ا

  • ابوالحسنی چیمه.زهرا نشانه شناسی نام تجاری کالا و همبستگی آن با ارتباط گیری و اقبال مردم در بازار ایران مطالعه ی موردی: نام تجاری لوکس [ دوره10, شماره 40 - پاییز سال 1397]
  • اختر محققی.مهدی بررسی میزان اعتماد اجتماعی به تبلیغات شبکه های اجتماعی آنلاین [ دوره10, شماره 38 - بهار سال 1397]
  • اسفندیاری مقدم.علیرضا تأثیر عوامل فرهنگی و اجتماعی بر رفتار برنامه‌ریزی نشده کاربران کتابخانه‌های دانشگاهی [ دوره10, شماره 40 - پاییز سال 1397]
  • اشرفی.بزرگمهر طراحی و اعتباریابی پرسشنامه فرهنگ مدیریت جهادی در بانک مسکن (مورد مطالعه:شعب استان تهران بانک مسکن) [ دوره10, شماره 39 - تابستان سال 1397]
  • الهی منش.محمد حسن «بررسی جامعه شناختی عوامل موثر بر بروز رفتارهای ناهنجار در میان تماشاگران فوتبال » مطالعه موردی:(تماشاگران تیم های استقلال و پرسپولیس حاضر در ورزشگاه آزادی در سال 1397) [ دوره10, شماره 41 - زمستان سال 1397]
  • امیرمظاهری.امیرمسعود بررسی رابطه پیوند اجتماعی و خشونت علیه زنان در فضای سایبر (مورد مطالعه: زنان 45-20 ساله شهر تهران) [ دوره10, شماره 38 - بهار سال 1397]
  • انزلچی.شهلا مقایسه روش های تربیتی خانواده های منسجم و گسسته و تاثیر آن بر رفتارهای اخلاقی- اجتماعی فرزندان [ دوره10, شماره 38 - بهار سال 1397]