فهرس المقالات فرینوش لازار المقاله 1 - بررسی پیامدهای فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژه برند با تکیه بر نقش میانجی تجربه الکترونیکی برند (مورد مطالعه: آکادمی دندانپزشکی دنولیکس) 10.30495/jomm.2023.73064.2039 فرینوش لازار مدیریت بازاریابی , العدد 59 , السنة 18 , تابستان 1402 المقاله 2 - بررسی پیشایندها و پیامدهای عشق به برند با رویکرد تقابل فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی و تجربه زیسته مشتریان (مورد مطالعه: شرکت عالیفرد، گروه صنعتی سن ایچ) فرینوش لازار رضا کیانی بازاریابی خدمات عمومی , العدد 2 , السنة 2 , تابستان 1403