• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 20
  • شماره56 دوره20
  • 56
    شماره 56 دوره 20 زمستان 1393

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - شناسنامۀ علمی شماره
        20.1001.1.17358701.1393.20.56.1.3
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - شیوۀ تفسیری کنز الدقائق، اثر قمی مشهدی
        زهره اخوان مقدم آسیه رعیت علی آبای
        20.1001.1.17358701.1393.20.56.4.6
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - انسان در صحیفۀ سجادیه
        عباس اسکوئیان آرزو شمس آبادی
        20.1001.1.17358701.1393.20.56.2.4
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - اختلاف معنایی الف و لام عهد و جنس در تفسیر آیات قرآن کریم
        سیفعلی زاهدی فر آمنه موسوی شجری
        20.1001.1.17358701.1393.20.56.3.5
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - دغدغه‌های بهبودی در تألیف صحیح الکافی و روش او
        بهاره مظاهری طهرانی
        20.1001.1.17358701.1393.20.56.5.7
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - روند رویارویی گفتمان علوی و اموی: واکاوی کنشهای زبانی پس از واقعۀ عاشورا
        20.1001.1.17358701.1393.20.56.6.8
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - کارکرد اجتماعی حرفۀ قَصَص در سده‌های نخستین اسلامی: کوششی برای تحلیل زبانشناسانۀ تاریخ یک انگاره
        محمد نصراوی یحیی میرحسینی
        20.1001.1.17358701.1393.20.56.7.9
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - صفحات پایانی
        20.1001.1.17358701.1393.20.56.8.0
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود