خداپرست.سیاوش
نقش اعتماد مشتریان بر رفتار خرید مشتری با میانجی گری تبلیغات دهان به دهان مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات ورزشی استان گیلان
[
دوره14,
شماره
47
- پاییزسال
1401]
خدامرادپور.مژگان
تحلیل پدیدهی طرد شدگی از محیط کار در ادارات ورزش و جوانان غرب ایران
[
دوره14,
شماره
46
- تابستانسال
1401]
خدامرادپور.مژگان
طراحی مدل معادلات ساختاری سازمان یادگیرنده در وزارت ورزش و جوانان
[
دوره14,
شماره
47
- پاییزسال
1401]
خدامرادپور.مژگان
طراحی مدل عوامل موفقیت و شکست خدمات ناب در سازمان های ورزشی غرب کشور
[
دوره14,
شماره
48
- زمستانسال
1401]
خدایاری.عباس
نقش اعتماد مشتریان بر رفتار خرید مشتری با میانجی گری تبلیغات دهان به دهان مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات ورزشی استان گیلان
[
دوره14,
شماره
47
- پاییزسال
1401]
خدایاری.عباس
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر نظام باشگاه داری فوتبال در ایران
[
دوره14,
شماره
45
- بهارسال
1401]
خدایاری.عباس
شناسایی عوامل مؤثر در توسعه تکواندو ایران و ارائه مدل
[
دوره14,
شماره
45
- بهارسال
1401]
خسروی.نیکو
اثر یک دوره تمرینات کراسفیت (CrossFit) بر شاخصهای ترکیب بدنی، توان هوازی و زمان رسیدن به واماندگی در زنان فوتسالیست
[
دوره14,
شماره
46
- تابستانسال
1401]