خ

  • خداپرست.سیاوش نقش اعتماد مشتریان بر رفتار خرید مشتری با میانجی گری تبلیغات دهان به دهان مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات ورزشی استان گیلان [ دوره14, شماره 47 - پاییز سال 1401]
  • خدامرادپور.مژگان تحلیل پدیده‌ی طرد شدگی از محیط کار در ادارات ورزش و جوانان غرب ایران [ دوره14, شماره 46 - تابستان سال 1401]
  • خدامرادپور.مژگان طراحی مدل معادلات ساختاری سازمان یادگیرنده در وزارت ورزش و جوانان [ دوره14, شماره 47 - پاییز سال 1401]
  • خدامرادپور.مژگان طراحی مدل عوامل موفقیت و شکست خدمات ناب در سازمان های ورزشی غرب کشور [ دوره14, شماره 48 - زمستان سال 1401]
  • خدایاری.عباس نقش اعتماد مشتریان بر رفتار خرید مشتری با میانجی گری تبلیغات دهان به دهان مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات ورزشی استان گیلان [ دوره14, شماره 47 - پاییز سال 1401]
  • خدایاری.عباس شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر نظام باشگاه داری فوتبال در ایران [ دوره14, شماره 45 - بهار سال 1401]
  • خدایاری.عباس شناسایی عوامل مؤثر در توسعه تکواندو ایران و ارائه مدل [ دوره14, شماره 45 - بهار سال 1401]
  • خسروی.نیکو اثر یک دوره تمرینات کراس‌فیت (CrossFit) بر شاخص‌های ترکیب بدنی، توان هوازی و زمان رسیدن به واماندگی در زنان فوتسالیست [ دوره14, شماره 46 - تابستان سال 1401]
  • خلیفه.سید نعمت الگو پارادایمی بازاریابی کمینی محصولات ورزشی [ دوره14, شماره 46 - تابستان سال 1401]