فهرس المقالات اعظم سنائی المقاله 1 - ارائه یک مدل مفهومی از برندسازی مدیران به روش فراترکیب 20.1001.1.27834395.1401.2.3.4.8 10.30495/msds.2022.1974661.1102 اعظم سنائی اکبر اعتباریان البرز قیتانی علی رشیدپور مطالعات مدیریت و توسعه پایدار , العدد 7 , السنة 2 , پاییز 1401 المقاله 2 - الزامات و موانع الگوی برندسازی شخصی مدیران قضائی در حکمرانی اسلامی اعظم سنائی اکبر اعتباریان البرز قیتانی علی رشیدپور رهیافتهای نوین در مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی , العدد 5 , السنة 3 , زمستان 1402 المقاله 3 - یادگیری اجتماعی و جایگاه اجتماعی موثرترین محورهای اصلی برندسازی مدیران دولتی اعظم سنائی اکبر اعتباریان خوراسگانی البرز قیتانی علی رشیدپور تحقیقات مدیریت آموزشی , العدد 4 , السنة 14 , پاییز 1401 المقاله 4 - امکان سنجی رشد و تیور گراس، پامپاس گراس، نخل مرداب،آلوئه ورا، سرو نقره ای، حوحوبا با استفاده از پساب صنعتی کارخانه صنایع شیمیایی فارس 20.1001.1.20086377.1389.3.7.4.1 نگیسا درجه مهرداد محمدنیا علی فرزادیان مهندسی منابع آب , العدد 7 , السنة 3 , زمستان 1389