ساروخانی.باقر
بررسی جامعه شناختی تبلیغات تلویزیونی و تاثیر آن بر نگرش کارکنان زن سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در مصرف کالای خانگی
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1398]
سحابی.بهرام
بررسی اثر توسعه فضای مجازی بر مشارکت زنان در اقتصاد ایران (مطالعهی موردی اشتغال زنان و نرخ باروری)
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1398]
سربندی.آرزو
بررسی عوامل مؤثر بر نگرش به منزلت اجتماعی زنان در شهر کاشان
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1398]
سلطانی.حسن
تبیین رابطه امنیت شغلی و مزیتهای رقابتی با بهرهوری کارکنان زن شاغل در شرکت هواپیمایی آسمان
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1398]
سلطانی.سیدعلیاصغر
نگاهی گفتمانی به برساخت مفهوم ازدواج در ایران قبل از انقلاب با تاکید بر برساخت «زن مطلوب»
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1398]
سودانی.منصور
اثربخشی درمان بینسیستمی پیمانشکنی بر اعتماد زناشویی زنان آسیب دیده از پیمانشکنی همسر
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1398]
سهراب زاده.مهران
شبکههای اجتماعی مجازی و شکلگیری تصویر ذهنی زنان از بدنشان
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1398]
سهراب زاده.مهران
مطالعهی کیفی تجربه شکاف نسلی (نمونه مورد مطالعه: دختران شهر کرمانشاه)
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1398]
سهرابی.نادره
آزمون مدل علی تمایز یافتگی و رضایت زناشویی
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1398]