 5, العدد 20 - شتاء السنة 1392]

ب

  • بوداقی.حسین عوامل کیفی موثر بر ترویج بانکداری موبایل [ المجلد 5, العدد 20 - شتاء السنة 1392]

ج

  • جمشیدی‌اوانکی.مینا بازارگرایی خرده فروشی و کسب رضایت اقتصادی و اجتماعی عوامل مرتبط [ المجلد 5, العدد 20 - شتاء السنة 1392]
  • جمشیدی‌اوانکی.مینا تاثیر مسؤولیت اجتماعی شرکت ها بر کیفیت و نتیجه رابطه: (مطالعه موردی، کارکنان شاغل در شرکت های صنایع غذایی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان تهران) [ المجلد 5, العدد 20 - شتاء السنة 1392]

خ

  • خیری.بهرام عوامل کیفی موثر بر ترویج بانکداری موبایل [ المجلد 5, العدد 20 - شتاء السنة 1392]

ز

  • زند نامدار.فرانک تاثیر مسؤولیت اجتماعی شرکت ها بر کیفیت و نتیجه رابطه: (مطالعه موردی، کارکنان شاغل در شرکت های صنایع غذایی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان تهران) [ المجلد 5, العدد 20 - شتاء السنة 1392]

س

  • سردار.سهیلا بررسی وضعیت کانال های بازاریابی در صنعت بیمه با به کارگیری تکنیک های ANP و DEA [ المجلد 5, العدد 20 - شتاء السنة 1392]
  • سلیمانزاده.مینا طراحی و تدوین مدل مدیریت نقدینگی بانک ملت [ المجلد 5, العدد 20 - شتاء السنة 1392]

ق

  • قاسمی.بهروز بازارگرایی خرده فروشی و کسب رضایت اقتصادی و اجتماعی عوامل مرتبط [ المجلد 5, العدد 20 - شتاء السنة 1392]

ه

  • هژبریان.سارا بازارگرایی خرده فروشی و کسب رضایت اقتصادی و اجتماعی عوامل مرتبط [ المجلد 5, العدد 20 - شتاء السنة 1392]