فهرس المقالات عباس شهنوازی المقاله 1 - مکان یابی فروشگاه زنجیره ای درکلان شهررشت باترکیبANP وGIS Abbas Shahnavazi VahidReza Mirabi Farideh Haghshenas Kashani Kambiz Shahroodi مدیریت راهبردی در سیستم های صنعتی (مدیریت صنعتی سابق) , العدد 4 , السنة 10 , پاییز 2015 المقاله 2 - Determining the Key Indicators affecting Electronic Customer Relationship Management (e-CRM) Using an integration of balanced scorecard and fuzzy screening techniques (Case Study: Companies Covered by Parsian Data-Processors Group) 20.1001.1.25885723.2020.12.1.3.9 Abbas Shahnavazi Mehran Nemati Gonbaghi Seyedeh Faezeh Teymouri Bahman Ghasemi dakdare Iranian Journal of Optimization , العدد 2 , السنة 12 , زمستان 2020 المقاله 3 - مکان یابی فروشگاه های هایپرمارکت با تاکید برشاخص های فضایی ومکانی (مطالعه موردی: کلانشهر رشت) 20.1001.1.25385968.1402.18.2.6.5 عباس شهنوازی وحیدرضا میرابی فریده حق شناس کاشانی کامبیز شاهرودی مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی , العدد 2 , السنة 18 , تابستان 1402 المقاله 4 - Application of the Grounded Theory Method to identify the factors affecting marketing success for Organic Iranian Agricultural Products 20.1001.1.21595852.2021.11.2.11.5 بهمن قاسمی مهرداد گودرزوند چگینی ابراهیم چیرانی International Journal of Agricultural Management and Development , العدد 2 , السنة 11 , بهار 2021