جاویدی.حجت اله
مقایسه اثربخشی زوج درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد و زوج درمانی شناختی رفتاری بر خشونت زناشویی و نگرشهای زوجین متقاضی طلاق
[
دوره16,
شماره
59
- بهارسال
1403]
جعفری.اصغر
پیش بینی پریشانی روانی بیماران MS بر اساس سبک زندگی و مسئولیت پذیری در دوره کووید
[
دوره14,
شماره
53
- پاییزسال
1401]
جعفری.اصغر
تأثیر آموزش بازی در افزایش خلاقیت کودکان پیش دبستانی در مهدکودک
[
دوره6,
شماره
19
- بهارسال
1393]
جعفری.اصغر
پیش بینی کیفیت زندگی زناشویی بر اساس تمایزیافتگی خود و تحمل ناکامی در زنان شاغل در بخش پرستاری
[
دوره13,
شماره
48
- تابستانسال
1400]
جعفری.اصغر
اثربخشی آموزش مهارتهای مثبت اندیشی بر ابراز وجود دانش آموزان دختر سال اول دبیرستان
[
دوره6,
شماره
22
- زمستانسال
1393]
جعفری.اصغر
رابطه نیازهای روان شناختی وسبکهای هویت یابی با تمایل به ایجاد رابطه دوستانه در دانش آموزان
[
دوره7,
شماره
23
- بهارسال
1394]
جعفری.اصغر
تأثیر خنده درمانی و فعالیتهای بدنی در احساس تنهایی و شادکامی سالمندان
[
دوره6,
شماره
20
- تابستانسال
1393]
جعفری.اصغر
پیش بینی گرایش جوانان به مدهای نامتعارف بر اساس تصور از خویشتن و تکوین شخصیت
[
دوره10,
شماره
35
- بهارسال
1397]
جعفری.اصغر
پیش بینی پریشانی روانی بیماران MS بر اساس سبک زندگی و مسئولیت پذیری در دوره کووید
[
دوره14,
شماره
53
- پاییزسال
1401]
جعفری.اصغر
رابطه خود متمایز سازی و سطح تحول من با میزان سازگاری زوجین
[
دوره4,
شماره
14
- زمستانسال
1391]
جعفری.اصغر
نقش واسطه ای مکانیزم های دفاعی دررابطه بین ویژگی های شخصیتی وتعارضات زناشویی
[
دوره7,
شماره
25
- پاییزسال
1394]
جعفری.سپیده
بررسی ویژگی های روان شناختی دانشجویان اقدام کننده به خودکشی ودانشجویان دارای سبک زندگی سالم
[
دوره7,
شماره
23
- بهارسال
1394]
جعفری.علیرضا
اثربخشی تدریس به روش یادگیری مشارکتی بر رشد مهارت های اجتماعی دانش آموزان
[
دوره8,
شماره
30
- زمستانسال
1395]
جعفری.علیرضا
تأثیر آموزش بازی در افزایش خلاقیت کودکان پیش دبستانی در مهدکودک
[
دوره6,
شماره
19
- بهارسال
1393]
جعفری.علیرضا
اثربخشی آموزش مهارتهای مثبت اندیشی بر ابراز وجود دانش آموزان دختر سال اول دبیرستان
[
دوره6,
شماره
22
- زمستانسال
1393]
جلیلی.فاطمه
اثربخشی توانبخشی شناختی رایانهای مبتنی بر حرکت در بهبود حافظه کاری کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی
[
دوره10,
شماره
36
- تابستانسال
1397]
جمشیدی.مرضیه
اثربخشی طرحوارهدرمانی بر همجوشی شناختی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دختر اقدام کننده به خودکشی
[
دوره16,
شماره
60
- تابستانسال
1403]
جمهری. فرهاد
الگویابی معادلات ساختاری شکایات روان تنی براساس حساسیت اضطرابی و مکانیزمهای دفاعی با میانجیگری سیستم بازداری رفتاری در دختران نوجوان
[
دوره16,
شماره
60
- تابستانسال
1403]
جواد زاده شهشهانی.فاطمه
اثربخشی مشاوره مبتنی بر روابط فرازناشویی بر بی ثباتی ازدواج در زوجین دارای روابط فرازناشویی
[
دوره14,
شماره
52
- تابستانسال
1401]
جهان.فائزه
مقایسه اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر پاسخ به مداخله و مداخله یکپارچگی حسی_حرکتی بر زبان شناختی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با اختلال یادگیری
[
دوره14,
شماره
54
- زمستانسال
1401]
جهانیان.رمضان
تأثیر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات بر توانمند سازی شغلی دبیران شهرستان بوشهر
[
دوره5,
شماره
15
- بهارسال
1392]
جهانیان.رمضان
نقش نظارت و راهنمایی آموزشی بر بهبود صلاحیت های حرفه ای معلمان ازدیدگاه مدیران شهرستان ساوجبلاغ
[
دوره9,
شماره
33
- پاییزسال
1396]
جهانیان.رمضان
بررسی وضعیت هوش اخلاقی و ابعاد و مؤلف ههای آن در دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه خوارزمی)
[
دوره5,
شماره
15
- بهارسال
1392]
جهانیان.رمضان
پیش بینی سلامت سازمانی معلمان توسط سلامت اجتماعی در شهر آبیک
[
دوره9,
شماره
34
- زمستانسال
1396]
جهانیان.رمضان
شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی منابع انسانی دادگستری استان قزوین
[
دوره8,
شماره
28
- تابستانسال
1395]
جهانیان.رمضان
نقش ویژگی های سازمان یادگیرنده در مدیریت تعارض درآموزش وپرورش ازدیدگاه معلمان مدارس ابتدایی
[
دوره5,
شماره
17
- پاییزسال
1392]
جهانیان.سعید
مقایسه صفات شخصیتی در بیماران سرطانی افسرده و غیر افسرده
[
دوره3,
شماره
8
- تابستانسال
1390]
جهانیان.سعید
مقایسه راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و نقش های جنسیتی در میان زوجین با دلزدگی زناشویی بالا و پایین
[
دوره5,
شماره
18
- زمستانسال
1392]
جهانیان.سعید
اثربخشی مداخلات شناختی رفتاری در اضطراب امتحان، سلامت عمومی - و اضطراب کرونا در داوطلبان کنکور
[
دوره13,
شماره
50
- زمستانسال
1400]
جهانیان.سعید
نقش واسطهای تعارض زناشویی در رابطه بین گرایش به استفاده از شبکههای اجتماعی و گرایش به طلاق و خیانت
[
دوره16,
شماره
60
- تابستانسال
1403]