فهرس المقالات majid fattahi المقاله 1 - Identifying the Components and Indicators of Social Marketing in Small and Medium Businesses with a Resistance Economy Approach 20.1001.1.23222301.2023.9.4.17.2 10.30495/jsm.2023.1979182.1766 Seyedeh Shima Ekhlasmand Majid Fattahi Shahram Salavati Journal of System Management , العدد 5 , السنة 9 , پاییز 2023 المقاله 2 - مدل سطح بندی عوامل موثر بر بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد نوآوری سبز در سازمانهای خدماتی (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی) https://doi.org/10.71769/jgm.2024.992744 جواد متولی طاهر محمدرضا اقبال مجید فتاحی مدیریت سبز , العدد 11 , السنة 4 , تابستان 1403 المقاله 3 - تأثیر زیر ساخت های دانش بر عملکرد نواورانه سازمان های مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات مهدی خاکزادیان مجید فتاحی محمد صالحی فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی , العدد 4 , السنة 11 , پاییز 1399 المقاله 4 - A model of marketing strategy (segmentation, targeting, and positioning) with the market development approach: The case of Iran’s leather industry Hafez Mahfoozi Niloofar Imankhan Majid Fattahi International Journal of Agricultural Management and Development , العدد 5 , السنة 1 , پاییز 2011 المقاله 5 - بررسی راهکارهای موثردر ایجاد محله پایدار با رویکرد مشارکتی (مطالعه موردی:محله راهنمایی یاسوج) 20.1001.1.22285229.1394.6.20.5.7 محمدرضا رضایی سوده نگین ناجی پژوهش و برنامه ریزی شهری , العدد 20 , السنة 6 , بهار 1394