فهرس المقالات مهدی یوسفی نژاد عطاری


  • المقاله

    1 - تلفیق تحلیل عاملی و تکنیک رویکرد ترکیبی(AHP-TOPSIS)جهت رتبه‌بندی معیارها و ارزیابی عوامل مؤثر بر برند
    مدیریت صنعتی , العدد 4 , السنة 10 , پاییز 2015
    امروزه ﺷﺨﺼﻴﺖ ﺑﺮﻧﺪ، هسته‌ی ﻣﺮﻛﺰﻱ ﻭ نزدیک‌ترین ﻣﺘﻐﻴﺮ ﺩﺭ تصمیم‌گیری ﻣﺸﺘﺮیان ﺩﺭ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ است. ﺑﺮﻧﺪﻳﻨﮓ ﺩﺭ صنایع غذایی ایران ﭘﺪﻳﺪهﺍﻱ ﻧﻮﻇﻬﻮﺭ است. هدف این مقاله بررسی و شناسایی عوامل مؤثر بر برند با در نظر گرفتن جامعه آماری ۱۵۰ نفر از مشتریان کارخانه نان صنعتی پاکارد در سطح أکثر
    امروزه ﺷﺨﺼﻴﺖ ﺑﺮﻧﺪ، هسته‌ی ﻣﺮﻛﺰﻱ ﻭ نزدیک‌ترین ﻣﺘﻐﻴﺮ ﺩﺭ تصمیم‌گیری ﻣﺸﺘﺮیان ﺩﺭ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ است. ﺑﺮﻧﺪﻳﻨﮓ ﺩﺭ صنایع غذایی ایران ﭘﺪﻳﺪهﺍﻱ ﻧﻮﻇﻬﻮﺭ است. هدف این مقاله بررسی و شناسایی عوامل مؤثر بر برند با در نظر گرفتن جامعه آماری ۱۵۰ نفر از مشتریان کارخانه نان صنعتی پاکارد در سطح شهر تبریز می‌باشد که به روش نمونه‌گیری در دسترس انتخاب‌شده است. در این مقاله سعی شده با استفاده از روش تحلیل عاملی و تکنیک رویکرد ترکیبی (AHP-TOPSIS) در نرم‌افزارهای SPSS و EXCEL چارچوبی ارائه گردد تا شباهت‌ها و تفاوت‌های موجود بین نظرات مصرف‌کنندگان درزمینه عوامل مؤثر بر برند مورد تحلیل قرار گیرد.یافته‌های ارائه‌شده نشان می‌دهد، مؤثرترین عامل در قدرت برند نقش مدیریتی و کم اثرترین عامل گرایش‌ها سیاسی مشتریان می‌باشد. تفاصيل المقالة