بصیرت.مهدی
تدوین الگوی حکمرانی شرکتی با رویکرد کارآفرینی و مسئولیت اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی)
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
بهبودی.امید
بررسی استراتژیهای وفادارسازی و ارتباطات شفاهی مشتریان محصولات ورزشی (مورد مطالعه: مشتریان برند آدیداس در عراق)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
بهبودی.امید
تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر عملکرد بازار و مالی، بررسی نقش میانجی عملکرد مشتری
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]