ب

  • بصیرت.مهدی تدوین الگوی حکمرانی شرکتی با رویکرد کارآفرینی و مسئولیت اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی) [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • بهبودی.امید بررسی استراتژی‌های وفادارسازی و ارتباطات شفاهی مشتریان محصولات ورزشی (مورد مطالعه: مشتریان برند آدیداس در عراق) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • بهبودی.امید تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر عملکرد بازار و مالی، بررسی نقش میانجی عملکرد مشتری [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]