آزادی.مهرداد
ارائه مدل تاثیرگذاری بازارگرایی بر بهرهوری صنعت فرش دستبافت کشور
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1402]
آقازاده.هاشم
تأثیر همهگیری بیماری کرونا بر کارایی (واسطه ای و تولیدی) با میانجیگری قابلیتهای بازاریابی و جهتگیری راهبردی (موردمطالعه: کسبوکارهای کوچک و متوسط استان تهران)
[
دوره17,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
آقایی.محمد
ارائه مدل الماس قابلیت های بازاریابی دیجیتال در فروشگاه های زنجیره ای (رویکردی جهت ارتقای بهره وری)
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1402]