ح

  • حبیبی.علیرضا تأثیر نوآوری در خدمات بر رشد صادرات افغانستان (مطالعه موردی: صنعت قالین) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • حسن پور قرقچی.اسماعیل ارائه الگوی ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر اساس سیاستهای مصرف [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • حسین زاده شهری.معصومه شناسایی ابعاد کیفیت خدمات در اکوسیستم پلتفرم‌های دیجیتال و تأثیر آن‌ها بر قصد استفاده بر اساس تجربه مشتری [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • حضرتی.فاطمه تأثیر نگرش کارکنان و مدیران ارشد بر پایداری و عملکرد زنجیره تأمین [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • حق جوی جوانمرد.نسترن بررسی پیشایندها و پیامدهای تجربه مشتری در استفاده از اپلیکیشن‌های بانکداری موبایلی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • حق شناس کاشانی.فریده شناسایی و اعتباریابی عوامل زمینه‌ایی و مداخله‌گر مؤثر بر عوامل پیش‌بین فرصت‌های بازاریابی کارآفرینانه در شرکت‌های بین‌المللی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]