ا

  • ابراهیمی.علیرضا بررسی تأثیر جهت گیری‌های استراتژیک و عملکرد با توجه به نقش میانجی توانایی های بازاریابی (مطالعه موردی: شعب بانک تجارت شهر کرمان) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • ابراهیمى.ابوالقاسم بررسی پیشایندها و پیامدهای تجربه مشتری در استفاده از اپلیکیشن‌های بانکداری موبایلی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • اسفندیاری مقدم.علیرضا سکوی پیشنهاد دهنده هوشمند در کسب و کار الکترونیک با بهره گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی و شبکه عصبی عمیق [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • الوانی.مهدی از حکمرانی شرکتی تا حکمرانی هوشمند؛ الگوی بهبود نوآوری در صنعت خودروسازی ایران [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • الوانی.مهدی ارائه ی الگوی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر حکمرانی شرکتی در صنعت بانکداری ایران [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • اله وردی.زهرا بررسی تاثير ارزش برند بر قصد خرید با در نظر گرفتن نقش ميانجیگري رضایتمندي مشتري و تعدیلگري تجربه شيفتگی (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی ديجی کالا) [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • ایران زاده.سلیمان شناسایی مولفه های تخلف برند در صنعت بانکداری ایران [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1403]