ارزیابی عملکرد برنامههای شبکه سه سیما از دیدگاه صاحب نظران رسانه و جوانان
الموضوعات : مدیریت فرهنگیدکتر ابراهیم عباسی 1 , جواد کاشانی اسدی 2
1 - ندارد
2 - مسئول مکاتبات
الکلمات المفتاحية: صدا و سیما, شبکه سوم, ارزیابی عملکرد,
ملخص المقالة :
در این پژوهش به منظور ارزیابی عملکرد برنامههای شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران، پژوهشگران به بررسی دیدگاههای صاحب نظران رسانه و جوانان میپردازند و ضمن بررسی جایگاه رسانه، رسالت شبکهی سه سیما با تبیین اهمیت ارزیابی عملکرد در سازمانها و فلسفهی آن در نظام سنتی و نوین برنامههای آن شبکه در هفت محور دسته بندی و معرفی مینماید و در ادامه با بررسی دو دیدگاه که گروه اول آن را صاحب نظران رسانه تشکیل میدهد (مدیران و عوامل تولید و پخش برنامههای شبکه سه) و گروه دوم را مخاطبین که عمده آنان را جوانان شامل میشود راهکارهایی را در جهت بهبود برنامهها و توسعهی کمیوکیفی آنها ارائه مینماید.