ب

  • بافتی.سعیده رابطه پافشاری با راهبردهای یادگیری و مطالعه در دانش آموزان: نقش تعدیل گر مقطع تحصیلی [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • بخشی پور.محدثه رابطه پافشاری با راهبردهای یادگیری و مطالعه در دانش آموزان: نقش تعدیل گر مقطع تحصیلی [ دوره14, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • برادران.مجید مقایسه ابعاد سرشت و منش، نظم جویی شناختی هیجان و سبک فرزندپروری در نوجوانان تیزهوش و عادی [ دوره14, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • بهرامی پور اصفهانی.منصوره رابطه باورهای هسته‌ای ضداجتماعی، اضطراب اجتماعی و هیجان تحصیلی با توجه به نقش واسطه‌ای اجتناب تجربه‌ای و حل مساله اجتماعی در دانش‌آموزان 15 تا 18 ساله [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • بهرامی پور اصفهانی.منصوره رابطه باورهای هسته‌ای ضداجتماعی، اضطراب اجتماعی و هیجان تحصیلی با توجه به نقش واسطه‌ای اجتناب تجربه‌ای و حل مساله اجتماعی در دانش‌آموزان 15 تا 18 ساله [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • بیرامی.منصور مقایسۀ اثربخشی آموزش تنظیم شناختی هیجان و کفایت اجتماعی برخودتنظیمی هیجانی فراگیران پسر [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1402]