ب

  • بازرگانی پیرپشته.حامد بررسی مزیت نسبی و ثبات عملکرد صادرات کالاهای صنعتی در استان های ایران [ دوره9, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • باقری.مهدی شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری و ارائه مدل مناسب اکوتوریسم و گردشگری روستایی (مورد مطالعه: استان هرمزگان) [ دوره9, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • بانویی.علی اصغر تحلیل کمی ابعاد فضایی بخش‌های اقتصاد منطقه‌ای با استفاده از روش ترکیبی EFLQ-RAS، مطالعه موردی: استان گیلان [ دوره9, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • براتی.جواد بررسی همگرایی منطقه‌ای گردشگری و نقش زیرساخت‌های گردشگری در استان‌های ایران [ دوره9, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • برزگر.صادق تحلیل سکونتگاه‌های غیر رسمی با رویکرد زیست‌پذیری (مورد مطالعه: محلات غیررسمی شهر زنجان) [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1398]