ف

  • فاریابی.محمد بررسی رابطه بازار محوری و مزیت رقابتی در گروه صنایع تراکتورسازی ایران [ دوره5, شماره 2 - تابستان سال 1390]
  • فخیمی آذر.سیروس بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی(4p) بر افزایش فروش آبگرمکن‌های تولیدی شرکت قاینار خزر [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1390]
  • فخیمی آذر.سیروس بررسی روابط بین زیر سیستم مدیریت دانش و مؤلفه های هوش سازمانی در سازمان یادگیرنده [ دوره5, شماره 4 - زمستان سال 1390]
  • فطرس.محمدحسن رویکرد فازی رتبه بندی اثرگذاری اجزای سرمایه فکری بر عملکرد یک دانشگاه [ دوره5, شماره 4 - زمستان سال 1390]