بافتی.سعیده
رابطه پافشاری با راهبردهای یادگیری و مطالعه در دانش آموزان: نقش تعدیل گر مقطع تحصیلی
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
بخشی پور.محدثه
رابطه پافشاری با راهبردهای یادگیری و مطالعه در دانش آموزان: نقش تعدیل گر مقطع تحصیلی
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
برادران.مجید
مقایسه ابعاد سرشت و منش، نظم جویی شناختی هیجان و سبک فرزندپروری در نوجوانان تیزهوش و عادی
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
بهرامی پور اصفهانی.منصوره
رابطه باورهای هستهای ضداجتماعی، اضطراب اجتماعی و هیجان تحصیلی با توجه به نقش واسطهای اجتناب تجربهای و حل مساله اجتماعی در دانشآموزان 15 تا 18 ساله
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1402]
بهرامی پور اصفهانی.منصوره
رابطه باورهای هستهای ضداجتماعی، اضطراب اجتماعی و هیجان تحصیلی با توجه به نقش واسطهای اجتناب تجربهای و حل مساله اجتماعی در دانشآموزان 15 تا 18 ساله
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1402]
بیرامی.منصور
مقایسۀ اثربخشی آموزش تنظیم شناختی هیجان و کفایت اجتماعی برخودتنظیمی هیجانی فراگیران پسر
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1402]