رابطه بین تصویر ذهنی فروشگاه و کیفیت خدمات، ارزش درک شده و قصد خرید مشتریان
الموضوعات :ریحانه خیزاب 1 , محمدرضا حسینی 2 , زینب منتظری 3
1 - گروه مدیریت، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علی آباد کتول، علی آباد کتول، ایران
2 - گروه مدیریت، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علی آباد کتول، علی آباد کتول، ایران
3 - گروه مدیریت، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول، علی آباد کتول، ایران
الکلمات المفتاحية: ارزش درک شده, اعتماد, کیفیت خدمات, قصد خرید مشتریان, تصویر ذهنی فروشگاه,
ملخص المقالة :
هدف تحقیق حاضر بررسی رابطه بین تصویر ذهنی فروشگاه و قصد خرید مشتریان با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات، اعتماد و ارزش درک شده در نمایندگیهای فروش ادوات کشاورزی استان گلستان بوده است. تحقیق حاضر با استفاده از روش توصیفی/پیمایشی و همبستگی انجام شده است. جامعه آماری تحقیق کلیه مشتریان نمایندگیهای فروش ادوات کشاورزی در استان گلستان بود که تعداد 384 نفر به عنوان حجم نمونه تعیین گردید و روش نمونه گیری خوشهای بوده است. دادههای تحقیق با روش کتابخانهای و میدانی گردآوری شده و ابزار مورد استفاده پرسشنامه استاندارد بوده است. پایایی پرسشنامهها با استفاده از روش آلفای کرونباخ محاسبه و تایید شد و روایی ابزار با روش روایی محتوایی مورد تأیید قرار گرفت. همچنین تجزیه و تحلیل اطلاعات با استفاده از روش مدلیابی معادلات ساختاری و به کمک نرم افزار لیزرل انجام شد. که نتایج تحقیق معنادار بودن تمامی فرضیهها را نشان داد و به طور کلی فرضیههای تحقیق مورد تأیید قرار گرفتند.
_||_