آ

  • آزادی.مهرداد ارائه مدل تاثیرگذاری بازارگرایی بر بهره‌وری صنعت فرش دستبافت کشور [ دوره17, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • آقازاده.هاشم تأثیر همه‌گیری بیماری کرونا بر کارایی (واسطه ای و تولیدی) با میانجیگری قابلیت‌های بازاریابی و جهت‌گیری راهبردی (موردمطالعه: کسب‌وکارهای کوچک و متوسط استان تهران) [ دوره17, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • آقایی.محمد ارائه مدل الماس قابلیت های بازاریابی دیجیتال در فروشگاه های زنجیره ای (رویکردی جهت ارتقای بهره وری) [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1402]