نگاهی به نقش خبری رسانه ملی در گرایش کارشناسان ارتباطات به اخبار و گزارشهای رسانههای خارجی در انتخابات دهم ریاستجمهوری
الموضوعات : فصلنامه فرهنگ ارتباطات(علمی و ترویجی )
علی گرانمایه پور
1
(
عضو هیات علمی گروه ارتباطات و روزنامه نگاری دانشگاه ازاد تهران مرکز
)
محمد رضا نوروز پور
2
(
کارشناس ارشد ارتباطات
)
الکلمات المفتاحية: رسانه, رسانه ها و اعتمادمخاطب, رسانه ملی, شبکه بی بی سی و صدای امریکا, انتخابات و وظایف رسانه ها, اثر گذاری رسانه ها,
ملخص المقالة :
این تحقیق با هدف بررسی تاثیر عملکرد خبری رسانه ملی در گرایش کارشناسان ارتباطات به رسانه های خارجی (بی بی سی و صدای آمریکا) در انتخابات دهم ریاست جمهوری انجام گرفته است.