س

  • ساروخانی.باقر بررسی جامعه شناختی تبلیغات تلویزیونی و تاثیر آن بر نگرش کارکنان زن سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در مصرف کالای خانگی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1398]
  • سحابی.بهرام بررسی اثر توسعه فضای مجازی بر مشارکت زنان در اقتصاد ایران (مطالعه‌ی موردی اشتغال زنان و نرخ باروری) [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1398]
  • سربندی.آرزو بررسی عوامل مؤثر بر نگرش به منزلت اجتماعی زنان در شهر کاشان [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1398]
  • سلطانی.حسن تبیین رابطه امنیت شغلی و مزیت‌های رقابتی با بهره‌وری کارکنان زن شاغل در شرکت هواپیمایی آسمان [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1398]
  • سلطانی.سیدعلی‌اصغر نگاهی گفتمانی به برساخت مفهوم ازدواج در ایران قبل از انقلاب با تاکید بر برساخت «زن مطلوب» [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1398]
  • سودانی.منصور اثربخشی درمان بین‌سیستمی پیمان‌شکنی بر اعتماد زناشویی زنان آسیب دیده از پیمان‌شکنی همسر [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1398]
  • سهراب زاده.مهران شبکه‌های اجتماعی مجازی و شکل‌گیری تصویر ذهنی زنان از بدنشان [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1398]
  • سهراب زاده.مهران مطالعه‌ی کیفی تجربه شکاف نسلی (نمونه مورد مطالعه: دختران شهر کرمانشاه) [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1398]
  • سهرابی.نادره آزمون مدل علی تمایز یافتگی و رضایت زناشویی [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1398]