فهرس المقالات علی اصغر عیوضی حشمت المقاله 1 - تأثیر فعالیتهای بازاریابی بر ارزش ویژه برند با توجه به متغیر میانجی تجربه برانگیخته شده عفت حاجی حسینی علی اصغر عیوضی حشمت مدیریت بازاریابی , العدد 37 , السنة 12 , زمستان 1396 المقاله 2 - ارائه چارچوب بازار پایدارکسب و کار الکترونیکی محصولات روستایی (( با استفاده از روشPESTEL و ISM (مطالعه موردی: استان سمنان) 10.30495/jest.2022.63496.5516 محمدمهدی کریمی رسول ثانوی فرد علی اصغر عیوضی مصطفی خواجه علوم و تکنولوژی محیط زیست , العدد 136 , السنة 25 , پاییز 1402 المقاله 3 - ارزیابی کیفیت شکاف وضع موجود و مطلوب پایداری بازاریابی صنعتی کسب و کارهای سبز روستایی با استفاده از روش PESTEL و IPA محمدمهدی کریمی رسول ثانوی فرد علی اصغر عیوضی مصطفی خواجه انسان و محیط زیست , العدد 5 , السنة 21 , زمستان 1402