• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 4
  • شماره14 دوره4
  • 14
    شماره 14 دوره 4 زمستان 1390

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - سنجش درجه هوش هیجانی کتابداران زن شاغل در کتابخانه های دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 13 و رتبه ‏بندی مؤلفه های آن
        زهرا اباذری مهری انوشه
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - پیش بینی کیفیت زندگی دانشجویان دختر براساس متغیرهای‏ تمایز یافتگی و تاب آوری
        حسن احدی افسانه علیزاده اصلی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - آسیب شناسی آموزش خانواده در آموزش و پرورش شهرستان ماکو‎ ‎از‎ ‎دیدگاه ‏اولیاء‎ ‎دانش آموزان در سال۱۳۹۰‏
        علی نقی اقدسی ابولفضل فرید حمیرا بایرام زاده
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - بررسی رابطه مدیریت مشارکتی با توانمندسازی و سلامت روحی معلمان زن‏ ‏(مطالعه موردی)‏
        سلیمان ایرانزاده سعید زنجانی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - مقایسة اختلالات شخصیت خوشه ‏C‏ در زوجین متقاضی طلاق با افراد عادی
        منصور بیرامی ماندانا جمالی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - زمینه های اجتماعی و فرهنگی توسعه و اشاعه فوتبال زنان
        ناصر حجازی طیبه بابایی شهرکی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - بررسی رابطه مفهوم حریم زنانه با آفرینش فضای ورودی در معماری ایران
        سحر طوفان
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - بررسی جامعه شناختی عوامل مؤثر خشونت خانوادگی نسبت به دختران ‏نوجوان(مورد مطالعه: دبیرستان های دخترانه شهر اهواز)‏
        محمود یعقوبی دوست حلیمه عنایت
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود