در این مقاله، m-بخش های کامل از یک ابرحلقه تعریف شده، و تفاوت و ارتباط آن ها با بخش های کامل در یک ابرحلقه بررسی میشود. علاوهبراین، با استفاده از رابطه ε_m روی ابرحلقهها، مفهوم ابرحلقههای ε_m-کامل معرفی و مشخصهای برای آنها به وسیله m-بخشهای کامل ت أکثر
در این مقاله، m-بخش های کامل از یک ابرحلقه تعریف شده، و تفاوت و ارتباط آن ها با بخش های کامل در یک ابرحلقه بررسی میشود. علاوهبراین، با استفاده از رابطه ε_m روی ابرحلقهها، مفهوم ابرحلقههای ε_m-کامل معرفی و مشخصهای برای آنها به وسیله m-بخشهای کامل تعیین خواهد شد.در این مقاله، m-بخشهای کامل از یک ابرحلقه تعریف شده، و تفاوت و ارتباط آنها با بخشهای کامل در یک ابرحلقه بررسی میشود. علاوهبراین، با استفاده از رابطه ε_m روی ابرحلقهها، مفهوم ابرحلقههای ε_m-کامل معرفی و مشخصهای برای آنها به وسیله m-بخشهای کامل تعیین خواهد شد.در این مقاله، m-بخشهای کامل از یک ابرحلقه تعریف شده، و تفاوت و ارتباط آنها با بخشهای کامل در یک ابرحلقه بررسی میشود. علاوهبراین، با استفاده از رابطه ε_m روی ابرحلقهها، مفهوم ابرحلقههای ε_m-کامل معرفی و مشخصهای برای آنها به وسیله m-بخشهای کامل تعیین خواهد شد.در این مقاله، m-بخشهای کامل از یک ابرحلقه تعریف شده، و تفاوت و ارتباط آنها با بخشهای کامل در یک ابرحلقه بررسی میشود. علاوهبراین، با استفاده از رابطه ε_m روی ابرحلقهها، مفهوم ابرحلقههای ε_m-کامل معرفی و مشخصهای برای آنها به وسیله m-بخشهای کامل تعیین خواهد شد.
تفاصيل المقالة
هدف پژوهش حاضر بررسی نقش تناسب خودپنداره بر وفاداری مشتریان بانکی با میانجیگری تصویر و دلبستگی احساسی برند است. این پژوهش از نوع توصیفی - همبستگی است و برای گردآوری دادهها از پرسشنامه طیف پنج گزینهای لیکرت استفاده شده است. جامعه آماری این پژوهش مشتریان بانک تجارت در أکثر
هدف پژوهش حاضر بررسی نقش تناسب خودپنداره بر وفاداری مشتریان بانکی با میانجیگری تصویر و دلبستگی احساسی برند است. این پژوهش از نوع توصیفی - همبستگی است و برای گردآوری دادهها از پرسشنامه طیف پنج گزینهای لیکرت استفاده شده است. جامعه آماری این پژوهش مشتریان بانک تجارت در شهر تهران میباشد که حجم نمونه 400 نفر به روش نمونهگیری در دسترس استفاده شده است. روایی محتوایی آن با نظر متخصصان، استادان دانشگاهی و کارشناسان خبره تأیید شد و نیز پایایی ابزار با محاسبه آلفای کرونباخ (0/882) در سطح مناسبی قرار داشت. جهت آزمون فرضیههای تحقیق، مدل معادلات ساختاری و بهویژه تکنیک تحلیل مسیر بهکارگرفته شده و به این منظور از نرمافزارهای آماری اسپیاساس و اسمارت پیالاس استفاده شده است. یافتههای پژوهش نشان داد که نقش معناداری تناسب خودپنداره بر تصویر برند (T: 23/271)، دلبستگی احساسی برند (T:14/506) و وفاداری مشتریان بانک تجارت (T: 2/338) تأیید و همچنین نقش تصویر برند بر وفاداری مشتریان بانک تجارت (T: 2/731) معنادار است؛ اما نقش معناداری دلبستگی احساسی برند بر وفاداری مشتریان بانک تجارت (T: 1/387) مورد تأیید قرار نگرفت.
تفاصيل المقالة
انسان و محیط زیست
,
العدد2,السنة
21
,
تابستان
1402
زمینه و هدف: واحدهای تولید نفت و گاز به دلیل داشتن فرآیندهای احتراق و سوزاندن ضایعات نفت و گاز، مقادیر زیادی از آلاینده های هوا را منتشر کرده و باعث به خطر افتادن سلامت محیط زیست و افراد می شوند. با توجه به گستردگی فعالیت این صنعت در استان خوزستان، در مطالعه ی حاضر محدو أکثر
زمینه و هدف: واحدهای تولید نفت و گاز به دلیل داشتن فرآیندهای احتراق و سوزاندن ضایعات نفت و گاز، مقادیر زیادی از آلاینده های هوا را منتشر کرده و باعث به خطر افتادن سلامت محیط زیست و افراد می شوند. با توجه به گستردگی فعالیت این صنعت در استان خوزستان، در مطالعه ی حاضر محدوده ی تاثیر گذاری گازهای خروجی فلرهای مجتمع بهره برداری نفت و گاز غرب اهواز (شماره 3) در زمستان 1398 مورد بررسی قرار گرفته است.
روش بررسی: جهت انجام این مطالعه گازهای NO2 و CO2، SO2، O3 در چهار جهت شمال، جنوب، غرب و شرق و در فواصل 50، 100، 500، 1000، 2000 و 3000 متری توسط دستگاه های قرائت مستقیم سنجش گردید.
یافته ها: گاز NO2، O3، SO2 و CO در فواصل نزدیک فلر و ذرات معلق PM2.5و PM10 بیشتر در فاصله ی 3000 متری در محدوده ی جاده ها مقادیر بالاتر از استاندارد داشتند. در خصوص ذراتPM2.5 و PM10 نتایج نشان داد که به ترتیب 16/79 درصد نقاط در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس و ناسالم و 75 درصد نقاط در وضعیت سالم، بیش از 33/83 درصد نقاط مورد اندازه گیری در مورد دو گاز So2 و 75 درصد نقاط در گاز CO، 66/66 درصد در گاز No2 در وضعیت بسیار ناسالم قرار داشتند.
بحث و نتیجه گیری: با توجه به مقادیر شاخص AQI، O3 و PM10 عموما در حالت ناسالم تا بسیار ناسالم قرار داشت و گاز SO2 و ذراتPM2.5 وضعیت بدتری در مقایسه با سایرین داشتند.
تفاصيل المقالة
سند
Sanad is a platform for managing Azad University publications