ابوالحسنی چیمه.زهرا
نشانه شناسی نام تجاری کالا و همبستگی آن با ارتباط گیری و اقبال مردم در بازار ایران مطالعه ی موردی: نام تجاری لوکس
[
دوره10,
شماره
40
- پاییزسال
1397]
اختر محققی.مهدی
بررسی میزان اعتماد اجتماعی به تبلیغات شبکه های اجتماعی آنلاین
[
دوره10,
شماره
38
- بهارسال
1397]
اسفندیاری مقدم.علیرضا
تأثیر عوامل فرهنگی و اجتماعی بر رفتار برنامهریزی نشده کاربران کتابخانههای دانشگاهی
[
دوره10,
شماره
40
- پاییزسال
1397]
اشرفی.بزرگمهر
طراحی و اعتباریابی پرسشنامه فرهنگ مدیریت جهادی در بانک مسکن (مورد مطالعه:شعب استان تهران بانک مسکن)
[
دوره10,
شماره
39
- تابستانسال
1397]
الهی منش.محمد حسن
«بررسی جامعه شناختی عوامل موثر بر بروز رفتارهای ناهنجار در میان تماشاگران فوتبال » مطالعه موردی:(تماشاگران تیم های استقلال و پرسپولیس حاضر در ورزشگاه آزادی در سال 1397)
[
دوره10,
شماره
41
- زمستانسال
1397]
امیرمظاهری.امیرمسعود
بررسی رابطه پیوند اجتماعی و خشونت علیه زنان در فضای سایبر (مورد مطالعه: زنان 45-20 ساله شهر تهران)
[
دوره10,
شماره
38
- بهارسال
1397]
انزلچی.شهلا
مقایسه روش های تربیتی خانواده های منسجم و گسسته و تاثیر آن بر رفتارهای اخلاقی- اجتماعی فرزندان
[
دوره10,
شماره
38
- بهارسال
1397]