فهرس المقالات قاسم زارعی المقاله 1 - نقش عناصرآمیخته بازاریابی صورتی در تصمیم خرید لوازم آرایشی زنان 20.1001.1.20088426.1401.14.54.1.8 قاسم زارعی وحیده ابراهیمی خراجو روانشناسی فرهنگی زن , العدد 54 , السنة 14 , زمستان 1401 المقاله 2 - تحلیل محتوای انواع نیوزجکینگ برندهای گردشگری ایران(برند مورد مطالعه: علی بابا) زینب محمودی پاچال قاسم زارعی ناصر سیف اللهی حسین رحیمی کلور جغرافیایی فضای گردشگری , العدد 50 , السنة 13 , بهار 1403 المقاله 3 - بازنمایی نقشهای جنسیتی در برندینگ فرهنگی با تاکید بر نقش زنان از منظر روان شناسی فرهنگی 10.61186/iau.1192501 قاسم زارعی نیکسا جباری کردلر روانشناسی فرهنگی زن , العدد 62 , السنة 16 , زمستان 1403