ساکی.رضا
رابطۀ اثربخشی فعالیت های فوق برنامۀ ورزشی و قهرمانی دانشجویان دانشگاه امام خمینی(ره)
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1391]
سجادی.حمید
مدل ارتباطی عوامل ارتباطی درون سازمانی و برون سازمانی و کارآفرینی بر عملکرد کارکنان دانشکده های تربیت بدنی دانشگاه های ازاد استان تهران
[
دوره11,
شماره
7
- پاییزسال
1401]
سرلاب.رقیه
بازاریابی و نقش تبلیغات در صنعت ورزش
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1393]
سرور.رحیم
بررسی عوامل مؤثر بر توسعه سیستم مدیریت یکپارچه گردشگری ورزشی ساحلی مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا
[
دوره13,
شماره
14
- تابستانسال
1403]
سعیدی.الهام
طراحی مدل استراتژی تصمیم گیری مربیان نخبه تکواندو ایران
[
دوره10,
شماره
1
- بهارسال
1400]
سعیدی.پرویز
طراحی الگوی کارآفرینی گردشگری ورزشی- تفریحی با رویکرد ساختاری تفسیری
[
دوره11,
شماره
5
- بهارسال
1401]
سلطان پناه.هیرش
اعتباریابی پرسشنامه عوامل موثر بر ارزیابی فدراسیونهای ورزشی کشور
[
دوره12,
شماره
9
- بهارسال
1402]
سلطانی.محمد مهدی
شناسایی و رتبهبندی چالشهای بهبود اثربخشی روش تدریس ورزش در مدارس استان کرمانشاه و ارائة الگوی مطلوب
[
دوره9,
شماره
1
- بهارسال
1399]
سلیمانی.پویان
ارتباط بین عوامل شخصیت مربیان ورزشی با قابلیت های تصمیم گیری آنان در وضعیت های متفاوت اخلاقی
[
دوره8,
شماره
1
- بهارسال
1398]
سهرابیان مقدم.علیرضا
بررسی استراتژی ها و نقشه های اجرایی ورزش کشور (مطالعه موردی؛ فدراسیون قایقرانی ایران)
[
دوره10,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
سیارنژاد.جمشید
عوامل موثر بر بازاریابی خیرخواهانه در تولیدات ورزشی
[
دوره12,
شماره
9
- بهارسال
1402]
سیاوشی.محمد
تعیین مؤلفههای محتوای بالندگی حرفه ای اعضای هیئت علمی دانشکده های تربیت بدنی کشور و سنجش برازش آن: نظریۀ دادهبنیاد
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1393]
سیفی.حمید
مطالعۀ چالشهای ورزش دانشجویی آموزشکدههای سما در کشور
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1394]