ابراهیمی.علیرضا
بررسی تأثیر جهت گیریهای استراتژیک و عملکرد با توجه به نقش میانجی توانایی های بازاریابی (مطالعه موردی: شعب بانک تجارت شهر کرمان)
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ابراهیمى.ابوالقاسم
بررسی پیشایندها و پیامدهای تجربه مشتری در استفاده از اپلیکیشنهای بانکداری موبایلی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1403]
اسفندیاری مقدم.علیرضا
سکوی پیشنهاد دهنده هوشمند در کسب و کار الکترونیک با بهره گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی و شبکه عصبی عمیق
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
الوانی.مهدی
از حکمرانی شرکتی تا حکمرانی هوشمند؛ الگوی بهبود نوآوری در صنعت خودروسازی ایران
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
الوانی.مهدی
ارائه ی الگوی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر حکمرانی شرکتی در صنعت بانکداری ایران
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
اله وردی.زهرا
بررسی تاثير ارزش برند بر قصد خرید با در نظر گرفتن نقش ميانجیگري رضایتمندي مشتري و تعدیلگري تجربه شيفتگی (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی ديجی کالا)
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
ایران زاده.سلیمان
شناسایی مولفه های تخلف برند در صنعت بانکداری ایران
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1403]