فهرس المقالات شهناز نایب زاده المقاله 1 - ارزیابی تأثیر بازار گرایی توسعه یافته (EMO) بر عملکرد کسب و کار شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار و ارائه چارچوب کاربردی کامبیز حیدرزاده شهناز نایب زاده آینده پژوهی مدیریت , العدد 80 , السنة 20 , بهار 1388 المقاله 2 - تاثیر رضایت و بی تفاوتی (اینرسی) بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: گوشی تلفن همراه) فاطمه خواجویی شهناز نایب زاده مدیریت بازاریابی , العدد 19 , السنة 8 , تابستان 1392 المقاله 3 - بررسی رابطه عزت نفس، نفوذ اجتماعی و رضایت از زندگی با تمایل به خرید تفننی مریم جلالی شهناز نایب زاده سید مسعود حکاکی مدیریت بازاریابی , العدد 23 , السنة 9 , تابستان 1393 المقاله 4 - بی قاعدگی های بازار سرمایه و انتخاب پرتفوی بهینه در بورس اوراق بهادار تهران شهناز نایب زاده قدسیه محمودی کهنی دانش سرمایهگذاری , العدد 2 , السنة 2 , تابستان 1392