جذابیت خدمات شخصی سازی شده برای استفاده کنندگان تلفن های همراه و تاثیر آن بر رفتار تغییر خدمات دهندگان از سوی مشتریان
الموضوعات : مدیریت بازاریابیعبدالحسین نیسی 1 , مهدی قنواتی 2
1 -
2 -
الکلمات المفتاحية: تجارت تلفن های همراه, شخصی سازی, حریم خصوصی, خدمات دهندگان تلفن های همراه و,
ملخص المقالة :
هدف از این مطالعه بررسی جذابیت و رفتار تغییر خدمات دهندگان تلفن های همراه در میان کاربران این خدمات با تاکید بر مدل هو و کوک(2003) است. در این جا پارامترهایی راهبردی مورد بررسی قرار گرفته تا خدمات دهندگان تلفن های همراه روش هایی را که میتوانند به وسیله ی آن ها مصرفکنندگان جدید خود را به دست آورند، تشخیص دهند. برای تجزیه تحلیل موضوع، متغیر وابسته را قصد مشترکان این گونه خدمات در تغییر خدماتدهندگان خود به خدماتدهندگان جدیدی که دارای سرویس های شخصیسازی شده هستند، در نظر گرفتیم. لذا پنج ساخته ی اصلی تبلیغات عمومی، تناسب، ارزش ادراک شده، حجم تبلیغات و پیام های کوتاه، و مباحث مربوط به حریم خصوصی افراد پیرامون تبلیغات شخصیسازی شده مورد مطالعه قرار گرفته است. نتایج تحلیل تجربی تحقیق نشان می دهد تمام این ساخته ها بر تصمیم مشتریان برای تغییر خدمات دهنده ی خود تاثیر معنی داری دارند.