س

  • ساکی.رضا رابطۀ اثربخشی فعالیت های فوق برنامۀ ورزشی و قهرمانی دانشجویان دانشگاه امام خمینی(ره) [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1391]
  • سجادی.حمید مدل ارتباطی عوامل ارتباطی درون سازمانی و برون سازمانی و کارآفرینی بر عملکرد کارکنان دانشکده های تربیت بدنی دانشگاه های ازاد استان تهران [ دوره11, شماره 7 - پاییز سال 1401]
  • سرلاب.رقیه بازاریابی و نقش تبلیغات در صنعت ورزش [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1393]
  • سرور.رحیم بررسی عوامل مؤثر بر توسعه سیستم مدیریت یکپارچه گردشگری ورزشی ساحلی مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا [ دوره13, شماره 14 - تابستان سال 1403]
  • سعیدی.الهام طراحی مدل استراتژی تصمیم گیری مربیان نخبه تکواندو ایران [ دوره10, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • سعیدی.پرویز طراحی الگوی کارآفرینی‌ گردشگری ورزشی‌- تفریحی با رویکرد ساختاری تفسیری [ دوره11, شماره 5 - بهار سال 1401]
  • سلطان پناه.هیرش اعتباریابی پرسشنامه عوامل موثر بر ارزیابی فدراسیون‌های ورزشی کشور [ دوره12, شماره 9 - بهار سال 1402]
  • سلطانی.محمد مهدی شناسایی و رتبه‌بندی چالش‌های بهبود اثربخشی روش تدریس ورزش در مدارس استان کرمانشاه و ارائة الگوی مطلوب [ دوره9, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • سلیمانی.پویان ارتباط بین عوامل شخصیت مربیان ورزشی با قابلیت های تصمیم گیری آنان در وضعیت های متفاوت اخلاقی [ دوره8, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • سهرابیان مقدم.علیرضا بررسی استراتژی ها و نقشه های اجرایی ورزش کشور (مطالعه موردی؛ فدراسیون قایقرانی ایران) [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • سیارنژاد.جمشید عوامل موثر بر بازاریابی خیرخواهانه در تولیدات ورزشی [ دوره12, شماره 9 - بهار سال 1402]
  • سیاوشی.محمد تعیین مؤلفه‌های محتوای بالندگی حرفه ای اعضای هیئت علمی دانشکده های تربیت بدنی کشور و سنجش برازش آن: نظریۀ داده‌بنیاد [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1393]
  • سیفی.حمید مطالعۀ چالش‌های ورزش دانشجویی آموزشکده‌های سما در کشور [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1394]