فهرست مقالات برحسب موضوع عمومی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - مدل متغیرهای مؤثر بر عشق و تعهد به برند و تأثیر آن بر وفاداری به برند، تمایل به پرداخت بیشتر و تبلیغات دهان به دهان در کاربران تلفنهای همراه هوشمند هادی سیدفضلی وحیدرضا میرابی کریم حمدی 10.30486/jsrp.2021.1920916.2814 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - طراحی مدل رهبری تجاریسازی دانش و بررسی تاثیرآن بر توانمندسازی روانشناختی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز نبی مصطفی زاده جواد کیهان محمد حسنی مریم سامری 10.30486/jsrp.2021.1910850.2648 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - نقش عوامل شخصیت و رشد اخلاقی در پیشبینی همدلی هیجانی پرستاران ریحانه محمودآبادی منصوره نیکوگفتار 10.30486/jsrp.2021.1883083.2155