فهرس المقالات سیامک کردستانی


  • المقاله

    1 - ارائه مدل ارزش ویژه برند با تاکید بر هوشمندی رقابتی در شرکتهای دانش بنیان
    مطالعات رفتاری در مدیریت , العدد 1 , السنة 5 , بهار 1393
    این پژوهش ارائه مدل ارزش ویژه برند با تاکید بر هوشمندی رقابتی در شرکتهای دانش بنیان بوده است. شرکتهای دانش بنیان از رشد کمی و کیفی قابل توجهی برخوردار بوده و به سرعت از پتانسیل بالایی در جهت ایجاد رشد و رونق اقتصادی برخوردار است با این حال، شرکت‌های بایستی با توجه به فر أکثر
    این پژوهش ارائه مدل ارزش ویژه برند با تاکید بر هوشمندی رقابتی در شرکتهای دانش بنیان بوده است. شرکتهای دانش بنیان از رشد کمی و کیفی قابل توجهی برخوردار بوده و به سرعت از پتانسیل بالایی در جهت ایجاد رشد و رونق اقتصادی برخوردار است با این حال، شرکت‌های بایستی با توجه به فرصت‌های موجود از طریق رسانه های جمعی در جهت توسعه شرکتهای دانش بنیان استفاده کنند. تحقیق مورداستفاده در این مقاله از نوع کیفی-کمی با استفاده از رویکرد داده بنیاد و پیمایش مبتنی بر پرسشنامه بوده است. جامعه آماری تحقیق متشکل از مدیران شرکتهای دانش بنیان بوده که محقق با استفاده از نمونه‌گیری نظری و انجام 15 مصاحبه داده‌ها ی موردنیاز خود را جهت تحلیل به دست آورده است. در بخش کمی تحقیق نیز نمونه‌ای متشکل از 253 نفر از مدیران شرکتهای دانش بنیان انتخاب شد. برای تحلیل داده‌ها در بخش کیفی از تئوری داده‌بنیاد و در بخش کمی از تکنیک حداقل مربعات جزئی استفاده شده است. تفاصيل المقالة